До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
6
міс.
1
4
дн.
1
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Презентація на тему "Культура Стародавньго Китаю"

Опис документу:
Презентацію можна використовувати на уроках Культурології (Художньої Культури). Ви дізнаєтесь про формування культури Китаю, її риси та культуру різних періодів існування людства (Неоліт, II-I тисячоліття до н.е. та до початку нашої ери.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Культура Стародавнього Китаю КВНЗ Бериславський Педагогічний коледж ім. В. Ф. Беньковського Херсонського державного університету Виконав студент 12...
Слайд № 1

Культура Стародавнього Китаю КВНЗ Бериславський Педагогічний коледж ім. В. Ф. Беньковського Херсонського державного університету Виконав студент 121 групи: Журавльов С.О. Викладач: Жукова О. В.

Формування культури, її риси Культура Давнього Китаю сформувалась у III тис. до н.е. і розвивається майже безперервно протягом 5 тис. років. На від...
Слайд № 2

Формування культури, її риси Культура Давнього Китаю сформувалась у III тис. до н.е. і розвивається майже безперервно протягом 5 тис. років. На відміну від індійської вона більш раціональна, прагматична, звернена до цінностей реального земного життя. Друга характерна її риса - це виняткова, величезна і визначальна роль традицій, звичаїв у ритуалів і церемонії. Ще одна особливість китайської культури пов’язана з релігією і ставленням до природи.  Також характерні її естетизація і поетизація

Культура Китаю періоду Неоліту Культура Стародавнього Китаю існувала з початку II тис. до н.е. і до 220 р. н.е., коли розпалася імперія Хань. Її бе...
Слайд № 3

Культура Китаю періоду Неоліту Культура Стародавнього Китаю існувала з початку II тис. до н.е. і до 220 р. н.е., коли розпалася імперія Хань. Її безпосередньою попередницею була культура Янша (III тис. до н.е.) - культура пізнього неоліту. Вже на цій стадії китайці приручали тварин, обробляли поля, будували заглиблені в землю житло, володіли багатьма ремеслами, освоювали піктографічний лист. Вони шанували культ Сонця, Місяця, гір і інших явищ; у них виник культ предків. Високого рівня в цей період досягають гончарні вироби. Керамічні судини - страви, чаші, амфори, глечики - прикрашаються складними геометричними і зооморфними візерунками.

Зміни культури Китаю в II тис. до н.е. В епоху Шан китайці винаходять техніку бронзового лиття, створюють систему ієрогліфічного листи, про що свід...
Слайд № 4

Зміни культури Китаю в II тис. до н.е. В епоху Шан китайці винаходять техніку бронзового лиття, створюють систему ієрогліфічного листи, про що свідчать найдавніші писемні пам'ятки - написи на каменях, кістках жертовних тварин, щитах черепахи. посилюються віра в загробне життя. Більш складними стають поховання. Одержали широке поширення вироби з бронзи. Зокрема, масивні і великовагові бронзові судини, призначені для жертвоприношень духам предків і духам природи. Ручки, кришки і кути таких судин робили у вигляді бичачих голів і тулубів драконів. З усіх тотемних тварин основними покровителями людини найчастіше за все виступають тигр, баран і дракон. Приклад бронзових судин

Культура I тис. до н.е. До початку I тис. до н.е. царство Шан була завойована західними чжоусцами, внаслідок чого виникла велика, але нетривке держ...
Слайд № 5

Культура I тис. до н.е. До початку I тис. до н.е. царство Шан була завойована західними чжоусцами, внаслідок чого виникла велика, але нетривке державне утворення Західний Чжоу, правителі якого перейняли від шанців титул «ван». У цей час завершується розробка релігійного вчення про божественне походження «царственості» і священному праві на владу чжоусском ванів, яке спиралося на міфологічні уявлення та виходило з чжоусском культу неба як верховного божества. Так вперше була створена єдина і струнка міфологічна історія Китаю, що включала культ першопредків і оповідає про золотий вік мудрих правителів давнини. Високого рівня досягають плавка заліза і використання залізних знарядь. Успішно розвиваються ремесла, будуються гідротехнічні споруди. У землеробстві широко використовуються зрошувальні системи. Династія Чжоу

Культурні Епохи Китаю: «Чжаньго», V-III ст. до н.е. Епоха «Борються царств» вважається класичною в історії культури Стародавнього Китаю. Її також н...
Слайд № 6

Культурні Епохи Китаю: «Чжаньго», V-III ст. до н.е. Епоха «Борються царств» вважається класичною в історії культури Стародавнього Китаю. Її також називають епохою «суперництва ста шкіл». Країна справді переживає небачений духовний і інтелектуальний підйом. Прискорюється розвиток наукових знанні. В астрономії уточнюється тривалість сонячного року, створюється місячно-сонячний календар, складається зоряний каталог, обчислюються місячні затемнення, складається концепція руху небесних світил. Успішно розвиваються математика та інші науки. Зокрема, публікується «Трактат про гори і морях». Зростання наукових знань веде до ослаблення релігійно-міфологічного мислення, викликає навіть деякий релігійний скептицизм. Про це свідчить трактат «Питання до Неба», де звучить критика міфологічних уявлень. Китайський календар, 2017

Епоха Чжаньго Стала золотим століттям китайської філософії, у цей період складаються всі основні філософські течії - конфуціанство, даосизм і легіз...
Слайд № 7

Епоха Чжаньго Стала золотим століттям китайської філософії, у цей період складаються всі основні філософські течії - конфуціанство, даосизм і легізм. Засновник конфуціанства— Кун-цзи— обрав темою своїх роздумів не проблему буття або пізнання, але відносини між людьми. Він вважав, що головне завдання виховання людини полягає в освоєнні їм строгих норм і правил відносин між рівними і нерівними, старшими і молодшими, вищими і нижчими, батьком і дітьми. Створене Конфуцієм і його послідовниками вчення виходить за рамки філософії і релігії і становить основу всього укладу життя. У ньому можна знайти відповідь і на питання про сенс життя, і про те, як вести себе в конкретній ситуації. Пізніше в Китаї виник даосизм, засновником якого вважається Лао-Цзи. У вченні головна увага приділяється законам, які у природі. В основі даосизму лежить ідея про вчення «шляхи природи», про вічну мінливості світу. Конфуцій

Художня культура Стародавнього Китаю Великих успіхів досягає література. До цього часу завершується створення знаменитого пам’ятника китайської сло...
Слайд № 8

Художня культура Стародавнього Китаю Великих успіхів досягає література. До цього часу завершується створення знаменитого пам’ятника китайської словесності— «Книги пісень»— «Шицзин» (X1-VI ст. до н.е.), що включила в себе більше 300 пісень і віршів, відбір і редакція яких приписується Конфуцію. У цей період творить великий китайський поет Цюй Юань, який був одночасно і ліриком і трагіком. Витоками його творчості були народна поезія і міфи. Його твори відрізняються вишуканою формою і глибоким змістом. Опинившись у вигнанні, Цюй Юань створив оду «Скорбота вигнанця», що стала поетичної сповіддю старця. Другим великим поетом став Суп Юй, твори якого наповнені надією і життєрадісністю. Він став першим співаком жіночої краси і любові. Свого найвищого підйому культура Стародавнього Китаю досягає на його завершальній стадії - з 111 в. до н.е. до 111 в. н.е. Цьому сприяли глибокі зміни в інших сферах життя. У художніх ремеслах затверджуються риси зрілого та високої досконалості, які стають основними стилістичними властивостями наступних епох. Зокрема, бронзові судини мають більш обтічні і прості форми, вони втрачають свій магічний зміст. Орнамент поступається місцем інкрустації різнобарвними металами.

Інтернет-джерела Формування Культури Давнього Китая, Епохи, династії—http://studies.in.ua/vhist_shpor/182-kultura-davnogo-kitayu.html, http://histo...
Слайд № 9

Інтернет-джерела Формування Культури Давнього Китая, Епохи, династії—http://studies.in.ua/vhist_shpor/182-kultura-davnogo-kitayu.html, http://history-konspect.org/?content=1748

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн