Презентація на тему "Формування життєвих компетентностей вихованців РЦДЮТ на гуртку психологічного спрямування"

Опис документу:
Переглядаючи презентацію, можна ознайомитись: з поняттям "компетентність" та компетентнісним підходом в позашкільній освіті; за якими якостями та категоріями оцінюється рівень компетентності дитини та сучасного керівника гуртка; з досвідом роботи керівника гуртка психологічного спрямування.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Формування життєвих компетентностей вихованців РЦДЮТ на гуртку психологічного спрямування Підготувала: О.В.Миронюк
Слайд № 1

Формування життєвих компетентностей вихованців РЦДЮТ на гуртку психологічного спрямування Підготувала: О.В.Миронюк

Слово «компетентність» походить від латинського «competens», що означає відповідати, підходити або належний, здібний. Це не лише поінформованість і...
Слайд № 2

Слово «компетентність» походить від латинського «competens», що означає відповідати, підходити або належний, здібний. Це не лише поінформованість із різноманітних проблем, а й відповідна поведінка, яка ґрунтується на знаннях та досвіді.

Важливе місце компетентнісного підходу в позашкільній освіті належить змісту освіти. Саме її зміст в процесі навчання, виховання, розвитку та соціа...
Слайд № 3

Важливе місце компетентнісного підходу в позашкільній освіті належить змісту освіти. Саме її зміст в процесі навчання, виховання, розвитку та соціалізації учнів в позашкільних навчальних закладах має визначати її якість і доступність, забезпечити формування базових компетентностей вихованців.

Компетентною особистістю слід вважати дитину, яка: - вміє орієнтуватись в життєвих ситуаціях; - спроможна правильно оцінити події, явища, вчинки; -...
Слайд № 4

Компетентною особистістю слід вважати дитину, яка: - вміє орієнтуватись в життєвих ситуаціях; - спроможна правильно оцінити події, явища, вчинки; - здатна вибирати доцільні способи дій і вчинків; - може самостійно розв'язувати нескладні проблеми, виходячи з власного досвіду; - задовольняє свої особисті та соціальні потреби.

Рівень компетентності сучасного керівника гуртка оцінюється за такими категоріями: - теоретичні надбання; - вивчення і запровадження в роботі досві...
Слайд № 5

Рівень компетентності сучасного керівника гуртка оцінюється за такими категоріями: - теоретичні надбання; - вивчення і запровадження в роботі досвід педагогів новаторів; - створення особистої авторської програми, методики; - використання в навчально-виховному процесі педагогічних інновацій.

Розробила програму “Сходинки до свого “Я”, яка сприяє розвитку в дітей передумов успішного шкільного навчання, пізнавальних здібностей, набуття ним...
Слайд № 6

Розробила програму “Сходинки до свого “Я”, яка сприяє розвитку в дітей передумов успішного шкільного навчання, пізнавальних здібностей, набуття ними соціального досвіду, збереження та зміцнення психічного здоров’я. Будуємо геометричні фігури за допомогою паличок Кюізенера (палички для лічби)

Слайд № 7

Працюємо за формулою: “бачу”+ “чую” = “роблю” (рівень завдань залежить від віку та індивідуальних особливостей дитини)
Слайд № 8

Працюємо за формулою: “бачу”+ “чую” = “роблю” (рівень завдань залежить від віку та індивідуальних особливостей дитини)

Слайд № 9

Залучаю дітей до самостійної пізнавальної діяльності, намагаюсь диференціювати процес навчання й зростання ролі самостійної роботи кожного; Намагаю...
Слайд № 10

Залучаю дітей до самостійної пізнавальної діяльності, намагаюсь диференціювати процес навчання й зростання ролі самостійної роботи кожного; Намагаюсь забезпечити емоційну підтримку учнів, створити кожному ситуацію успіху на основі програм гурткової роботи; Сприяю розвитку комунікативності, розширенню світогляду та формуванню системи цінностей вихованців.

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Слайд № 11

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.