і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Презентація "Перемога щирих людських взаємин над багатством Снігової королеви"

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Гра “Пройди лабіринт – прочитай слово”
Слайд № 1

Гра “Пройди лабіринт – прочитай слово”

Тихо за окнами ночь плывет, В сказки нас Андерсен позовет, Оле-Лукойе откроет дверь, Сказкам верь ты теперь. Герда и Кай будут вновь дружить, Эльфы...
Слайд № 2

Тихо за окнами ночь плывет, В сказки нас Андерсен позовет, Оле-Лукойе откроет дверь, Сказкам верь ты теперь. Герда и Кай будут вновь дружить, Эльфы на каждом цветочке жить. В вальсе закружат опять цветы Мир добра, красоты.

Двадцять друге листопада Класна робота Перемога щирих людських взаємин над багатством Снігової королеви
Слайд № 3

Двадцять друге листопада Класна робота Перемога щирих людських взаємин над багатством Снігової королеви

” Я не можу дати їй більше сил, ніж у неї є зараз… Г.К. Андерсен
Слайд № 4

” Я не можу дати їй більше сил, ніж у неї є зараз… Г.К. Андерсен

Отже, почнемо!.. Коли ми дочитаемо цю книжку до кінця, То будемо знати більше, ніж тепер…
Слайд № 5

Отже, почнемо!.. Коли ми дочитаемо цю книжку до кінця, То будемо знати більше, ніж тепер…

Слайд № 6

Робота в малих групах Правила для учнів: Швидко розподіліть ролі в групі, визначивши, хто буде головуючим, Посередником, секретарем, доповідачем. Н...
Слайд № 7

Робота в малих групах Правила для учнів: Швидко розподіліть ролі в групі, визначивши, хто буде головуючим, Посередником, секретарем, доповідачем. Намагайтеся виконувати різні ролі. 2.Починайте висловлюватися спочатку за бажанням, а потім по черзі. 3. Дотримуйтесь правил активного слухання, головне – не перебивайте один одного. 4. Обговорюйте ідеї, а не учнів, які висловили цю ідею. 5. Утримуйтесь від оцінок та образ учасників групи. 6. Намагайтесь дійти спільної думки, хоча в деяких випадках у групі може бути особлива думка, вона має право на існування.

Завдання для 1 групи 1.Куди прибули олень разом з Гердою? 2. Знайдіть в тексті відповідь на питання: “Чому фінка відмовляється дати Герді силу 12 б...
Слайд № 8

Завдання для 1 групи 1.Куди прибули олень разом з Гердою? 2. Знайдіть в тексті відповідь на питання: “Чому фінка відмовляється дати Герді силу 12 богатирів?” 3. Як ви розумієте слова фінки: “Сила її – в серці” ? 4. Чому Герда, залишившись одна на морозі без чобітків і теплих рукавиць, не замерзла?

Завдання для 2 групи Знайдіть епізод, коли Герда знаходиться на шляху до палацу Снігової королеви. Прочитайте. 2. З чим тепер зустрічається Герда н...
Слайд № 9

Завдання для 2 групи Знайдіть епізод, коли Герда знаходиться на шляху до палацу Снігової королеви. Прочитайте. 2. З чим тепер зустрічається Герда на своєму шляху? 3. Які асоціації виникають у вас, коли ви чуєте слово “військо”? 4. Чому маленька беззахисна, не озброєна нічим дівчинка, змогла вистояти проти такого полчища?

Завдання для 3 групи Знайдіть у тексті і прочитайте опис замку Снігової королеви. 2. Що вас вражає в цьому описі? 3. Окрасою зали є озеро, що розта...
Слайд № 10

Завдання для 3 групи Знайдіть у тексті і прочитайте опис замку Снігової королеви. 2. Що вас вражає в цьому описі? 3. Окрасою зали є озеро, що розташоване посередині. Чому Снігова королева називає його “дзеркалом розуму”? 4. Що було спільного між дзеркалом троля і дзеркалом Снігової королеви? 5. Який висновок можна зробити щодо дзеркала? Втіленням чого воно є?

Завдання для 4 групи Як почувався Кай у володіннях Снігової королеви? Знайдіть епізод і прочитайте його. 2. Про що свідчать слова “посинів” і “почо...
Слайд № 11

Завдання для 4 групи Як почувався Кай у володіннях Снігової королеви? Знайдіть епізод і прочитайте його. 2. Про що свідчать слова “посинів” і “почорнів” ? 3. Чому Кай понад усе прагне скласти слово “вічність”? 4. Чому Каєві не вдавалося скласти слово “вічність”? 5. Чому, коли Герда поцілувала й обняла Кая, крижинки затанцювали й склалися в слово?

Завдання для 5 групи Діти, коли повернулися додому, помітили, що вони виросли. Вони просто виросли, стали більшими чи що ще мав на увазі автор? 2. ...
Слайд № 12

Завдання для 5 групи Діти, коли повернулися додому, помітили, що вони виросли. Вони просто виросли, стали більшими чи що ще мав на увазі автор? 2. Що сказала маленька розбійниця, коли Кай з Гердою повертались додому? 3. Як ви думаєте, чи варто було Герді йти на край світу, щоб врятувати Кая?

“Мікрофон” 2. Як ви гадаєте, чим визначається краса людини: її зовнішністю чи вчинками? 3. Як ви розумієте вислів: “Краса душі людської” ? Що ви уя...
Слайд № 13

“Мікрофон” 2. Як ви гадаєте, чим визначається краса людини: її зовнішністю чи вчинками? 3. Як ви розумієте вислів: “Краса душі людської” ? Що ви уявляєте, коли чуєте слово “краса” ?

Мені здається, може я не знаю, Було і буде так у всі часи. Любов, як сонце, світу відкриває Безмежну велич людської краси. В. Симоненко
Слайд № 14

Мені здається, може я не знаю, Було і буде так у всі часи. Любов, як сонце, світу відкриває Безмежну велич людської краси. В. Симоненко

“Незакінчене речення” Найбільше мене сьогодні вразило… 2. Я радий (рада), що… 3. Я хочу подякувати письменникові за те, що…
Слайд № 15

“Незакінчене речення” Найбільше мене сьогодні вразило… 2. Я радий (рада), що… 3. Я хочу подякувати письменникові за те, що…

Оцінювання Картка самооцінки Гра “Пройди лабіринт” – 1 б. Виразне читання уривків – 2 б. Відповідь під час бесіди - 4б. Робота в зошитах – 2б. Робо...
Слайд № 16

Оцінювання Картка самооцінки Гра “Пройди лабіринт” – 1 б. Виразне читання уривків – 2 б. Відповідь під час бесіди - 4б. Робота в зошитах – 2б. Робота в групах – 3б.

Домашнє завдання Прочитати казку Е.Гофмана “Лускунчик”. 2. ІЗ: підготувати повідомлення про життя та творчість Гофмана. 3.Тв. зав.: скласти віктори...
Слайд № 17

Домашнє завдання Прочитати казку Е.Гофмана “Лускунчик”. 2. ІЗ: підготувати повідомлення про життя та творчість Гофмана. 3.Тв. зав.: скласти вікторину за змістом казки; зробити малюнки до твору Гофмана.

До зустрічі, любі друзі!
Слайд № 18

До зустрічі, любі друзі!

Список використаних джерел Зарубіжна література. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 5-11 кл. / за ред....
Слайд № 19

Список використаних джерел Зарубіжна література. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 5-11 кл. / за ред. Д.С.Наливайка. Ніколенко О. М., Куцевол О. М. Сучасний урок зарубіжної літератури: Посібник для вчителя. – К.: Академія, 2003. Нісімчук А. С., Падалка О. С., Шпак О. Т. Сучасні педагогічні технології: Навч. посібник. – К.: Просвіта, 2000.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
вчити учнів аналізувати текст, цілісно сприймати його, швидко орієнтуватися в ньому; допомогти учням осягнути велич краси людського серця; показати, в чому полягає краса людини; розкрити основний конфлікт казки – зіткнення краси живої й неживої; розвивати мовлення, мислення, уяву, творчість; показати боротьбу між двома силами: добром і злом; намагатися виховувати любов, доброту, чуйність; виховувати сильну особистість, яку не лякають труднощі, здатну до самопожертви.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти