Презентація на тему: "Символізм"

Опис документу:
Символізм (фр. symbolisme, з грец. симболон —ознака, прикмета, символ) — літературно-мистецький напрям кінця ХІХ — початку XX ст., основоположники якого, базуючись на ідеалістичній філософії Шопенгауера, «теорії несвідомого» Едуарда Гартмана і поглядах Фрідріха Ніцше, проголосили основою мистецької творчості символ — таємну ідею, приховану у глибині всіх навколишніх, а також і потойбічних явищ, що її можливо розкрити, збагнути й відобразити тільки за допомогою мистецтва, зокрема музики й поезії.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Символізм
Слайд № 1

Символізм

Символізм (фр. symbolisme, з грец. симболон —знак, ознака, прикмета, символ) — літературно-мистецький напрям кінця ХІХ — початку ХХ ст., основополо...
Слайд № 2

Символізм (фр. symbolisme, з грец. симболон —знак, ознака, прикмета, символ) — літературно-мистецький напрям кінця ХІХ — початку ХХ ст., основоположники якого, базуючись на ідеалістичній філософії Шопенгауера, «теорії несвідомого» Едуарда Гартмана і поглядах Фрідріха Ніцше, проголосили основою мистецької творчості символ — таємну ідею, приховану у глибині всіх навколишніх, а також і потойбічних явищ, що її можна розкрити, збагнути й відобразити тільки з допомогою мистецтва, зокрема музики й поезії. Jean Delville Prometheus 1907

Виникнення Символізм виник у Франції у 1880-их, як реакція проти міщанства і позитивізму, зокрема проти натуралістичного роману й реалістичного теа...
Слайд № 3

Виникнення Символізм виник у Франції у 1880-их, як реакція проти міщанства і позитивізму, зокрема проти натуралістичного роману й реалістичного театру. Термін «символізм» вперше був введений французьким поетом Жаном Мореасом у маніфесті «Le Symbolisme» (1886). Основоположниками його були Поль Верлен і Стефан Малларме. Своїм предтечею вони вважали Шарля Бодлера.

З історії символізму Людське сприйняття світу недосконале, тому зображувана дійсність помилкова Таємниці світу можна осягнути лише емоційно та інту...
Слайд № 4

З історії символізму Людське сприйняття світу недосконале, тому зображувана дійсність помилкова Таємниці світу можна осягнути лише емоційно та інтуїтивно Відображенням цієї «вищої істини» і одночасно способом її осягнення є символ-натяк 18 вересня 1886 Париж. Газета «Фігаро»

«Коли хоч ненадовго змовкає людська мова, починається мистецтво музики» Ріхард Вагнер Опера «Валькірія» 1876 Опера «Лоенгрин» 1848
Слайд № 5

«Коли хоч ненадовго змовкає людська мова, починається мистецтво музики» Ріхард Вагнер Опера «Валькірія» 1876 Опера «Лоенгрин» 1848

У. Т. Мод «Скачка Валькірій» 1890
Слайд № 6

У. Т. Мод «Скачка Валькірій» 1890

Водоем 1902 Нескінченна мелодія, яку знайшов Вагнер в музиці, є і в живописі. В. Борисов-Мусатов Куст орешника 1905 Весна 1898-1901
Слайд № 7

Водоем 1902 Нескінченна мелодія, яку знайшов Вагнер в музиці, є і в живописі. В. Борисов-Мусатов Куст орешника 1905 Весна 1898-1901

совмещение чистого цвета и дополнительных тонов основного спектра изощренное сочетание цветовых пятен Impression soleil levant 1872 Впечатление. Во...
Слайд № 8

совмещение чистого цвета и дополнительных тонов основного спектра изощренное сочетание цветовых пятен Impression soleil levant 1872 Впечатление. Восходящее солнце Кувшинки (Облака) 1903 Клод Моне Осінь

Осінній мотив 1899 Элегії в живописі Клод Моне В. Борисов-Мусатов Фауст і Мефистофель. М. Врубель Прометей. Г. Моро
Слайд № 9

Осінній мотив 1899 Элегії в живописі Клод Моне В. Борисов-Мусатов Фауст і Мефистофель. М. Врубель Прометей. Г. Моро

Особливості літератури символізму: - експериментаторський характер, прагнення до новаторства; - символ – основний художній засіб; - прагнення вираз...
Слайд № 10

Особливості літератури символізму: - експериментаторський характер, прагнення до новаторства; - символ – основний художній засіб; - прагнення виразити «недосяжні», іноді містичні, Ідеї, образи Вічності й Краси; - музичність; - песимізм.

Символізм у літературі Франція: Шарль Бодлер Поль Верлен Стефан Малларме Артюр Рембо
Слайд № 11

Символізм у літературі Франція: Шарль Бодлер Поль Верлен Стефан Малларме Артюр Рембо

Символізм у літературі Бельгія: Моріс Метерлінк Еміль Верхарн Австрія: Райнер Марія Рільке
Слайд № 12

Символізм у літературі Бельгія: Моріс Метерлінк Еміль Верхарн Австрія: Райнер Марія Рільке

Символізм у літературі Росія: Дмитро Мережковський Зінаїда Гіппіус Федір Сологуб Костянтин Бальмонт Валерій Брюсов Андрій Бєлий Олександр Блок В’яч...
Слайд № 13

Символізм у літературі Росія: Дмитро Мережковський Зінаїда Гіппіус Федір Сологуб Костянтин Бальмонт Валерій Брюсов Андрій Бєлий Олександр Блок В’ячеслав Іванов

Дякуємо за увагу!
Слайд № 14

Дякуємо за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн