• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Зарубіжна література
  • Презентація на тему: «Формування літературної та комунікативної компетентностей на уроках зарубіжної літератури» (на прикладі казки Е.А.Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер»)

Презентація на тему: «Формування літературної та комунікативної компетентностей на уроках зарубіжної літератури» (на прикладі казки Е.А.Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер»)

Опис документу:
Сьогодні освіта повинна забезпечувати формування і розвиток розумної, творчої та ініціативної особистості, здатної жити в сучасних умовах, реалізувати себе сприяти розвитку суспільства.Я пропоную на прикладі казки Е.А.Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер» визначити, що потрібно для формування літературної та комунікативної компетентностей. Тому на початку уроку (актуалізація опорних знань) пропоную використовувати метод «Продовжити речення» (експрес-опитування).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Презентація на тему: «Формування літературної та комунікативної компетентностей на уроках зарубіжної літератури» (на прикладі казки Е.А.Гофмана «Кр...
Слайд № 1

Презентація на тему: «Формування літературної та комунікативної компетентностей на уроках зарубіжної літератури» (на прикладі казки Е.А.Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Ціннобер») Підготувала: викладач зарубіжної літератури Богодухівського професійного аграрного ліцею Окань О.Б.

Вміння вести розмову – це талант Стендаль Якщо ми вчимо учнів сьогодні так само, як вчили вчора, ми крадемо у них завтра Джон Девью
Слайд № 2

Вміння вести розмову – це талант Стендаль Якщо ми вчимо учнів сьогодні так само, як вчили вчора, ми крадемо у них завтра Джон Девью

Сьогодні освіта повинна забезпечувати формування і розвиток розумної, творчої та ініціативної особистості, здатної жити в сучасних умовах, реалізув...
Слайд № 3

Сьогодні освіта повинна забезпечувати формування і розвиток розумної, творчої та ініціативної особистості, здатної жити в сучасних умовах, реалізувати себе сприяти розвитку суспільства.

Літературна та комунікативна компетентності характеризуються вмінням взаємодіяти з людьми в найбільш типових життєвих ситуаціях, навичками роботи в...
Слайд № 4

Літературна та комунікативна компетентності характеризуються вмінням взаємодіяти з людьми в найбільш типових життєвих ситуаціях, навичками роботи в групі, умінням володіти різними соціальними ролями у колективі.

Слайд № 5

Актуалізація опорних знань
Слайд № 6

Актуалізація опорних знань

Перевірка домашнього завдання
Слайд № 7

Перевірка домашнього завдання

Кросворд
Слайд № 8

Кросворд

Теорія літератури
Слайд № 9

Теорія літератури

Теорія літератури
Слайд № 10

Теорія літератури

Теорія літератури
Слайд № 11

Теорія літератури

Теорія літератури
Слайд № 12

Теорія літератури

Аналіз тексту літературного твору
Слайд № 13

Аналіз тексту літературного твору

Відповіді учнів Які сатиричні мотиви твору? Викрито суспільство філістерів, правителів німецького князівства; тогочасну політику й Просвітництво; у...
Слайд № 14

Відповіді учнів Які сатиричні мотиви твору? Викрито суспільство філістерів, правителів німецького князівства; тогочасну політику й Просвітництво; учених і чиновників; засліплене суспільство, що втратило духовні орієнтири й творило собі ідолів Які метафоричні мотиви твору? Казкова країна — метафорасучасної письменниковіНімеччини; Циннобер — уособленняфілістерів, а Бальтазар —ентузіастів Назвіть гротескні образи казки. За своєю суттю й первісною природою гротеск — це вільне та примхливе поєднання різних образів і мотивів, вільна гра з ними, ігнорування раціоналістичної розсудливості й зовнішньої правдоподібності. Визначте викривальний зміст твору. У Гофмана гротеск як художній прийом зберігає зв’язок зі своєю первісною природою і водночас успішно виконує сатирично-викривальні функції

Узагальнення й систематизація здобутих знань Інтерактивний прийом «Карусель»
Слайд № 15

Узагальнення й систематизація здобутих знань Інтерактивний прийом «Карусель»

Складання сенканів на теми: «Гофман», «Казка» Методичний коментар Сенкан — п'ятирядковий неримований вірш, який складається за схемою: . рядок — сл...
Слайд № 16

Складання сенканів на теми: «Гофман», «Казка» Методичний коментар Сенкан — п'ятирядковий неримований вірш, який складається за схемою: . рядок — слово-тема (іменник), . рядок — 2 прикметники (означення теми), . рядок — 3 дієслова (активність, дієвість, пов'язана з темою), . рядок — фраза з чотирьох слів (розуміння теми або ставлення до неї), . рядок — слово — висновок (іменник, синонім (або висновок) до теми). Приклад сенкану Гофман, Таємничий, обдарований, Страждав, захоплювався, кохав, Політ птаха, безжально обірваний, Талант Казка Яка? Цікава, чудова Що робить? Повчає, вихоаує Моє ставлення – я люблю казки Іншими словами – перлина літератури

Метод «Мікрофон»
Слайд № 17

Метод «Мікрофон»

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Слайд № 18

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
Схожі матеріали