Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Презентація на тему: "Конкуренція у підприємництві"

Економіка

Для кого: 11 Клас

31.07.2021

65

1

0

Опис документу:
Дана презентація може бути використана у профільному класі чи закладі, де вивчають основи підприємництва. Тут подано основні поняття та умови чесної конкуренції, а також практичну роботу: "Порівняння етикеток конкурентних товарів"
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Конкуренція у підприємництві Конкуренція - рушійна сила ринкової економіки.
Слайд № 1

Конкуренція у підприємництві Конкуренція - рушійна сила ринкової економіки.

Конкуренція — це потужний інструмент ринкової економіки, рушійна сила, яка примушує товаровиробників: підвищувати ефективність виробництва, знижува...
Слайд № 2

Конкуренція — це потужний інструмент ринкової економіки, рушійна сила, яка примушує товаровиробників: підвищувати ефективність виробництва, знижувати виробничі затрати, підвищувати якість продукції (товарів, робіт, послуг), прискорювати впровадження новітніх досягнень науки і техніки, про­водити організаційні та структурні зміни в ході підприємницької діяльності.

Що ж таке конкуренція? (від лат. соnсиrrеntia — "зіштовхуватися") — економічне суперництво, боротьба між суб'єктами господарської діяльності за кра...
Слайд № 3

Що ж таке конкуренція? (від лат. соnсиrrеntia — "зіштовхуватися") — економічне суперництво, боротьба між суб'єктами господарської діяльності за кращі умови виробництва і реалізації товарів та послуг з метою отримання якомога більшого прибутку.

Необхідні умови конкуренції Економічна свобода товаровиробників та споживачів Комерційна таємниця (охороняється Законодавством)
Слайд № 4

Необхідні умови конкуренції Економічна свобода товаровиробників та споживачів Комерційна таємниця (охороняється Законодавством)

Слайд № 5

Конкурентоспроможність — це володіння властивостями, що створюють певні переваги для суб'єкта економічної конкуренції.
Слайд № 6

Конкурентоспроможність — це володіння властивостями, що створюють певні переваги для суб'єкта економічної конкуренції.

Негативні наслідки конкуренції породжує свою протилежність — монополію; призводить до розорення та банкрутства малих і середніх підприємств
Слайд № 7

Негативні наслідки конкуренції породжує свою протилежність — монополію; призводить до розорення та банкрутства малих і середніх підприємств

Негативні наслідки конкуренції посилює зростання рівня безробіття, інфляції, майнове і соціальне розшарування населення; породжує комерційну таємни...
Слайд № 8

Негативні наслідки конкуренції посилює зростання рівня безробіття, інфляції, майнове і соціальне розшарування населення; породжує комерційну таємницю, нечесні форми боротьби та ін.

Слайд № 9

Досконала конкуренція Недосконала конкуренція Монополістична Олігополія Чиста конкуренція монополія Дуже велика кількість фірм з однорідною продукц...
Слайд № 10

Досконала конкуренція Недосконала конкуренція Монополістична Олігополія Чиста конкуренція монополія Дуже велика кількість фірм з однорідною продукцією. Усі фірми мають однакову інформацію про ринок, ціни на товари, технології виробництва Велика кількість фірм, Невелика Єдиний продавець порівняна легкість кількість фірм- на ринку. входженняв виробниківНеможливість галузь, нецінова входження інших конкуренція фірм на цей ринок

Бенчмаркінг - вивчення та запозичення методів роботи конкурентів, які мають успіх.
Слайд № 11

Бенчмаркінг - вивчення та запозичення методів роботи конкурентів, які мають успіх.

Ноу-хау ( з англ. «know – how» = знати як)- товар, який продається прямо чи опосередковано через інвестиції, утворення спільних підприєств.
Слайд № 12

Ноу-хау ( з англ. «know – how» = знати як)- товар, який продається прямо чи опосередковано через інвестиції, утворення спільних підприєств.

На захист винахідників ПАТЕНТ - документ, що завіряє авторство на винахід і виключне право на його використання протягом певного терміну Авторські ...
Слайд № 13

На захист винахідників ПАТЕНТ - документ, що завіряє авторство на винахід і виключне право на його використання протягом певного терміну Авторські права - це вид монополії, відповідно до якої держава забезпечує авторам оригінальних витворів виключне право на їх продаж або використання

Слайд № 14

Практична робота Оцінка конкурентних товарів (за етикеткою)
Слайд № 15

Практична робота Оцінка конкурентних товарів (за етикеткою)

Параметри оцінки 1-й товар 2-й товар 1. Вид товару 2. Власна назва 3. Торгова марка 4. Ціна 5.Маса нетто 6. Склад продукту (наявність шкідливих доб...
Слайд № 16

Параметри оцінки 1-й товар 2-й товар 1. Вид товару 2. Власна назва 3. Торгова марка 4. Ціна 5.Маса нетто 6. Склад продукту (наявність шкідливих добавок) 7. Дизайн упаковки 8. Висновок( якому з товарів надаєте перевагу)

Домашнє завдання 1. Знати конспекти напам’ять. 2. Звертати увагу на етикетки товарів!
Слайд № 17

Домашнє завдання 1. Знати конспекти напам’ять. 2. Звертати увагу на етикетки товарів!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили