Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Презентація на тему "Самозахист і допустима самооборона"

Основи здоров'я

Для кого: 8 Клас

01.09.2021

160

10

0

Опис документу:
Також є матеріали написані в ворді до кожної презентації. Якщо є така потреба, то звертайтесь, буду висилати на почту. Мета: формувати уявлення учнів про значення здоров’я для людини; навчати школярів спостерігати за показниками свого здоров’я і розвитку, вимірювати пульс; виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Організаційний момент Вправа “Знайомство”. Гра “Природні явища” - Учень тримає в руках іграшку і каже “Якби я був(ла) природним явищем, я був(ла) л...
Слайд № 1

Організаційний момент Вправа “Знайомство”. Гра “Природні явища” - Учень тримає в руках іграшку і каже “Якби я був(ла) природним явищем, я був(ла) літнім дощем (ураганом, снігом, інієм, веселкою)…” Пояснює чому. Потім передає іншому учню який висловлює свою думку

Перевірка раніше засвоєних знань Розв’язання ситуаційної задачі -Валентину сподобався мобільний телефон Ігоря. Валентин знав, що хлопець на канікул...
Слайд № 2

Перевірка раніше засвоєних знань Розв’язання ситуаційної задачі -Валентину сподобався мобільний телефон Ігоря. Валентин знав, що хлопець на канікулах працював двірником, щоб його купити, але вдався до шантажу щоб відібрати для себе. Адже він знав також, що батьки не знали про підробіток Ігоря і були одразу проти цього. В обмін на мовчання Валентин вимагав телефон Ігоря. -Чи належить шантаж до правопорушень? Як би ви діяли на місці Ігоря?

Мотивація навчання Вправа “Очікування” Завдання -на стікерах написати, що ви очікуєте від уроку, співпраці з однокласниками
Слайд № 3

Мотивація навчання Вправа “Очікування” Завдання -на стікерах написати, що ви очікуєте від уроку, співпраці з однокласниками

Тема. Захист від кримінальних небезпек. Поняття і межі допустимої самооборони. Основи самозахисту.
Слайд № 4

Тема. Захист від кримінальних небезпек. Поняття і межі допустимої самооборони. Основи самозахисту.

Мета: дізнатися про захист від кримінальних небезпек, формувати поняття про основи самозахисту, межі допустимої самооборони; систематизувати знання...
Слайд № 5

Мета: дізнатися про захист від кримінальних небезпек, формувати поняття про основи самозахисту, межі допустимої самооборони; систематизувати знання про протидію торгівлі людьми; вчитися відстоювати свою позицію та відмовлятися від небажаних пропозицій; виховувати впевненість, здатність до аналізу проблем і прийняття рішень.

Актуалізація чуттєвого досвіду слухання та обговорення притчі Вища мудрість -Одного разу до старого майстра китайських бойових мистецтв прийшов мол...
Слайд № 6

Актуалізація чуттєвого досвіду слухання та обговорення притчі Вища мудрість -Одного разу до старого майстра китайських бойових мистецтв прийшов молодий європеєць і запитав: -Учителю, я чемпіон своєї країни з боксу і французької боротьби. Чого б ти ще міг навчити мене? Старий Майстер усміхнувся і сказав: -Уяви, що ти гуляєш містом і випадково забрів туди, де тебе очікують громили, щоб нам’яти тобі боки й пограбувати. Тож я навчу тебе не гуляти в таких місцях. -Якою була б ваша відповідь, якби ви були на місці Майстра?

Сприйняття та усвідомлення учнями нового матеріалу -Ви уже знаєте що усі люди, що оточують вас, стосунки з ними – це соціальне середовище -Назвіть ...
Слайд № 7

Сприйняття та усвідомлення учнями нового матеріалу -Ви уже знаєте що усі люди, що оточують вас, стосунки з ними – це соціальне середовище -Назвіть досить поширені небезпеки соціального середовища ( крадіжки, погрози, напади, бійки, вимагання, хуліганство)

За статистичними даними на сьогодні злочинність неповнолітніх має таку структуру: злочини, пов’язані з наркотиками – 2,8 %; хуліганство – 6,2 %; кр...
Слайд № 8

За статистичними даними на сьогодні злочинність неповнолітніх має таку структуру: злочини, пов’язані з наркотиками – 2,8 %; хуліганство – 6,2 %; крадіжки – 70,5 %; злочини проти життя та здоров’я – 2,1 %; інше – 9,4 %. -За ці злочини неповнолітні несуть кримінальну відповідальність

КРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НЕПОВНОЛІТНІХ Встановлення певного мінімального віку кримінальної відповідальності пов'язане з фізіологічним процесом ...
Слайд № 9

КРИМІНАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НЕПОВНОЛІТНІХ Встановлення певного мінімального віку кримінальної відповідальності пов'язане з фізіологічним процесом поступового формування здатностей особи після досягнення певного віку усвідомлювати свої дії та керувати ними й розуміти небезпечність вчинюваних дій. Згідно зі ст. 22 Кримінального Кодексу України ( ККУ), відповідальність за деякі злочини настає з 14 років. Тому перелік злочинів, за які можлива кримінальна відповідальність, обумовлений головним чином не їхньою тяжкістю (як це помилково вважають), а саме можливістю усвідомлювати суспільно небезпечний характер відповідних дій навіть у 14-річному віці. Вчинення злочину неповнолітніми розглядається як пом'якшуюча обставина

Основними видами покарань неповнолітніх є: - штраф; - громадські роботи; - виправні роботи; - арешт; - позбавлення волі на певний строк.
Слайд № 10

Основними видами покарань неповнолітніх є: - штраф; - громадські роботи; - виправні роботи; - арешт; - позбавлення волі на певний строк.

-Кожна людина має право захистити себе, свої права, власність, життя і права інших людей
Слайд № 11

-Кожна людина має право захистити себе, свої права, власність, життя і права інших людей

Оздоровлювальна вправа
Слайд № 12

Оздоровлювальна вправа

Робота за підручником с. 125-126 -Теоретично людина може прожити життя, не потрапивши у ситуації, в яких треба захищатись. Однак погрози, вимагання...
Слайд № 13

Робота за підручником с. 125-126 -Теоретично людина може прожити життя, не потрапивши у ситуації, в яких треба захищатись. Однак погрози, вимагання, напади — досить поширені соціальні небезпеки. Щоб правильно діяти у таких ситуаціях, ви повинні знати закони, які визначають право людини на самозахист. Самооборона (самозахист) - це законні дії, спрямовані на захист життя та здоров’я .людини, що обороняється. Але завжди треба пам’ятати про межі допустимої самооборони. Завдання Знайти в підручнику і відповісти на такі запитання: -що можна застосовувати під час самозахисту ? -як діяти якщо на вас напали?

Робота в групах Ситуаційні завдання I-група c. 127 завдання 1 та 2 II- група с. 127 завдання 3 та 4 III- група с. 127 завдання 5 та 6
Слайд № 14

Робота в групах Ситуаційні завдання I-група c. 127 завдання 1 та 2 II- група с. 127 завдання 3 та 4 III- група с. 127 завдання 5 та 6

Презентація груп
Слайд № 15

Презентація груп

Повторення та узагальнення знань Доповніть правила і прийоми самозахисту які ви знаєте: 1.Не панікуйте, тримайте в полі зору нападників, а також мо...
Слайд № 16

Повторення та узагальнення знань Доповніть правила і прийоми самозахисту які ви знаєте: 1.Не панікуйте, тримайте в полі зору нападників, а також можливі шляхи своєї втечі 2.Не опускайте руки, не ховайте їх у кишені 3. 4.

Робота за схемою “Якщо на вас напали” с 127 підручника
Слайд № 17

Робота за схемою “Якщо на вас напали” с 127 підручника

Підбиття підсумків уроку Учні свої очікування ,якщо вони здійснилися кладуть у кошик Рефлексія Віднині я… Я зрозумів(ла)…
Слайд № 18

Підбиття підсумків уроку Учні свої очікування ,якщо вони здійснилися кладуть у кошик Рефлексія Віднині я… Я зрозумів(ла)…

Домашнє завдання
Слайд № 19

Домашнє завдання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.