Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Навчання! Що це?

Біологія

17.07.2020

365

1

0

Опис документу:
Матеріал презентації спрямований на донесення поняття "навчання" до здобувача освіти . В даній презентації розглянуто що собою представляє навчання та що для нього потрібно. Також дана презентація буде корисною і для самого педагога. Матеріал поданий у короткій , але вклучній формі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Навчання!Що це? Навчання. Види навчання
Слайд № 1

Навчання!Що це? Навчання. Види навчання

Навчання-це процес передачі й засвоєння знань,умінь,навичок. Людина починає навчатися вже з моменту свого народження. З віком навчання стає складні...
Слайд № 2

Навчання-це процес передачі й засвоєння знань,умінь,навичок. Людина починає навчатися вже з моменту свого народження. З віком навчання стає складнішим,оскільки починається час засвоєння великого обсягу досвіду і знань,накопичених людством. Починається шкільне навчання. У ході навчання людина не тільки здобуває певні знання,але й формує вміння та навички. У процесі навчання відбувається не тільки вдосконалення навчальних умінь і навичок,але й розвиток мислення,пам’яті,творчих здібностей,формування наукового світогляду й морально-естетичної культури.

Для навчання потрібні пам’ять,кмітливість,уява. У навчальній діяльності разом поєднується сприйняття,увага,мислення,мотиви,емоції. У процесі навчан...
Слайд № 3

Для навчання потрібні пам’ять,кмітливість,уява. У навчальній діяльності разом поєднується сприйняття,увага,мислення,мотиви,емоції. У процесі навчання людина здійснює різні форми навчальної діяльності-предметну,пізнавальну,мовну. Навчання-це особлива людська діяльність,при якій людина має усвідомлену мету й здатна регулювати свої дії у зв’язку з нею. Навчальна діяльність-це провідна діяльність у шкільному віці. Як і праця,навчальна діяльність характеризується цілями й завданнями. Кожна людина має здатність засвоювати знання.

Пояснювально-ілюстративне навчання Основними його методами є розповідь, пояснення в поєднанні з демонструванням наочності. Діяльність учнів зводить...
Слайд № 4

Пояснювально-ілюстративне навчання Основними його методами є розповідь, пояснення в поєднанні з демонструванням наочності. Діяльність учнів зводиться до сприймання, запам'ятовування і відтворення навчальної інформації, яке є основним критерієм ефективності. Пояснювально-ілюстративне навчання економить час, зберігає сили вчителів та учнів, полегшує дітям розуміння складної навчальної інформації, забезпечує ефективне управління пізнавальною діяльністю школярів.

Проблемне навчання Воно передбачає самостійне оволодіння знаннями у процесі вирішення пізнавальних проблем, розвиток самостійного мислення і пізнав...
Слайд № 5

Проблемне навчання Воно передбачає самостійне оволодіння знаннями у процесі вирішення пізнавальних проблем, розвиток самостійного мислення і пізнавальної активності учнів. Технологія проблемного навчання ґрунтується на чітких алгоритмах, що містять послідовність взаємопов'язаних етапів: створення проблемної ситуації, яка спричинює відчуття розумового утруднення; аналіз проблемної ситуації, пошук нових елементів знань різними способами (висунення гіпотез); розв'язування проблеми і перевірка одержаних результатів, систематизація та узагальнення здобутих знань і вмінь.

Програмоване навчання Основним його принципом е передавання змісту навчального матеріалу невеликими логічно завершеними частинами. Часто навчальну ...
Слайд № 6

Програмоване навчання Основним його принципом е передавання змісту навчального матеріалу невеликими логічно завершеними частинами. Часто навчальну інформацію учні отримують не від вчителя, а з програмованого посібника або дисплея комп'ютера. Основна мета програмованого навчання - удосконалити управління навчальним процесом. Застосування цього виду забезпечує контроль за кожним кроком учня на шляху пізнання, що уможливлює своєчасне надання допомоги, підтримання інтересу. Позитивним у програмованому навчанні є виокремлення основного, істотного в навчальному матеріалі; забезпечення оперативного контролю за процесом засвоєння знань; логічна послідовність у засвоєнні знань; можливість працювати в оптимальному темпі і здійснювати самоконтроль; змога індивідуалізувати навчання.

Комп'ютерне навчання Можливості цього виду навчання великі, зокрема подача інформації, управління перебігом навчання, контроль і корекція результат...
Слайд № 7

Комп'ютерне навчання Можливості цього виду навчання великі, зокрема подача інформації, управління перебігом навчання, контроль і корекція результатів, виконання тренувальних вправ, накопичення даних про розвиток навчального процесу. Основою комп'ютерного навчання є створення навчальних програм, виокремлення алгоритмів, системи послідовних дій, які необхідні для повноцінного засвоєння знань і вмінь. Ефективність навчальних програм і комп'ютерного навчання повністю залежить від якості алгоритмів управління розумовою діяльністю. Якісних засобів для комп'ютерного навчання наразі істотно бракує.

ВАЖЛИВО ЗНАТИ!!! Методи навчання : словесні, наочні, практичні.Сучасним видом навчання є розвиваюче навчання. Головна мета якого – підготовка учнів...
Слайд № 8

ВАЖЛИВО ЗНАТИ!!! Методи навчання : словесні, наочні, практичні.Сучасним видом навчання є розвиваюче навчання. Головна мета якого – підготовка учнів до самостійного засвоєння знань, пошуку істини. Навчання пов’язане зі способом розвитку свідомості людини за допомогою вирішення пізнавальних проблем. Воно стимулює проявляти активність, ініціативу, самостійність, творчість, розвиває інтуїцію, навчає розв’язанню різних наукових та практичних проблем.  У процесі навчання важливим є самоконтроль та самооцінка.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.