і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Як навчити учнів розуміти мову музичного мистецтва?
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація "Перемога щирих людських взаємин над багатством Снігової королеви"

Презентація "Перемога щирих людських взаємин над багатством Снігової королеви"

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн
Опис презентації окремими слайдами:
Гра “Пройди лабіринт – прочитай слово”
Слайд № 1

Гра “Пройди лабіринт – прочитай слово”

Тихо за окнами ночь плывет, В сказки нас Андерсен позовет, Оле-Лукойе откроет дверь, Сказкам верь ты теперь. Герда и Кай будут вновь дружить, Эльфы...
Слайд № 2

Тихо за окнами ночь плывет, В сказки нас Андерсен позовет, Оле-Лукойе откроет дверь, Сказкам верь ты теперь. Герда и Кай будут вновь дружить, Эльфы на каждом цветочке жить. В вальсе закружат опять цветы Мир добра, красоты.

Двадцять друге листопада Класна робота Перемога щирих людських взаємин над багатством Снігової королеви
Слайд № 3

Двадцять друге листопада Класна робота Перемога щирих людських взаємин над багатством Снігової королеви

” Я не можу дати їй більше сил, ніж у неї є зараз… Г.К. Андерсен
Слайд № 4

” Я не можу дати їй більше сил, ніж у неї є зараз… Г.К. Андерсен

Отже, почнемо!.. Коли ми дочитаемо цю книжку до кінця, То будемо знати більше, ніж тепер…
Слайд № 5

Отже, почнемо!.. Коли ми дочитаемо цю книжку до кінця, То будемо знати більше, ніж тепер…

Слайд № 6

Робота в малих групах Правила для учнів: Швидко розподіліть ролі в групі, визначивши, хто буде головуючим, Посередником, секретарем, доповідачем. Н...
Слайд № 7

Робота в малих групах Правила для учнів: Швидко розподіліть ролі в групі, визначивши, хто буде головуючим, Посередником, секретарем, доповідачем. Намагайтеся виконувати різні ролі. 2.Починайте висловлюватися спочатку за бажанням, а потім по черзі. 3. Дотримуйтесь правил активного слухання, головне – не перебивайте один одного. 4. Обговорюйте ідеї, а не учнів, які висловили цю ідею. 5. Утримуйтесь від оцінок та образ учасників групи. 6. Намагайтесь дійти спільної думки, хоча в деяких випадках у групі може бути особлива думка, вона має право на існування.

Завдання для 1 групи 1.Куди прибули олень разом з Гердою? 2. Знайдіть в тексті відповідь на питання: “Чому фінка відмовляється дати Герді силу 12 б...
Слайд № 8

Завдання для 1 групи 1.Куди прибули олень разом з Гердою? 2. Знайдіть в тексті відповідь на питання: “Чому фінка відмовляється дати Герді силу 12 богатирів?” 3. Як ви розумієте слова фінки: “Сила її – в серці” ? 4. Чому Герда, залишившись одна на морозі без чобітків і теплих рукавиць, не замерзла?

Завдання для 2 групи Знайдіть епізод, коли Герда знаходиться на шляху до палацу Снігової королеви. Прочитайте. 2. З чим тепер зустрічається Герда н...
Слайд № 9

Завдання для 2 групи Знайдіть епізод, коли Герда знаходиться на шляху до палацу Снігової королеви. Прочитайте. 2. З чим тепер зустрічається Герда на своєму шляху? 3. Які асоціації виникають у вас, коли ви чуєте слово “військо”? 4. Чому маленька беззахисна, не озброєна нічим дівчинка, змогла вистояти проти такого полчища?

Завдання для 3 групи Знайдіть у тексті і прочитайте опис замку Снігової королеви. 2. Що вас вражає в цьому описі? 3. Окрасою зали є озеро, що розта...
Слайд № 10

Завдання для 3 групи Знайдіть у тексті і прочитайте опис замку Снігової королеви. 2. Що вас вражає в цьому описі? 3. Окрасою зали є озеро, що розташоване посередині. Чому Снігова королева називає його “дзеркалом розуму”? 4. Що було спільного між дзеркалом троля і дзеркалом Снігової королеви? 5. Який висновок можна зробити щодо дзеркала? Втіленням чого воно є?

Завдання для 4 групи Як почувався Кай у володіннях Снігової королеви? Знайдіть епізод і прочитайте його. 2. Про що свідчать слова “посинів” і “почо...
Слайд № 11

Завдання для 4 групи Як почувався Кай у володіннях Снігової королеви? Знайдіть епізод і прочитайте його. 2. Про що свідчать слова “посинів” і “почорнів” ? 3. Чому Кай понад усе прагне скласти слово “вічність”? 4. Чому Каєві не вдавалося скласти слово “вічність”? 5. Чому, коли Герда поцілувала й обняла Кая, крижинки затанцювали й склалися в слово?

Завдання для 5 групи Діти, коли повернулися додому, помітили, що вони виросли. Вони просто виросли, стали більшими чи що ще мав на увазі автор? 2. ...
Слайд № 12

Завдання для 5 групи Діти, коли повернулися додому, помітили, що вони виросли. Вони просто виросли, стали більшими чи що ще мав на увазі автор? 2. Що сказала маленька розбійниця, коли Кай з Гердою повертались додому? 3. Як ви думаєте, чи варто було Герді йти на край світу, щоб врятувати Кая?

“Мікрофон” 2. Як ви гадаєте, чим визначається краса людини: її зовнішністю чи вчинками? 3. Як ви розумієте вислів: “Краса душі людської” ? Що ви уя...
Слайд № 13

“Мікрофон” 2. Як ви гадаєте, чим визначається краса людини: її зовнішністю чи вчинками? 3. Як ви розумієте вислів: “Краса душі людської” ? Що ви уявляєте, коли чуєте слово “краса” ?

Мені здається, може я не знаю, Було і буде так у всі часи. Любов, як сонце, світу відкриває Безмежну велич людської краси. В. Симоненко
Слайд № 14

Мені здається, може я не знаю, Було і буде так у всі часи. Любов, як сонце, світу відкриває Безмежну велич людської краси. В. Симоненко

“Незакінчене речення” Найбільше мене сьогодні вразило… 2. Я радий (рада), що… 3. Я хочу подякувати письменникові за те, що…
Слайд № 15

“Незакінчене речення” Найбільше мене сьогодні вразило… 2. Я радий (рада), що… 3. Я хочу подякувати письменникові за те, що…

Оцінювання Картка самооцінки Гра “Пройди лабіринт” – 1 б. Виразне читання уривків – 2 б. Відповідь під час бесіди - 4б. Робота в зошитах – 2б. Робо...
Слайд № 16

Оцінювання Картка самооцінки Гра “Пройди лабіринт” – 1 б. Виразне читання уривків – 2 б. Відповідь під час бесіди - 4б. Робота в зошитах – 2б. Робота в групах – 3б.

Домашнє завдання Прочитати казку Е.Гофмана “Лускунчик”. 2. ІЗ: підготувати повідомлення про життя та творчість Гофмана. 3.Тв. зав.: скласти віктори...
Слайд № 17

Домашнє завдання Прочитати казку Е.Гофмана “Лускунчик”. 2. ІЗ: підготувати повідомлення про життя та творчість Гофмана. 3.Тв. зав.: скласти вікторину за змістом казки; зробити малюнки до твору Гофмана.

До зустрічі, любі друзі!
Слайд № 18

До зустрічі, любі друзі!

Список використаних джерел Зарубіжна література. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 5-11 кл. / за ред....
Слайд № 19

Список використаних джерел Зарубіжна література. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 5-11 кл. / за ред. Д.С.Наливайка. Ніколенко О. М., Куцевол О. М. Сучасний урок зарубіжної літератури: Посібник для вчителя. – К.: Академія, 2003. Нісімчук А. С., Падалка О. С., Шпак О. Т. Сучасні педагогічні технології: Навч. посібник. – К.: Просвіта, 2000.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
вчити учнів аналізувати текст, цілісно сприймати його, швидко орієнтуватися в ньому; допомогти учням осягнути велич краси людського серця; показати, в чому полягає краса людини; розкрити основний конфлікт казки – зіткнення краси живої й неживої; розвивати мовлення, мислення, уяву, творчість; показати боротьбу між двома силами: добром і злом; намагатися виховувати любов, доброту, чуйність; виховувати сильну особистість, яку не лякають труднощі, здатну до самопожертви.
  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    111
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    PR784768
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь