Презентація на тему: "Розрізнення прислівників та співзвучних сполук".

Українська мова

Для кого: 10 Клас

20.01.2021

1952

312

0

Опис документу:
Дана презентація на тему: "Розрізнення прислівників та співзвучних сполук" допоможе учням розрізняти прислівники та співзвучні до них сполуки, Містить вправи на розрізнення та написання прислівників та співзвучних сполук.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Правила написання їх Виконала викладач української мови та літератури ВПУ №29 смт. Володимирець Диха...
Слайд № 1

Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Правила написання їх Виконала викладач української мови та літератури ВПУ №29 смт. Володимирець Диханова Л.В.

Прислівник характеризує дію, стан або ознаку предмета і відповідає на питання різних обставин: поволі, трохи, удвічі, дощенту; вголос; надвоє; вниз...
Слайд № 2

Прислівник характеризує дію, стан або ознаку предмета і відповідає на питання різних обставин: поволі, трохи, удвічі, дощенту; вголос; надвоє; внизу, ліворуч, здалеку, навпростець, поблизу; угору; здалеку.

Співзвучні сполуки На дворі (прийменник + іменник) Дрова лежали на дворі бабусиної хати. З гори (прийменник + іменник) Альпіністи спускалися з гори...
Слайд № 3

Співзвучні сполуки На дворі (прийменник + іменник) Дрова лежали на дворі бабусиної хати. З гори (прийменник + іменник) Альпіністи спускалися з гори. На пам’ять (прийменник + іменник) Бабуся скаржиться на пам’ять.

Співзвучні сполуки У співзвучних сполуках іменник завжди зберігає своє лексичне й граматичне значення, називає конкретний предмет (якийсь двір, яку...
Слайд № 4

Співзвучні сполуки У співзвучних сполуках іменник завжди зберігає своє лексичне й граматичне значення, називає конкретний предмет (якийсь двір, якусь гору). Пишуться окремо. Між прийменником та іменником можна вставити прикметник або займенник ( на щастя – на моє щастя) Наприклад: Ми підемо, а ви з рештою (з ким?) гостей погуляйте в парку.

Прислівник Пишемо разом. Наприклад: Зрештою (як?), вам видніше, як провести свій день. Хлопець подивився згори (як?).
Слайд № 5

Прислівник Пишемо разом. Наприклад: Зрештою (як?), вам видніше, як провести свій день. Хлопець подивився згори (як?).

Найуживаніші прислівникові сполучення Без кінця, без черги, без упину, без жалю; на добраніч, на жаль, на щастя, на сьогодні, на початку; до побаче...
Слайд № 6

Найуживаніші прислівникові сполучення Без кінця, без черги, без упину, без жалю; на добраніч, на жаль, на щастя, на сьогодні, на початку; до побачення, до речі, до краю, до діла; з радості, з жалю, з горя, з розгону; в разі, в міру, уві сні, в далечінь;

Прислівники Співзвучні сполуки надворі Надворі швидко стемніло. вдень Закінчили роботу вдень. Напам’ять Вивчив вірш напам’ять. вдвох Вони вдвох шви...
Слайд № 7

Прислівники Співзвучні сполуки надворі Надворі швидко стемніло. вдень Закінчили роботу вдень. Напам’ять Вивчив вірш напам’ять. вдвох Вони вдвох швидко прибігли. На дворі (прийм. + ім.) Дрова лежали на дворі бабусиної хати. В день (прийм. + ім.) Побачилися в день зустрічі. На пам’ять (прийм. + ім.) Бабуся скаржиться на пам’ять. В двох (прийм. + числ.) Жили в двох кімнатах.

Вправа 1. Записати подані сполучення слів, знімаючи риску. Вишивали в/двох — У/двох вазонах. 2. Одягається по/новому — Ішов по/новому лінолеуму. 3....
Слайд № 8

Вправа 1. Записати подані сполучення слів, знімаючи риску. Вишивали в/двох — У/двох вазонах. 2. Одягається по/новому — Ішов по/новому лінолеуму. 3. Приїхали в/день народження. — Гарно у/день. 4. Вправи на/силу — На/ силу йшов.

Вправа 2 Виконайте тестові завдання: Разом треба писати виділене слово в реченні А В\день такий розцвітає весна на землі… Б Сашко ледь тягнув ноги,...
Слайд № 9

Вправа 2 Виконайте тестові завдання: Разом треба писати виділене слово в реченні А В\день такий розцвітає весна на землі… Б Сашко ледь тягнув ноги, як на/зустріч затемніла скирта сіна. В Андрій постукав у/перше вікно. 2. Окремо треба писати усі слова в рядку: А на/диво, без/жалю, усі/сні; Б у/стократ, до /побачення, з/ранку; В до/речі, на/весні, з/радості.

Вправа 3 Запишіть подані слова разом, через дефіс, окремо. Прокоментуйте їх правопис Високо/високо, не/ждано/не/гадано, тільки/тільки, по/госпо-дар...
Слайд № 10

Вправа 3 Запишіть подані слова разом, через дефіс, окремо. Прокоментуйте їх правопис Високо/високо, не/ждано/не/гадано, тільки/тільки, по/госпо-дарськи, близько/близько, з/краю/вкрай, до/в/подоби, за/рахунок, на/відмінно, на/славу, по/сусідськи, на/вкруги, на/весні, у/тричі, на/швидку, з/далека, з/годом, по/одинці, з/верху, від/нині, до/дому, в/ряди/годи, по/іншому, на/довго, на/добридень, в/смак, поза/торік.

Дякую за увагу!
Слайд № 11

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.