Презентація "Портфоліо вчителя початкових класів"

Опис документу:
Портфоліо вчителя початкових класів Черкаського навчально - реабілітаційного центру Різник Олени Степанівни. Тема, над якою я працюю:«Формування компетентностей: - - навчання впродовж життя; - соціально – трудової на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
                                   Портфоліо Різник Олена Степанівна вчитель початкових класів комунального закладу “Черкаський навчально-реабіліта...
Слайд № 1

                                   Портфоліо Різник Олена Степанівна вчитель початкових класів комунального закладу “Черкаський навчально-реабілітаційний центр Черкаської обласної ради”

Дата народження : 28 березня 1968 року. Освіта: 1.Вища – Івано-Франківський державний педагогічний інститут ім. Василя Стефаника . Спеціальність – ...
Слайд № 2

Дата народження : 28 березня 1968 року. Освіта: 1.Вища – Івано-Франківський державний педагогічний інститут ім. Василя Стефаника . Спеціальність – вчитель української мови та літератури 2. Словʼянський державний інститут - курси логопедів спеціальних шкіл- інтернатів. Спеціальність – вчитель – логопед. 3. Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т.Г. Шевченка. Спеціальність – вчитель з початкової освіти Педагогічний стаж – 29років 3 місяці Моє професійне кредо: «Щоб у дитячих очах загорілися промінчики, ти повинен запалити в собі сонце» В.О.Сухомлинський

Моя освіта
Слайд № 3

Моя освіта

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Працюю другий рік з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку (надалі ПІР) та з дітьми з РАС (розладами аутичного спектру). Освітню та виховну...
Слайд № 8

Працюю другий рік з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку (надалі ПІР) та з дітьми з РАС (розладами аутичного спектру). Освітню та виховну роботу планую, спираючись на досвід видатного педагога В.О.Сухомлинського, його педагогічну систему. Адже він вважав,що найголовніше – це всебічний розвиток особистості,який повинен базуватися на основі залучення до різноманітних видів діяльності та створення умов для розвитку здібностей дитини. У школі В.О.Сухомлинського діяльність планувалася на основі чотирьох культів: Батьківщини, Людини, Матері й рідного Слова. Справжніми творчими знахідками в їхній реалізації стали «школа під відкритим небом», уроки мислення на природі, кімната думки, куточки краси, культ книги, свято казки та ін..

«Людство,ймовірно,раніше чи пізніше переможе і сліпоту,і глухоту,і слабоумство. Але значно раніше воно переможе їх у соціальному й педагогічному пл...
Слайд № 9

«Людство,ймовірно,раніше чи пізніше переможе і сліпоту,і глухоту,і слабоумство. Але значно раніше воно переможе їх у соціальному й педагогічному плані,ніж у медичному й біологічному» Л.С.Виготський Для успішної роботи з дітьми з ПІР та РАС не достатньо лише їх сприймати і поважати, найголовніше – треба вміти їм допомогти. Допомогти навчитися орієнтуватися в соціумі,сприймати навколишній світ і себе в цьому світі,розвивати їх творчі здібності,навчити бути активними і самостійними… Тому вчитель для учнів має бути і другом, і психологом, і «лікарем» дитячих душ.

Моя педагогічна філософія - любов і повага до дитини; - розвиток творчих сил кожної окремої особистості в умовах колективної співдружності на основ...
Слайд № 10

Моя педагогічна філософія - любов і повага до дитини; - розвиток творчих сил кожної окремої особистості в умовах колективної співдружності на основі етико-естетичних цінностей, інтересів, потреб, який спрямований у кінцевому результаті на творчу працю; - культ природи, природа як найважливіший засіб виховання почуття прекрасного і гармонії; - розробка педагогічних засобів і методів навчання й виховання (повага, заохочення, опора на позитивне); - звернення до внутрішнього світу дитини, опора на її потенціал, сили, підтримка і розвиток того здорового, що є в кожній особистості; - розвиток ідеї «радості пізнання», тобто емоційне сприйняття процесу.(за В.Сухомлинським).

Тема, над якою я працюю: «Формування компетентностей: - навчання впродовж життя; - соціально – трудової на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую ...
Слайд № 11

Тема, над якою я працюю: «Формування компетентностей: - навчання впродовж життя; - соціально – трудової на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку»

Вважаю,що вчитель постійно має удосконалюватися,тому із задоволенням беру участь у вебінарах, конференціях, семінарах, проходжу онлайн курси на інт...
Слайд № 12

Вважаю,що вчитель постійно має удосконалюватися,тому із задоволенням беру участь у вебінарах, конференціях, семінарах, проходжу онлайн курси на інтернет ресурсах Сайт для освітян «Еdera» Сайт «На урок»

Самоосвітою займаюся постійно. Хочу дізнаватися більше про роботу з дітьми з аутизмом та з порушеннями інтелектуального розвитку.
Слайд № 13

Самоосвітою займаюся постійно. Хочу дізнаватися більше про роботу з дітьми з аутизмом та з порушеннями інтелектуального розвитку.

Мої напрацювання Публікації розробок на сайті «Всеосвіта».
Слайд № 14

Мої напрацювання Публікації розробок на сайті «Всеосвіта».

Слайд № 15

Стараюся навчити дітей працювати в онлайн режимі – беремо участь в олімпіадах та конкурсах(робота з ноутбуком)
Слайд № 16

Стараюся навчити дітей працювати в онлайн режимі – беремо участь в олімпіадах та конкурсах(робота з ноутбуком)

Дуже приємно дітям отримувати нагороди за виконану роботу. Це мотивує їх більше, ніж будь-яка похвала чи оцінка
Слайд № 17

Дуже приємно дітям отримувати нагороди за виконану роботу. Це мотивує їх більше, ніж будь-яка похвала чи оцінка

Дуже подобаються дітям уроки «під відкритим небом» - урок «Я досліджую світ» світ» І спостерігаємо , і відпочиваємо.
Слайд № 18

Дуже подобаються дітям уроки «під відкритим небом» - урок «Я досліджую світ» світ» І спостерігаємо , і відпочиваємо.

Уроки інтегрованого курсу «Я досліджую світ» проводжу , по можливості, на свіжому повітрі. Але підготовку починаємо в класі
Слайд № 19

Уроки інтегрованого курсу «Я досліджую світ» проводжу , по можливості, на свіжому повітрі. Але підготовку починаємо в класі

Діти вчаться спілкуванню,знайомляться з навколишнім світом у процесі засвоєння різних видів соціального досвіду,що охоплює систему інтегрованих зна...
Слайд № 20

Діти вчаться спілкуванню,знайомляться з навколишнім світом у процесі засвоєння різних видів соціального досвіду,що охоплює систему інтегрованих знань про природу та суспільство. А коли уроки проводяться під відкритим небом, учні мають можливість розглядати, спостерігати, досліджувати все самостійно.

» Робота над темою: «Формування компетентностей: навчання впродовж життя та соціально – трудової на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» в...
Слайд № 21

» Робота над темою: «Формування компетентностей: навчання впродовж життя та соціально – трудової на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку» ” Робота за підтримки вчителя та самостійна робота Мотивує: вчитися та пізнавати світ Розвиває: пізнавальний інтерес, активність, мислення Спонукає: до мислення, змагання, співпраці з однокласниками та вчителем Формує: компетентності: навички впродовж життя та соціально – трудову; практичні, трудові уміння

Актуальність досліджуваної теми: У дітей слабо розвинене логічне мислення, уява, увага, пам’ять Трудові уміння і навички сформовані слабо Діти не в...
Слайд № 22

Актуальність досліджуваної теми: У дітей слабо розвинене логічне мислення, уява, увага, пам’ять Трудові уміння і навички сформовані слабо Діти не вміють самостійно спостерігати, висловлювати припущення, робити умовиводи Діти не вміють ставити питання товаришам і педагогу Батьки приділяють мало уваги розслідуванню та поясненню явищ живої і неживої природи

102 Основні завдання: Підбір ефективних методів і прийомів, засобів, які розвивають інтерес до навчання Набуття емоційного, естетичного досвіду Роз...
Слайд № 23

102 Основні завдання: Підбір ефективних методів і прийомів, засобів, які розвивають інтерес до навчання Набуття емоційного, естетичного досвіду Розвиток логічного мислення, дрібної моторики Розвиток уяви, уваги, пам’яті, творчого мислення, допитливості Розвиток мовлення, збагачення активного словника

Реалізація завдань 1. Проведення діагностики. 2. Виявлення знань, умінь, інтересу учнів. 3. Підбір ілюстрованих матеріалів відповідно до тем. 4. Пр...
Слайд № 24

Реалізація завдань 1. Проведення діагностики. 2. Виявлення знань, умінь, інтересу учнів. 3. Підбір ілюстрованих матеріалів відповідно до тем. 4. Предметно-розвивальне середовище класу. 5. Спостереження за явищами живої і неживої природи в класі і поза класом. 6. Підтримка ініціативи, активності і самостійності школярів.

Теми,над якими працюємо 1. Наша планета - Земля 2. Жива та нежива природа 3. Способи пізнання 4. Територія 5. Спільнота 6. Хто не робить , той не ї...
Слайд № 25

Теми,над якими працюємо 1. Наша планета - Земля 2. Жива та нежива природа 3. Способи пізнання 4. Територія 5. Спільнота 6. Хто не робить , той не їсть 7. Вартість і цінність 8. Хочу – можу - потрібно 9. Ідеї, винаходи, відкриття 10. Рух і час 11. Вчись учитися 12. Я - школяр 13. Моя Батьківщина - Україна 14. Ми – мандрівники(містами України) 15. Світ захоплень 16.Правила дорожнього руху 17. Спорт, Олімпійські ігри 18. Доглядаємо город, допомога батькам

Головним для молодших школярів, вважаю, є формування у них активності, самостійності та пошукової діяльності
Слайд № 26

Головним для молодших школярів, вважаю, є формування у них активності, самостійності та пошукової діяльності

Вчитися,граючись, набагато цікавіше… Квести, уроки - подорожі, мапи, кубики «Лего», «Танграм» такі інструменти спонукають та мотивують дітей до нав...
Слайд № 27

Вчитися,граючись, набагато цікавіше… Квести, уроки - подорожі, мапи, кубики «Лего», «Танграм» такі інструменти спонукають та мотивують дітей до навчання.

Цікавий світ казок, легенд , історій незвичайних Ми пізнаємо кожен день в історіях реальних. Вчимось читати і писати , ну і ,звичайно, рахувати Вчи...
Слайд № 28

Цікавий світ казок, легенд , історій незвичайних Ми пізнаємо кожен день в історіях реальних. Вчимось читати і писати , ну і ,звичайно, рахувати Вчимось з повагою звертатись, з однолітками спілкуватись.

 Висновки Учні мають навчитися думати, уявляти, мислити, спостерігати. Повинні самостійно сприймати явища живої та неживої природи. При спостережен...
Слайд № 29

 Висновки Учні мають навчитися думати, уявляти, мислити, спостерігати. Повинні самостійно сприймати явища живої та неживої природи. При спостереженні та порівнянні, у дітей задіяні всі органи чуттів: зір, слух, нюх, смак, дотик. Саме рівень розвитку чуттєвої уваги (вдивлятися, прислухатися, принюхуватися) та чуттєвої пам’яті (розрізнення кольорів, форм, звуків, запахів) є основою розвитку наочно-образного і словесно-логічного мислення. Діти повинні вміти спілкуватися, підтримувати та допомагати одне одному. Сильніші мають захищати слабших. Освіта дитини з обмеженими можливостями має бути спрямована на облаштування її в соціокультурному просторі і повинна допо­могти їй в самоідентифікації, самовизначенні, самореалізації з урахуванням її індивідуальності.

Виховні години – невід’ємна складова роботи вчителя
Слайд № 30

Виховні години – невід’ємна складова роботи вчителя

І про перших космонавтів ми теж дізнаємося на виховних годинах
Слайд № 31

І про перших космонавтів ми теж дізнаємося на виховних годинах

Обовʼязкові години безпеки життєдіяльності
Слайд № 32

Обовʼязкові години безпеки життєдіяльності

Нетрадиційні форми проведення виховних годин (вчимося,граючись)
Слайд № 33

Нетрадиційні форми проведення виховних годин (вчимося,граючись)

Має бути взаємодопомога і взаємоповага між однокласниками
Слайд № 34

Має бути взаємодопомога і взаємоповага між однокласниками

Позакласні заходи – одна із складових освітньої роботи Я — патріот своєї Батьківщини, вивчаю традиції свого народу, багато нового про світ дізнаюся
Слайд № 35

Позакласні заходи – одна із складових освітньої роботи Я — патріот своєї Батьківщини, вивчаю традиції свого народу, багато нового про світ дізнаюся

Українські традиції Козачата
Слайд № 36

Українські традиції Козачата

Дякую за увагу!
Слайд № 37

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»