Презентація навчального проекту з фізики «Світ задзеркалля» у 9 класі

Фізика

Для кого: 9 Клас

01.09.2019

1866

39

0

Опис документу:
1) Кроки до реалізації проекту. 2) Критерії оцінювання. 3) Приклад виконання проектів різними засобами. 4) Чому сприяє проектна діяльність? Розвитку адекватної самооцінки, формуванню позитивної «Я - концепції» (досвід цікавої роботи й публічної демонстрації її результатів). Розвитку комунікативної та інформаційної компетентності, інших соціальних навичок. Проектну діяльність можна розглядати як вид шкільної роботи, що дозволяє перетворити знання на реальний життєвий досвід учнів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Презентація навчального проекту з фізики «Світ задзеркалля» у 9 класі
Слайд № 1

Презентація навчального проекту з фізики «Світ задзеркалля» у 9 класі

Крокуємо до реалізації проекту Крок 1 . “Занурення в проект” Радимо! “Килим миру ”.
Слайд № 2

Крокуємо до реалізації проекту Крок 1 . “Занурення в проект” Радимо! “Килим миру ”.

Орієнтовні теми навчальних проектів Складання найпростішого оптичного приладу. Оптичні ілюзії. Увігнуті дзеркала: властивості та приклади застосува...
Слайд № 3

Орієнтовні теми навчальних проектів Складання найпростішого оптичного приладу. Оптичні ілюзії. Увігнуті дзеркала: властивості та приклади застосування. Оптичні явища в природі. Світ задзеркалля. Око і зір.

Крокуємо до реалізації проекту Крок 1 . “Занурення в проект” Крок 2 . Створення карти організації проектної діяльності. Радимо! “Килим миру ”. Ради...
Слайд № 4

Крокуємо до реалізації проекту Крок 1 . “Занурення в проект” Крок 2 . Створення карти організації проектної діяльності. Радимо! “Килим миру ”. Радимо! Створити карту роботи.

Карта організації проектної діяльності: Запишіть план дій. Розподіліть ролі. (Можливі ролі - організатор, експериментатор, оформлювач, виконавець, ...
Слайд № 5

Карта організації проектної діяльності: Запишіть план дій. Розподіліть ролі. (Можливі ролі - організатор, експериментатор, оформлювач, виконавець, який представляє проект). Виконайте дослідження за планом. Продумайте представлення проекту. Оцініть внесок кожного і спільну роботу.

Крокуємо до реалізації проекту Крок 1 . “Занурення в проект” Крок 2 . Створення карти організації проектної діяльності. Крок 3 . Етап реалізації пр...
Слайд № 6

Крокуємо до реалізації проекту Крок 1 . “Занурення в проект” Крок 2 . Створення карти організації проектної діяльності. Крок 3 . Етап реалізації проекту. Радимо! “Килим миру ”. Радимо! Створити карту роботи. Радимо! Результат роботи представити креативно.

Мета проекту: дізнатися, яку роль грає дзеркало в житті людини; в яких літературних творах та фільмах використовується дзеркало і якими властивостя...
Слайд № 7

Мета проекту: дізнатися, яку роль грає дзеркало в житті людини; в яких літературних творах та фільмах використовується дзеркало і якими властивостями володіє; навчити самостійно виготовляти дзеркало та оптичний прилад; формувати вміння працювати в колективі; розвивати творчий потенціал кожної дитини; виховувати старанність та інтерес до предмету.

Завдання: 1 група - історики 1. Провести пошук інформації про дзеркало в міфах та прикметах. 2. ? 2 група -фізики 1. Провести пошук інформації про ...
Слайд № 8

Завдання: 1 група - історики 1. Провести пошук інформації про дзеркало в міфах та прикметах. 2. ? 2 група -фізики 1. Провести пошук інформації про оптичні прилади, в основі яких є дзеркало. 2. ? 3 група - хіміки. 1. Провести пошук інформації про виготовлення дзеркала. 2. ? 4 група - інформатики 1. Провести пошук інформації про використання магічних властивостей дзеркала в фільмах/мультфільмах. 2. ?

Завдання: 1 група - історики 1. Провести пошук інформації про дзеркало в міфах та прикметах. 2. Створити публікацію на тему «Магічні властивості дз...
Слайд № 9

Завдання: 1 група - історики 1. Провести пошук інформації про дзеркало в міфах та прикметах. 2. Створити публікацію на тему «Магічні властивості дзеркала». 2 група - фізики 1. Провести пошук інформації про оптичні прилади, в основі яких є дзеркало. 2. Виготовлення оптичного приладу – перископ. Представити свій прилад в дії. 3 група - хіміки. 1. Провести пошук інформації про виготовлення дзеркала. 2. Виконати дослід «Срібне дзеркало» під керівництвом вчителя хімії (виготовлення скляного дзеркала з срібним покриттям). Створити відеодослід. 4 група - інформатики 1. Провести пошук інформації про використання магічних властивостей дзеркала в фільмах/мультфільмах. 2. Створити презентацію на тему «Світ задзеркалля».

Крокуємо до реалізації проекту Крок 1 . “Занурення в проект” Крок 2 . Створення карти організації проектної діяльності. Крок 3 . Етап реалізації пр...
Слайд № 10

Крокуємо до реалізації проекту Крок 1 . “Занурення в проект” Крок 2 . Створення карти організації проектної діяльності. Крок 3 . Етап реалізації проекту. Крок 4 . Самостійна робота. Радимо! “Килим миру ”. Радимо! Створити карту роботи. Радимо! Результат роботи представити креативно. Радимо! Звертати увагу на орієнтовні критерії оцінювання.

Критерії оцінювання презентації Рівні /бали Мультимедіа Інтеграція таких об'єктів як текст, графіка, відео, анімація, звук для підтримки інформації...
Слайд № 11

Критерії оцінювання презентації Рівні /бали Мультимедіа Інтеграція таких об'єктів як текст, графіка, відео, анімація, звук для підтримки інформації та основного змісту. Спільна робота Спільна робота для досягнення навчальних та інтелектуальних завдань, які не можуть бути одержані поодинці. Зміст Основна тема, ідея, знання. 11 - 12 Учні ефективно і творчо використовують мультимедійні ефекти. Використано всі елементи. Учні ефективно співпрацюють як команда, в якій розподілені обов’язки. Всі вміють зробити кожен елемент презентації. Результат їх роботи відображає вклад кожного і має бути набагато кращий, ніж вони б працювали поодинці. Має задовольняти всім критеріям нижчого рівня і одному або двом таким: відображає глибокий пошук при дослідженні та застосування навичок мислення високого рівня; показує поглиблення та розуміння теми; притягує увагу аудиторії. 9 - 10 У презентації використані 3 і більше мультимедійних ефектів в збалансованому та доступному вигляді. Елементи показують оригінальність роботи. За невеликим винятком більшість ефектів допомагають розкриттю теми. Учні працюють разом як команда на всіх етапах проекту. Успіх досягається завдяки різним вмінням/талантам окремих членів. Кожен відповідає за окрему ділянку роботи. Проект має чіткі цілі, відповідні темі. Включена інформація здобута із різноманітних джерел. Проект корисний не тільки для учнів, які його створили. 7 - 8 У презентації використано 2 або більше медіаефектів. Існують технічні проблеми з деякими складнощами, але перегляд все-таки можливий. Учні працювали разом, розподіливши ролі/завдання між собою. Більшість учасників відповідально справилися зі своїми завданнями. Непорозуміння вирішувались продуктивно. Проект представляє інформацію структуровану, зрозумілу для аудиторії. Зроблений акцент на важливих питаннях. 5 - 6 У презентації використано 2 або більше медіаефектів, але технічні проблеми не дозволяють ефективно їх демонструвати. Презентація є результатом спільної роботи, але її виконували тільки декілька членів групи. Наявне неефективне спілкування, невирішений конфлікт, що не дозволив завершити важливі моменти спільної роботи. Проект сфокусований на темі, але не висвітлює її. Наявна певна організаційна структура, але вона не явна з показу. Можуть бути фактичні помилки чи незрозумілості. 4 Мультимедіа ефектів немає в презентації. Презентація була зроблена одним учнем, хоча можливо інші і допомагали йому. Проект здається випадковим, нашвидку зробленим, чи незакінченим. Наявні значні фактичні помилки, незрозумілості та нерозуміння теми.

Критерії оцінювання публікації Критерії Всього балів Статті за темою проекту • Кожна стаття чітко розповідає про гру або іншу діяльність, пов'язану...
Слайд № 12

Критерії оцінювання публікації Критерії Всього балів Статті за темою проекту • Кожна стаття чітко розповідає про гру або іншу діяльність, пов'язану з темою проекту. 12 · Цікаві задачі, статті. Оформлення: · назва / емблема; 12 · заголовки статей; · зображення, які ілюструють текст; · використання цифрових фотографій; · дизайн публікації. Мова: · орфографія; 12 · граматика; · публікація візуально приваблива. Оцінка: (додаємо отримані результати за трьома критеріями і отримуємо середнє арифметичне) 12

Критерії оцінювання відеодосліду Критерії Оцінка Зміст Формулювання теми проекту. 12 Учень знає правила безпеки під час проведення досліду. Мотивац...
Слайд № 13

Критерії оцінювання відеодосліду Критерії Оцінка Зміст Формулювання теми проекту. 12 Учень знає правила безпеки під час проведення досліду. Мотивація для проведення досліду. Підготовка потрібних реактивів під керівництвом вчителя. Складання плану проведення. Учні виконують експеримент, раціонально використовуючи обладнання і реактиви.  Оформлення Зйомка відеодосліду. 12 Опрацювання відео. Використаннявідеоефектів. Звіт. Оцінка: (додаємо отримані результати за двома критеріями і отримуємо середнє арифметичне) 12

Критерії оцінювання створення приладу Критерії Бали 1.Оформлення (Стиль, естетичність, яскравість, практичність) 3 2.Мотивація щодо створення оптич...
Слайд № 14

Критерії оцінювання створення приладу Критерії Бали 1.Оформлення (Стиль, естетичність, яскравість, практичність) 3 2.Мотивація щодо створення оптичного приладу. 1 3. Відповідність обраного приладу до завдання проекту. 1 4. План роботи. Дотримування правил ТБ. 1 5. Створення приладу. 4 6. Демонстрація приладу. Принцип його роботи. 4 7. Всього: 12

Крокуємо до реалізації проекту Крок 1 . “Занурення в проект” Крок 2 . Створення карти організації проектної діяльності. Крок 3 . Етап реалізації пр...
Слайд № 15

Крокуємо до реалізації проекту Крок 1 . “Занурення в проект” Крок 2 . Створення карти організації проектної діяльності. Крок 3 . Етап реалізації проекту. Крок 4 . Самостійна робота. Крок 5 . “Експертиза проектів”. Радимо! “Килим миру ”. Радимо! Створити карту роботи. Радимо! Результат роботи представити креативно. Радимо! Звертати увагу на орієнтовні критерії оцінювання. Радимо! Підготуватися до самооцінки, оцінки інших.

Створення оптичного приладу - перископу Перископ - оптичний прилад для спостереження з укриття. Найбільш відомі види перископа - такі, як перископи...
Слайд № 16

Створення оптичного приладу - перископу Перископ - оптичний прилад для спостереження з укриття. Найбільш відомі види перископа - такі, як перископи на підводних човнах, ручні перископи і стереотруби (їх також можна використовувати як перископ) - широко застосовуються у військовій справі. Такий перископ зробили і учні 9 класу Петропавлівської СШ № 2, виконуючи навчальний проект з фізики.

Виготовлення перископу
Слайд № 17

Виготовлення перископу

Відеодослід “Срібне дзеркало”
Слайд № 18

Відеодослід “Срібне дзеркало”

Створення публікації «Магічні властивості дзеркала».
Слайд № 19

Створення публікації «Магічні властивості дзеркала».

“Чи існує те, що ми бачимо” Світ задзеркалля Проект підготували учні 9 класу, 4 група - інформатики Магічні властивості дзеркала в фільмах та казках
Слайд № 20

“Чи існує те, що ми бачимо” Світ задзеркалля Проект підготували учні 9 класу, 4 група - інформатики Магічні властивості дзеркала в фільмах та казках

Мета дослідження: вивчити явища відображення в плоских дзеркалах і областях їх застосування на прикладах кінофільмів. Теорія: плоске дзеркало. Мето...
Слайд № 21

Мета дослідження: вивчити явища відображення в плоских дзеркалах і областях їх застосування на прикладах кінофільмів. Теорія: плоске дзеркало. Метод дослідження: пошук і визначення ролі дзеркал в кінофільмах та мультфільмах. Результат: отримати навички по використанню дзеркал. Гіпотеза: «Увидеть бесконечность дано лишь смотрящим друг в друга зеркалам».

За допомогою дзеркального щита Персей перемагає Медузу-горгону, тому грецькі і римські щити мали форму дзеркал з ликом Медузи. Китайці називали май...
Слайд № 22

За допомогою дзеркального щита Персей перемагає Медузу-горгону, тому грецькі і римські щити мали форму дзеркал з ликом Медузи. Китайці називали майстра феншуй "паном, що працює з дзеркалами". Вважалося, що дзеркало може подвоїти силу, відбити небажану енергію, притягти відсутнє в житло. У Стародавньому Єгипті круглі за формою дзеркала ототожнювалися з дисками Сонця і місяця. Світ задзеркалля ДЗЕРКАЛО - символ зв'язку нашого світу з паралельним. Первісна магія застерігала людину від углядування свого відображення. Вважалося, що примарний двійник здатний його згубити, потягнувши в Задзеркалля. Відлунням цих уявлень з'явилася міфологема про Нарциса.

Навчальний проект. Завдання. Використання магічніх властивостей дзеркала в фільмах та мультфільмах.
Слайд № 23

Навчальний проект. Завдання. Використання магічніх властивостей дзеркала в фільмах та мультфільмах.

Гарі Потер та філософський камінь Дзеркало Еіналеж показувало найпотаємніші бажання і допомогло Гаррі Поттеру врятувати філософський камінь. Алиса ...
Слайд № 24

Гарі Потер та філософський камінь Дзеркало Еіналеж показувало найпотаємніші бажання і допомогло Гаррі Поттеру врятувати філософський камінь. Алиса в зазеркалье За допомогою дзеркала Аліса потрапляє в інший світ, де темні сили планують захопити владу, а вона - ключ до перемоги над ними. Аліса в задзеркаллі

Білосніжка та 7 гномів. Всевидюче дзеркало показало лорду Фарквуду майбутню наречену- принцесу Фіону. Завдяки чарам їй судилося жити довго і щаслив...
Слайд № 25

Білосніжка та 7 гномів. Всевидюче дзеркало показало лорду Фарквуду майбутню наречену- принцесу Фіону. Завдяки чарам їй судилося жити довго і щасливо зі Шреком. Шрек Дзеркало злої мачухи показувало найкрасивішу дівчину на світі.

Учень чарівника Задзеркалля неодноразово допомагало юному спадкоємцю Мерліну і його наставнику Бальтазару рятуватися від темних сил. Квантовий стри...
Слайд № 26

Учень чарівника Задзеркалля неодноразово допомагало юному спадкоємцю Мерліну і його наставнику Бальтазару рятуватися від темних сил. Квантовий стрибок Тільки дзеркала показували вченому Сему Беккету, мандрівникові в часі, ким він був у цей момент свого стрибка за часом.

Висновок В ході проекту ми розібралися, де і яку роль відіграє дзеркало. Воно не настільки просте, яким здається на перший погляд. І те, що воно ув...
Слайд № 27

Висновок В ході проекту ми розібралися, де і яку роль відіграє дзеркало. Воно не настільки просте, яким здається на перший погляд. І те, що воно увійшло природним чином в повсякденний побут, ще не означає, що до нього потрібно ставитися недбало, не замислюючись про наслідки. Дзеркало - інструмент, яким слід користуватися з обережністю тому, що не всі його властивості зрозумілі і з'ясовані.

Чому сприяє проектна діяльність? Розвитку адекватної самооцінки, формуванню позитивної «Я - концепції» (досвід цікавої роботи й публічної демонстра...
Слайд № 28

Чому сприяє проектна діяльність? Розвитку адекватної самооцінки, формуванню позитивної «Я - концепції» (досвід цікавої роботи й публічної демонстрації її результатів). Розвитку комунікативної та інформаційної компетентності, інших соціальних навичок. Розв’язанню профорієнтаційних завдань. Проектну діяльність можна розглядати як вид шкільної роботи, що дозволяє перетворити знання на реальний життєвий досвід учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.