Презентація на тему " Неозначена форма дієслова"

Угорська мова

Для кого: 4 Клас

06.04.2020

801

0

25

Опис документу:
Мета: розглянути таку граматичну ознаку дієслова, як неозначена форма; формувати вміння розпізнавати неозначену форму дієслова, вміння утворювати часові форми дієслів від неозначеної форми; розвивати мовленнєву компетентність, мислення, уміння аналізувати і робити висновок; виховувати почуття любові до природи, до життя.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Неозначена форма дієслова 4 клас Вчитель початкових класів Федченко Тетяна Володимирівна
Слайд № 1

Неозначена форма дієслова 4 клас Вчитель початкових класів Федченко Тетяна Володимирівна

Стали, діти, всі рівненько, Посміхнулися гарненько, Настрій на урок взяли Й працювати почали. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ
Слайд № 2

Стали, діти, всі рівненько, Посміхнулися гарненько, Настрій на урок взяли Й працювати почали. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Дієслово самостійна частин мови, що вказує на дію предмета змінюється за часами і числами   найчастіше пов’язане з іменником в реченні найчастіше б...
Слайд № 3

Дієслово самостійна частин мови, що вказує на дію предмета змінюється за часами і числами   найчастіше пов’язане з іменником в реченні найчастіше буває присудком відповідає на питання що робить? що зробить? що зробив? АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Каліграфічна хвилинка Запишіть прислів’я Щоб багато знати, треба багато читати. - Як ви розумієте зміст цього прислів'я? Запишіть прислів’я в зошит...
Слайд № 4

Каліграфічна хвилинка Запишіть прислів’я Щоб багато знати, треба багато читати. - Як ви розумієте зміст цього прислів'я? Запишіть прислів’я в зошит Назвіть першу літеру у слові багато. Запишіть велику та маленьку літери Бб  

Назвіть дієслова у прислів’ї,яке записали. - На що вказують ці дієслова? - Хто виконує дію? Коли? - Поставте запитання до цих дієслів. - Отже, це д...
Слайд № 5

Назвіть дієслова у прислів’ї,яке записали. - На що вказують ці дієслова? - Хто виконує дію? Коли? - Поставте запитання до цих дієслів. - Отже, це дієслова, які не вказують ні на час, ні на особу, яка виконує дію. Сьогодні ви дізнаєтесь про ці дієслова. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

Повідомлення теми уроку -У цьому запису закодовано тему нашого уроку. Треба її розкодувати, закресливши літери, які повторюються. НЕЛЛОЗММНАЧЕККНАЧ...
Слайд № 6

Повідомлення теми уроку -У цьому запису закодовано тему нашого уроку. Треба її розкодувати, закресливши літери, які повторюються. НЕЛЛОЗММНАЧЕККНАЧЧ ФОРТТМАДІЄРРСЛОААВА

Колективне виконання завдання Утворіть спільнокореневі дієслова, які відповідають на питання що робити? Сум — Гра —                        Радість—...
Слайд № 7

Колективне виконання завдання Утворіть спільнокореневі дієслова, які відповідають на питання що робити? Сум — Гра —                        Радість—                      Крик — - На що вказують утворені дієслова? - Хто виконує дію? Коли? Висновок: це дієслова в неозначеній формі.

неозначена форма дієслова закінчується на -ти, -ть що робити? що зробити? не вказує на час, особу, кількість виконавців дій початкова незмінна форм...
Слайд № 8

неозначена форма дієслова закінчується на -ти, -ть що робити? що зробити? не вказує на час, особу, кількість виконавців дій початкова незмінна форма   Висновок

Творче завдання Закінчіть прислів'я, підкресліть дієслова в неозначеній формі. Краще добре робити, ніж гарно... Хто хоче збирати, мусить добре ... ...
Слайд № 9

Творче завдання Закінчіть прислів'я, підкресліть дієслова в неозначеній формі. Краще добре робити, ніж гарно... Хто хоче збирати, мусить добре ... Життя прожити — не поле... Краще не обіцяти, як слова не… Слова для довідки:дотримати, подбати,перейти, говорити.

Пекти раків Тримати язика за зубами Плутатися під ногами Накивати п'ятами Викинути з голови Зарубати на носі Слова для довідок : запам’ятати, втект...
Слайд № 10

Пекти раків Тримати язика за зубами Плутатися під ногами Накивати п'ятами Викинути з голови Зарубати на носі Слова для довідок : запам’ятати, втекти, забути, почервоніти, заважати, мовчати, Замінити вислови одним дієсловом-синонімом

Готується — знають — слухатиме — — занесла — напишу — тримаю — — — варила — Від поданих дієслів утворити неозначену форму. Напишу - … читаю - … нам...
Слайд № 11

Готується — знають — слухатиме — — занесла — напишу — тримаю — — — варила — Від поданих дієслів утворити неозначену форму. Напишу - … читаю - … намалював - … прибіг - … думають - … працюєш - …

Робота в парах Зацвітати) калина, (Зеленіти) ліщина, Степом (котитися) диво-луна. Це моя Україна, Це моя батьківщина, Що, як мама і тато, одна. (А....
Слайд № 12

Робота в парах Зацвітати) калина, (Зеленіти) ліщина, Степом (котитися) диво-луна. Це моя Україна, Це моя батьківщина, Що, як мама і тато, одна. (А.Камінчук)

Спишіть фразеологізми. доповнивши їх дієсловами з довідки. Байдики ..., слова на вітер ... , мало каші ... , як у воду ... , п ’ятами ... , ніде го...
Слайд № 13

Спишіть фразеологізми. доповнивши їх дієсловами з довідки. Байдики ..., слова на вітер ... , мало каші ... , як у воду ... , п ’ятами ... , ніде голці ... . Довідка : впасти, з ’їсти, бити, накивати, кидати, дивитися.

Дієслова в неозначеній формі мають суфікс -ти (-ть). Початкова форма дієслова – це змінна форма. Дієслова в неозначеній формі нечасто вживаються у ...
Слайд № 14

Дієслова в неозначеній формі мають суфікс -ти (-ть). Початкова форма дієслова – це змінна форма. Дієслова в неозначеній формі нечасто вживаються у прислів’ях та приказках. Неозначена форма дієслова не має закінчення, навіть нульового. Визначити: судження істинні чи хибні.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця