Презентація на тему "Особливості мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку"

Опис документу:
матеріал для педагогів дошкільних навчальних закладів, вчителів-логопедів, вчителів-дефектологів. Дошкільний вік — це період активного засвоєння дитиною навичок мовлення та спілкування, становлення і розвиток всіх сторін мовлення — фонетичної, фонематичної, лексичної, граматичної. Розширення кола спілкування потребує від дитини повноцінного оволодіння засобами комунікації, основним із яких є мовлення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Переддошкільний етап (1-3 роки) 
Активно формується фразове мовлення. 
Малюк розуміє і правильно виконує двох-етапну інструкцію («піди в кухню і ...
Слайд № 5

Переддошкільний етап (1-3 роки) Активно формується фразове мовлення. Малюк розуміє і правильно виконує двох-етапну інструкцію («піди в кухню і принеси чашку»), вірно використовує займенники «я», «ти», «мені», речення будує з двох слів. Засвоює звуки: П, Б, М, Ф, В, Т, Д, Н, К, Г, Х. Засвоює поняття «один», «багато». Розуміє значення дій в різних ситуаціях («покажи, хто сидить, хто спить»), значення прийменників в звичній конкретній ситуації («на чому ти сидиш?»). Розвиваються всі функції мови, а з нею і мислення. Починає формуватися діалогічне мовлення

Дошкільний етап ( 3-6 років) 
3 - 4 роки. Активний словник зростає буквально не щодня, а щогодини. 
Діти починають правильно вимовляти: 
свистяч...
Слайд № 6

Дошкільний етап ( 3-6 років) 3 - 4 роки. Активний словник зростає буквально не щодня, а щогодини. Діти починають правильно вимовляти: свистячі звуки: С, З, Ц Фонематичні процеси недостатньо сформовані. Дитина називає своє ім'я, стать і вік; розуміє значення простих прийменників, Виконує завдання типу «поклади кубик під чашку», «поклади кубик в коробку», вживає в реченні прості прийменники і сполучники тому що, якщо, коли.

Дошкільний етап ( 3-6 років) 
Опановує множину іменників і дієслів 
Розуміє прочитані короткі розповіді і казки з опорою на картинки і без них. 
...
Слайд № 7

Дошкільний етап ( 3-6 років) Опановує множину іменників і дієслів Розуміє прочитані короткі розповіді і казки з опорою на картинки і без них. В лексиконі з'явиться нове запитання: "Для чого?", "Чому?", яке вказує вже на достатньо високий рівень розвитку не лише його мови, але й мислення. 4 - 5 років. Відбувається інтенсивний розвиток граматичної будови мовлення, але дитина ще може допускати граматичні помилки. Діти починають правильно вимовляти: шиплячі: Ш, Ж, Ч засвоюють вимову звуків Р, Л, але ще можуть замінювати їх один-одним

Дошкільний етап ( 3-6 років) 
Покращується фонематичне сприймання (на слух), але можуть плутати деякі звуки С – Ш; Ш – Ж. 
Завершується формуванн...
Слайд № 8

Дошкільний етап ( 3-6 років) Покращується фонематичне сприймання (на слух), але можуть плутати деякі звуки С – Ш; Ш – Ж. Завершується формування правильної звуковимови. Монологічне мовлення на початковій стадії.

Дошкільний етап ( 3-6 років) 
5 - 6 років. 
Діти починають правильно вимовляти: 
сонорні звуки Р, Л 
Дитина здатна до фонетичного аналізу та си...
Слайд № 9

Дошкільний етап ( 3-6 років) 5 - 6 років. Діти починають правильно вимовляти: сонорні звуки Р, Л Дитина здатна до фонетичного аналізу та синтезу. Самостійно складають розповідь, переказують казки: оволодівають монологічним мовленням. Виникає внутрішнє мовлення, що є ознакою розвитку словесно-логічного мислення. Розвивається чуття мови, яке допомагає успішніше користуватися мовою, виправляти помилки свого мовлення, помічати такі помилки в мовленні інших.

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.