Презентація на тему : "Правопис прислівників. Тренувальні вправи."

Опис документу:
В презентації розповідаться про те, як правильно писати прислівники. Мета презентації : сприяти зміцненню навичок правопису прислівників разом,окремо,через дефіс та позначати відповідні орфограми, пояснювати їх за допомогою орфографічних правил; формувати вміння правильно писати прислівники з вивченими орфограмами; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати любов до рідної мови.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Українська мова 7 клас
Слайд № 1

Українська мова 7 клас

I. Організаційний момент Любі діти ! У наш клас завітали люди добрі. Привітайте в добрий час, Гостей посмішкою й миром. Ми вам раді, вітаємо Вас! І...
Слайд № 2

I. Організаційний момент Любі діти ! У наш клас завітали люди добрі. Привітайте в добрий час, Гостей посмішкою й миром. Ми вам раді, вітаємо Вас! І запрошуємо ласкаво на урок у 7 клас! Уже дзвінок нам дав сигнал: Працювати час настав. То ж ми часу не гаймо, Роботу швидше розпочинаймо.

II. Перевірка домашнього завдання Вправа 395 (І група), вправа 396 (ІІ група).
Слайд № 3

II. Перевірка домашнього завдання Вправа 395 (І група), вправа 396 (ІІ група).

ІІІ.Тема:Правопис прислівників. Тренувальні вправи
Слайд № 4

ІІІ.Тема:Правопис прислівників. Тренувальні вправи

Мета уроку: сприяти зміцненню навичок правопису прислівників разом,окремо,через дефіс та позначати відповідні орфограми, пояснювати їх за допомогою...
Слайд № 5

Мета уроку: сприяти зміцненню навичок правопису прислівників разом,окремо,через дефіс та позначати відповідні орфограми, пояснювати їх за допомогою орфографічних правил; формувати вміння правильно писати прислівники з вивченими орфограмами; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати любов до рідної мови.

Як парость виноградної лози, Плекайте мову.Пильно й ненастанно Політь бур’ян.Чистіша від сльози Вона хай буде.Вірно і слухняно Нехай вона щоразу сл...
Слайд № 6

Як парость виноградної лози, Плекайте мову.Пильно й ненастанно Політь бур’ян.Чистіша від сльози Вона хай буде.Вірно і слухняно Нехай вона щоразу служить вам, Хоч і живе своїм живим життям. М.Рильський Епіграф уроку:

Проблемне питання Виписати прислівники з тексту. З третьої літери кожного прислівника скласти слово. Попереду росли рядами різноманітні кущі,дерева...
Слайд № 7

Проблемне питання Виписати прислівники з тексту. З третьої літери кожного прислівника скласти слово. Попереду росли рядами різноманітні кущі,дерева. Вправо розкинулися кучеряві насадження калини.Здавна українці описували ці деревця.Навесні калина милує зір білим цвітом. Уголос передавалися пісні про чудодійні кетяги калини. Щоправда з калиною у цвіту по- рівнюють дівчину.

Взимку до калини особливий інтерес у птахів та людей. Щосили одні й другі споживають багряні цілющі ягоди.
Слайд № 8

Взимку до калини особливий інтерес у птахів та людей. Щосили одні й другі споживають багряні цілющі ягоди.

ІV. ,,Інтелектуальна розминка” 1. До яких частин мови нале- жить прислівник? 2. Чим відрізняється прислів- ник від самостійних частин мови? 3. А що...
Слайд № 9

ІV. ,,Інтелектуальна розминка” 1. До яких частин мови нале- жить прислівник? 2. Чим відрізняється прислів- ник від самостійних частин мови? 3. А що означає незмінна ча- стина мови? 4. На які питання відповідають прислівники? 5. На які групи за значенням поділяються прислівники? 6. Які прислівники утворюють ступені порівняння?

7.Які ступені порівняння утворюють прислівники? 8. Яку синтаксичну функцію виконують прислівники у реченні?
Слайд № 10

7.Які ступені порівняння утворюють прислівники? 8. Яку синтаксичну функцію виконують прислівники у реченні?

V. Театралізація
Слайд № 11

V. Театралізація

VІ. Пояснювальний диктант Пояснити написання прислів- ників У безкрайому океані звуків (не) повторно звучить мелодія рідної мови. 2.Мова (не) розри...
Слайд № 12

VІ. Пояснювальний диктант Пояснити написання прислів- ників У безкрайому океані звуків (не) повторно звучить мелодія рідної мови. 2.Мова (не) розривно пов’язана з нашою свідомістю. 3.Вона передається (з) поколін- ня (в) покоління,наче дорого- цінний скарб. 4.Мова у своєму розвитку про- йшла (багато) (багато) випробу- вань.

5.Я (з) малечку вивчаю рідну мову. 6.Кожна людина (по) різному ставить- ся до своєї мови. 7.Мова дається (од) віку й (до) віку. 8.Я (ні) коли не за...
Слайд № 13

5.Я (з) малечку вивчаю рідну мову. 6.Кожна людина (по) різному ставить- ся до своєї мови. 7.Мова дається (од) віку й (до) віку. 8.Я (ні) коли не забуду рідної мови. 9.Наша мова сія (що) години. 10.(Врешті) (решт), українська мова- мова мого народу.

Фізкультхвилинка ,,Рідна мова”
Слайд № 14

Фізкультхвилинка ,,Рідна мова”

VІІ.Швидкий диктант Записати у дві колонки тільки останні склади прислівника. І колонка – з и ІІ колонка – з і
Слайд № 15

VІІ.Швидкий диктант Записати у дві колонки тільки останні склади прислівника. І колонка – з и ІІ колонка – з і

VІІІ.Робота в парах Пояснити написання не,ні з прислівни- ками та зміст прислів’я. 1.(Не) важко втратити – тяжко зробити. 2.Язиком сяк так,а ділом ...
Слайд № 16

VІІІ.Робота в парах Пояснити написання не,ні з прислівни- ками та зміст прислів’я. 1.(Не) важко втратити – тяжко зробити. 2.Язиком сяк так,а ділом (ні) як. 3.Лінивому все (ні) коли. 4.Комусь (ні) яково, а йому однаково.

5.Солома без вогню лежатиме (не) довго. 6.Із (не) хотя з’їв вовк порося. 7.Вчитися (ні) коли (не) пізно. 8.З золотом, як з вогнем: і тепло, і (не) ...
Слайд № 17

5.Солома без вогню лежатиме (не) довго. 6.Із (не) хотя з’їв вовк порося. 7.Вчитися (ні) коли (не) пізно. 8.З золотом, як з вогнем: і тепло, і (не) безпечно. 9.Робити є де,а заробити (ні) де.

ІХ.Відшукай вислів. Запишіть у дві колонки: разом і окремо прислівники.Якщо ви правильно вико- наєте завдання,то з перших літер кож- ного прислівни...
Слайд № 18

ІХ.Відшукай вислів. Запишіть у дві колонки: разом і окремо прислівники.Якщо ви правильно вико- наєте завдання,то з перших літер кож- ного прислівника,який слід писати разом чи окремо,прочитаєте вислів. (Ми)моволі,(о)півночі,(в)ночі,рік(у) рік, аби(куди), (до)пізна,один(в) один,день (у) день,(у) вечері, швидко(плинно),(у) вигляді, аби(як), (на)поготові,ані(тро- хи).

Мова – душа народу. (Д.Кононенко)
Слайд № 19

Мова – душа народу. (Д.Кононенко)

Х.Написати твір-мініатюру на тему:,,Мова- коштовний скарб народу”. (І.Франко)
Слайд № 20

Х.Написати твір-мініатюру на тему:,,Мова- коштовний скарб народу”. (І.Франко)

ХІ.Скласти ,,сенкан” Прислівник
Слайд № 21

ХІ.Скласти ,,сенкан” Прислівник

ХІІ.Підсумок уроку. Метод ,,Незакінчені речення” - Сьогоднішній урок був для мене… - Цікавим для мене було… - Я багато дізнався(лася)…
Слайд № 22

ХІІ.Підсумок уроку. Метод ,,Незакінчені речення” - Сьогоднішній урок був для мене… - Цікавим для мене було… - Я багато дізнався(лася)…

Домашнє завдання Скласти твір-мініатюру на тему: ,,Люблю всім серцем і душею я землю прадідів своїх”-І група, вправа 437-ІІ група.
Слайд № 23

Домашнє завдання Скласти твір-мініатюру на тему: ,,Люблю всім серцем і душею я землю прадідів своїх”-І група, вправа 437-ІІ група.

РІДНА МОВА Спитай себе, дитино, хто ти є, І в серці обізветься рідна мова; І в голосі яснім ім’я твоє Просяє, наче зірка світанкова. З родинного гн...
Слайд № 24

РІДНА МОВА Спитай себе, дитино, хто ти є, І в серці обізветься рідна мова; І в голосі яснім ім’я твоє Просяє, наче зірка світанкова. З родинного гнізда, немов пташа, Ти полетиш, де світу далечизна, Та в рідній мові буде вся душа І вся твоя дорога, вся Вітчизна. У просторах, яким немає меж, Не згубишся, як на вітрах полова. Моря перелетиш і не впадеш, Допоки буде в серці рідна мова. Д. Павличко

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.