Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Презентація на тему "Розвиток пам’яті та уваги."

Основи здоров'я

Для кого: 8 Клас

01.09.2021

60

3

0

Опис документу:
Також є матеріали написані в ворді до кожної презентації. Якщо є така потреба, то звертайтесь, буду висилати на почту. Мета: формувати уявлення учнів про значення здоров’я для людини; навчати школярів спостерігати за показниками свого здоров’я і розвитку, вимірювати пульс; виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
РОЗВИТОК СПРИЙНЯТТЯ, УВАГИ, ПАМ’ЯТІ, ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ
Слайд № 1

РОЗВИТОК СПРИЙНЯТТЯ, УВАГИ, ПАМ’ЯТІ, ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ

СПрИЙМАННЯ Це відображення у свідомості людини предметів і явищ дійсності за їхнього безпосереднього впливу на органи чуття. Виділяють такі класи с...
Слайд № 2

СПрИЙМАННЯ Це відображення у свідомості людини предметів і явищ дійсності за їхнього безпосереднього впливу на органи чуття. Виділяють такі класи сприймань: сприймання простору; сприймання часу; сприймання руху; сприймання об’єктів.

УВАГА Це форма психічної діяльності людини, яка полягає в її спрямованості і зосередженості на певних об’єктах. Поділяють увагу на: мимовільну (не ...
Слайд № 3

УВАГА Це форма психічної діяльності людини, яка полягає в її спрямованості і зосередженості на певних об’єктах. Поділяють увагу на: мимовільну (не потребує волі, зусиль, без постановки мети людини); довільну (виникає в наслідок вольових зусиль, яку спрямовують і регулюють); післядовільну (виникає на основі інтересу до процесу діяльності).

ПАМ’ЯТЬ Це психічний процес, який полягає в закріпленні, збереженні та наступному відтворенні минулого досвіду, дає можливість його повторного заст...
Слайд № 4

ПАМ’ЯТЬ Це психічний процес, який полягає в закріпленні, збереженні та наступному відтворенні минулого досвіду, дає можливість його повторного застосування в життєдіяльності людини. Види пам’яті: Рухова (пам’ять на рухи та їх системи); Емоційна (пам’ять на почуття, які є стимулом до діяльності); Образна (пам’ять на уявлення: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова); Словесно-логічна (специфічна людська, запам’ятовується думка у формі понять).

ЗДІБНОСТІ Це індивідуально стійкі психічні властивості людини, що визначають її успіхи в різних видах діяльності.
Слайд № 5

ЗДІБНОСТІ Це індивідуально стійкі психічні властивості людини, що визначають її успіхи в різних видах діяльності.

ТВОРЧІСТЬ Це діяльність людини, спрямована на створення якісно нових, невідомих раніше духовних або матеріальних цінностей (нові твори мистецтва, н...
Слайд № 6

ТВОРЧІСТЬ Це діяльність людини, спрямована на створення якісно нових, невідомих раніше духовних або матеріальних цінностей (нові твори мистецтва, наукові відкриття тощо). Компоненти творчості – фантазія, уява, психічний зміст якої міститься у створенні образу кінцевого продукту (результату творчості).

“Кольорові слова” Завдання вправи: Потрібно назвати не записане слово, а колір букв у ньому. Наприклад: слово “червоний” записано зеленими літерами.
Слайд № 7

“Кольорові слова” Завдання вправи: Потрібно назвати не записане слово, а колір букв у ньому. Наприклад: слово “червоний” записано зеленими літерами.

“Кольорові слова” С И Н І Й
Слайд № 8

“Кольорові слова” С И Н І Й

“Кольорові слова” Ч О Р Н И Й
Слайд № 9

“Кольорові слова” Ч О Р Н И Й

“Кольорові слова” Р О Ж Е В И Й
Слайд № 10

“Кольорові слова” Р О Ж Е В И Й

“Кольорові слова” З Е Л Е Н И Й
Слайд № 11

“Кольорові слова” З Е Л Е Н И Й

“Кольорові слова” Ч Е Р В О Н И Й
Слайд № 12

“Кольорові слова” Ч Е Р В О Н И Й

“Кольорові слова” Б І Л И Й
Слайд № 13

“Кольорові слова” Б І Л И Й

“Кольорові слова” С І Р И Й
Слайд № 14

“Кольорові слова” С І Р И Й

“Кольорові слова” Б Л А К И Т Н И Й
Слайд № 15

“Кольорові слова” Б Л А К И Т Н И Й

“Кольорові слова” Ф І О Л Е Т О В И Й
Слайд № 16

“Кольорові слова” Ф І О Л Е Т О В И Й

“Кольорові слова” Ж О В Т И Й
Слайд № 17

“Кольорові слова” Ж О В Т И Й

“Кольорові слова” Б У З К О В И Й
Слайд № 18

“Кольорові слова” Б У З К О В И Й

“КОНКУРС ЕРУДИТІВ” Якою косою не можна косити? Яким стане камінь, якщо його вкинути у Чорне море? Що стоїть між вікном і дверима? Чому мисливець шу...
Слайд № 19

“КОНКУРС ЕРУДИТІВ” Якою косою не можна косити? Яким стане камінь, якщо його вкинути у Чорне море? Що стоїть між вікном і дверима? Чому мисливець шукає зайця? Скільки картоплин у горщик влізе? Який рік тягнеться один день? Чому нові туфлі купують?

“КОНКУРС ЕРУДИТІВ” Як одним словом можна замінити слова весна, зима, літо, осінь? Що у світі найшвидше? Коли гуси починають пливти? Ким бігала коро...
Слайд № 20

“КОНКУРС ЕРУДИТІВ” Як одним словом можна замінити слова весна, зима, літо, осінь? Що у світі найшвидше? Коли гуси починають пливти? Ким бігала корова, як була мала? Який вогонь не пече? Під яким кущем сидить заєць, коли іде дощ?

“КОНКУРС ЕРУДИТІВ” У якому морі немає води? Від чого в качки ноги червоні? Скільки горобець робить кроків за 7 років? Що людина робить перш ніж вст...
Слайд № 21

“КОНКУРС ЕРУДИТІВ” У якому морі немає води? Від чого в качки ноги червоні? Скільки горобець робить кроків за 7 років? Що людина робить перш ніж встане? На дубі 4 гілки, на гілці росте 8 яблук. Скільки яблук на дереві? Куди били перший цвях, коли почали будувати нашу школу?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.