Презентація на тему "ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ГЕОГРАФІЇ"

Опис документу:
Дослідження  — це складний, але дуже важливий і  цікавий шлях пізнання. Мета дослідження: закріпити й  поглибити знання про подорожі та  дослідження, спрямовані на вивчення Землі; сформувати вміння користуватися різними джерелами географічної інформації для пошуку необхідних відомостей, їхнього відбору й  подальшого подання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ГЕОГРАФІЇ
Слайд № 1

ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ГЕОГРАФІЇ

Слайд № 2

«Найдивовижнішою властивістю нашого світу є те, що його можна дослідити». Альберт Ейнштейн Дослідження  — це складний, але дуже важливий і  цікавий...
Слайд № 3

«Найдивовижнішою властивістю нашого світу є те, що його можна дослідити». Альберт Ейнштейн Дослідження  — це складний, але дуже важливий і  цікавий шлях пізнання. Мета дослідження: закріпити й  поглибити знання про подорожі та  дослідження, спрямовані на вивчення Землі; сформувати вміння користуватися різними джерелами географічної інформації для пошуку необхідних відомостей, їхнього відбору й  подальшого подання.

Дослідження як один з нових компонентів у навчальній програмі з географії передбачає планомірну і систематичну роботу учителя щодо розвитку в учнів...
Слайд № 4

Дослідження як один з нових компонентів у навчальній програмі з географії передбачає планомірну і систематичну роботу учителя щодо розвитку в учнів дослідницьких умінь. Враховуючи, що рушійною силою будь-якої дослідницької діяльності є цікавість, слід насамперед створити на уроці географії умови, які б спонукали учнів до зацікавленості у виконанні дослідницьких завдань. Крім того, застосування досліджень як навчальної технології сприятиме формуванню мотивації шестикласників до вивчення географії, активізації їхньої пізнавальної діяльності.

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ВИКОНАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ Визначте тему дослідження. Сформулюйте якомога більше запитань з теми дослідження, використовуючи ключо...
Слайд № 5

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ВИКОНАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ Визначте тему дослідження. Сформулюйте якомога більше запитань з теми дослідження, використовуючи ключові слова і фрази: “чому ?”, “що таке?”, “що означає?”, “навіщо?”, “з чого?” На основі запитань складіть план дослідницької роботи. Використовуйте різні джерела інформації: книги, журнали, газети, енциклопедії, карти та атласи, Інтернет.

5. Систематизуйте та вивчіть зібрану інформацію. Складіть відповіді на питання. Додайте схеми, малюнки, фотографії, таблиці, що відповідають пробле...
Слайд № 6

5. Систематизуйте та вивчіть зібрану інформацію. Складіть відповіді на питання. Додайте схеми, малюнки, фотографії, таблиці, що відповідають проблемі. 6. Разом з учителем, у групі (якщо робота виконується не індивідуально, а колективно) обговоріть отримані результати і починайте оформлення роботи (презентація зі слайдами, наукова доповідь, буклет, ілюстрований. 7. Приготуйте виступ про своє дослідження для однокласників і друзів. Можна придумати вікторину, невеличку гру, мандрівку, кросворд або комп'ютерну презентацію.

Висновки Географія у школі завжди була важливою світоглядною дисципліною. Адже географія охоплює практично всі галузі життя нашого суспільства та д...
Слайд № 7

Висновки Географія у школі завжди була важливою світоглядною дисципліною. Адже географія охоплює практично всі галузі життя нашого суспільства та довкілля, географічні знання дозволяють сформувати просторове бачення світу. Оволодівши географічними пізнаннями, людина усвідомлює себе частиною навколишнього простору, відтворює собі цілісну картину сучасного світу. Впровадження у шкільну практику досліджень допомагає активізувати пізнавальну діяльність учнів, сформувати в них уміння та навички комунікативного характеру. У сьогоднішньому життєтворчому процесі школа повинна допомогти дитині стати суб’єктом власного життя, оволодіти механізмами рефлексії і саморефлексії над власним буттям, його метою, смислом і цінностями. Організовуючи таку діяльність, учитель учить свідомо будувати власну повноцінну діяльність, яка включає три стадії: мотиваційну, операційно-виконавчу, рефлексивно-оцінювальну. Саме тому дослідницька робота, виконання міні-проектів – це практичний шлях набуття навчального і соціального досвіду, реалізації життєвих планів особистості.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали