Презентація на тему : "Правопис не з прикметниками. Тренувальні вправи."

Опис документу:
Ця презентація допоможе учням засвоїти правопис не з прикметниками. Мета презентації: сприяти зміцненню навичок правопису прикметників з часткою не разом і окремо та позначати відповідні орфограми, пояснювати їх за допомогою орфографічних правил; формувати вміння правильно писати прикметники з вивченою орфограмою; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати любов до рідної землі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

I. Організаційний момент Любі діти ! У наш клас завітали люди добрі. Привітайте в добрий час, Гостей посмішкою й миром. Ми вам раді, вітаємо Вас! І...
Слайд № 2

I. Організаційний момент Любі діти ! У наш клас завітали люди добрі. Привітайте в добрий час, Гостей посмішкою й миром. Ми вам раді, вітаємо Вас! І запрошуємо ласкаво на урок у 6 клас! Уже дзвінок нам дав сигнал: Працювати час настав. То ж ми часу не гаймо, Роботу швидше розпочинаймо.

II. Перевірка домашнього завдання Вправа 297.
Слайд № 3

II. Перевірка домашнього завдання Вправа 297.

III. Тема: Правопис не з прикметниками. Тренувальні вправи.
Слайд № 4

III. Тема: Правопис не з прикметниками. Тренувальні вправи.

Мета уроку: сприяти зміцненню навичок правопису прикметників з часткою не разом і окремо та позначати відповідні орфограми, пояснювати їх за допомо...
Слайд № 5

Мета уроку: сприяти зміцненню навичок правопису прикметників з часткою не разом і окремо та позначати відповідні орфограми, пояснювати їх за допомогою орфографічних правил; формувати вміння правильно писати прикметники з вивченою орфограмою; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати любов до рідної землі.

ЕПІГРАФ УРОКУ Люби свій край,моя дитино, Бо тут з'явився ти на світ. Це місце зветься – Україна! І звідси ти почнеш політ. Н.Красоткіна
Слайд № 6

ЕПІГРАФ УРОКУ Люби свій край,моя дитино, Бо тут з'явився ти на світ. Це місце зветься – Україна! І звідси ти почнеш політ. Н.Красоткіна

Проблемне питання Діти, слів якої частини мови найбільше в нашій мові? А чи можемо ми обмежуватися тільки одними іменниками? Чому? Поміркуйте над ц...
Слайд № 7

Проблемне питання Діти, слів якої частини мови найбільше в нашій мові? А чи можемо ми обмежуватися тільки одними іменниками? Чому? Поміркуйте над цим питанням протягом уроку.

IV. Завдання. Прочитайте текст. Сформулюйте тему й основну думку тексту. До якого стилю і типу мовлення належить даний текст? Який образ виник у ва...
Слайд № 8

IV. Завдання. Прочитайте текст. Сформулюйте тему й основну думку тексту. До якого стилю і типу мовлення належить даний текст? Який образ виник у вашій уяві? За допомогою яких слів мови автор створив цей образ? До якої частини мови належать ці слова? Запишіть ці прикметники у зошит.

Яка ж красива ти – уквітчана весною, Провіщана ключами журавлів, Розбуджена бурхливою грозою І пориванням річок до морів. Яка ж красива ти – розгон...
Слайд № 9

Яка ж красива ти – уквітчана весною, Провіщана ключами журавлів, Розбуджена бурхливою грозою І пориванням річок до морів. Яка ж красива ти – розгониста степами. Високими горами – аж в синю височінь. Скрізь явори стоять богатирями Понад дорогами століть і поколінь. Яка ж красива ти – в гостинності одверта. Із усміхом назустріч доброті, Яка ж ти мужня, сильна і уперта, Як недруг стане на твоїй путі. М.Нагнибіда

Яка ж красива ти – уквітчана весною, Провіщана ключами журавлів, Розбуджена бурхливою грозою І пориванням річок до морів. Яка ж красива ти – розгон...
Слайд № 10

Яка ж красива ти – уквітчана весною, Провіщана ключами журавлів, Розбуджена бурхливою грозою І пориванням річок до морів. Яка ж красива ти – розгониста степами. Високими горами – аж в синю височінь. Скрізь явори стоять богатирями Понад дорогами століть і поколінь. Яка ж красива ти – в гостинності одверта. Із усміхом назустріч доброті, Яка ж ти мужня, сильна і уперта, Як недруг стане на твоїй путі. М.Нагнибіда

V. Словниковий диктант. Пояснити написання не з прикметниками: (Не)забутній, (не)гайний, (не)дбалий, (не)добрий, (не)багатий, (не)високий, (не)товс...
Слайд № 11

V. Словниковий диктант. Пояснити написання не з прикметниками: (Не)забутній, (не)гайний, (не)дбалий, (не)добрий, (не)багатий, (не)високий, (не)товстий, а худий, (не)солоний,а солодкий, (не)холодний, а теплий, річка (не)широка, озеро (не)глибоке, грудень був (не)холодним.

Незабутній, негайний, недбалий, недобрий, небагатий, невисокий, не товстий, а худий, не солоний, а солодкий, не холодний, а теплий, річка не широка...
Слайд № 12

Незабутній, негайний, недбалий, недобрий, небагатий, невисокий, не товстий, а худий, не солоний, а солодкий, не холодний, а теплий, річка не широка, озеро не глибоке, грудень був не холодним.

Фізкультхвилинка
Слайд № 13

Фізкультхвилинка

VI. Вибірковий диктант Виписати не з прикметниками. Пояснити їх написання. Україно, я невеличка частка живої плоті, яка народилася від батька й мат...
Слайд № 14

VI. Вибірковий диктант Виписати не з прикметниками. Пояснити їх написання. Україно, я невеличка частка живої плоті, яка народилася від батька й матері, а ще від тебе. Я вже знаю твою нелегку історію, знаю велич і падіння твоїх володарів, знаю, що ти заслуговуєш на кращу долю. Я не байдужа до всього, що пов’язано з тобою, тому радію з твоїх успіхів, болять мені твої болі, бо я жива твоя частка, Україно. Невже є ще на світі такий незламний народ?

5. А яких синів дужих та нескорених ти вигойдувала в своїх колисках і ще змалечку вкладала їм у руки гострі шаблі. 6. Незабутній Сагайдачний борони...
Слайд № 15

5. А яких синів дужих та нескорених ти вигойдувала в своїх колисках і ще змалечку вкладала їм у руки гострі шаблі. 6. Незабутній Сагайдачний боронив тебе, Україно, від зазіхань поляків. 7. А Іван Мазепа посіяв невмирущу ідею відторгнення твоїх споконвічних володінь від недоброго й злого сусіда – московського царя. 8. А яких незабутніх дочок народжувала ти! А звичайна дівчина Маруся із невеличкого містечка Богуслава, що над Россю, вчинила героїчний подвиг, визволивши бранців із турецької неволі. У твоїх піснях відбивається нелегка болюча історія. Україна! Як багато почуттів вкладено в це слово. Яка вона гарна, велична, неповторна, а чого тільки не винесла на своїх плечах!

VII. Робота в парах Пояснити написання не з прикметниками і зміст прислів’я. Шануй друга (не)хвастливого, а правдивого. Дружній череді вовк (не)стр...
Слайд № 16

VII. Робота в парах Пояснити написання не з прикметниками і зміст прислів’я. Шануй друга (не)хвастливого, а правдивого. Дружній череді вовк (не)страшний. У доброго господаря і на (не)добрій землі вродить. Де (не)втомні руки, там немає скуки. Письменний бачить поночі більше, як (не)письменний вдень. В чужому домі будь привітливий, а (не)примітливий. Пильнуй свого носа, а (не)чужого. Б’ють (не)лежачого, а ледачого. Головонька наша бідна, що в нас матінка (не)рідна.

VIII. Випереджувальне завдання. Поезії про Україну
Слайд № 17

VIII. Випереджувальне завдання. Поезії про Україну

IX. Написати твір-мініатюру на тему: “Люблю всім серцем і душею я землю прадідів своїх.”
Слайд № 18

IX. Написати твір-мініатюру на тему: “Люблю всім серцем і душею я землю прадідів своїх.”

X. Підсумок уроку. Метод “Незакінчені речення” Сьогоднішній урок був для мене… Цікавим для мене було… Я розвивав (ла)…
Слайд № 19

X. Підсумок уроку. Метод “Незакінчені речення” Сьогоднішній урок був для мене… Цікавим для мене було… Я розвивав (ла)…

Домашнє завдання Скласти діалог на тему «Людина і природа», використовуючи прикметники з часткою не, або виконати вправу 298 . Вивчити правила ст. ...
Слайд № 20

Домашнє завдання Скласти діалог на тему «Людина і природа», використовуючи прикметники з часткою не, або виконати вправу 298 . Вивчити правила ст. 174 (І частина).

Назавжди запам'ятай – Бережи свій рідний край! Це твоя земля,країна, Край батьківський – Україна! Н. Красоткіна.
Слайд № 21

Назавжди запам'ятай – Бережи свій рідний край! Це твоя земля,країна, Край батьківський – Україна! Н. Красоткіна.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.