• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Презентація на тему: "Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків." 3 клас

Презентація на тему: "Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків." 3 клас

Опис документу:
Презентація до уроку математики. Дистанційне навчання. Мета: ознайомити учнів з можливістю розкладання числа на два доданки, кожний з яких ділиться на це число; формувати вміння розв’язувати задачі, обернені до задачі на знаходження суми двох добутків; розвивати пам’ять, мислення; виховувати інтерес до предмета.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. Діст...
Слайд № 1

Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. Дістанційне навчання 3 клас Кушнір Н.І.

Перевірка домашнього завдання
Слайд № 2

Перевірка домашнього завдання

Завдання 906 В одному бідоні 24 кг олії, а в другому — на 6 кг менше. Усю олію розлили в банки по 3 кг. Скільки вийшло банок? ((24 + (24 – 6)) : 3 ...
Слайд № 3

Завдання 906 В одному бідоні 24 кг олії, а в другому — на 6 кг менше. Усю олію розлили в банки по 3 кг. Скільки вийшло банок? ((24 + (24 – 6)) : 3 = 14 (бан.)) Завдання 907 98 : 2 = 49 51 : 3 = 17 64 : 4 + 15 = 31 120 : 4 · 8 = 240 24 : 2 = 12 48 : 2 = 24 32 : 2 – 16 = 0 360 · 2 : 8 = 90

Тема Сьогодні ми продовжимо вивчати ділення двоцифрових чисел на одноцифрове число.
Слайд № 4

Тема Сьогодні ми продовжимо вивчати ділення двоцифрових чисел на одноцифрове число.

Зразок. 84 : 6 = (60 + 24) : 6 = 10 + 4 = 14; 84 : 6 = (48 + 36) : 6 = 8 + 6 = 14 Розклади по-різному числа на зручні доданки і виконай ділення. 96...
Слайд № 5

Зразок. 84 : 6 = (60 + 24) : 6 = 10 + 4 = 14; 84 : 6 = (48 + 36) : 6 = 8 + 6 = 14 Розклади по-різному числа на зручні доданки і виконай ділення. 96 : 6 60 : 5 72 : 4 48 : 4

— На які доданки виявилося зручним у даних випадках розбити ділене? Чому? Ми представляли кожного разу ділене у вигляді суми зручних доданків, оскі...
Слайд № 6

— На які доданки виявилося зручним у даних випадках розбити ділене? Чому? Ми представляли кожного разу ділене у вигляді суми зручних доданків, оскільки розрядні доданки не ділилися на ці числа. ПОЯСНЕННЯ

Потім розглядається частка, у якій ділене представлене сумою, один з доданків якої — круглі десятки, що діляться на дільник. Причому заміна діленог...
Слайд № 7

Потім розглядається частка, у якій ділене представлене сумою, один з доданків якої — круглі десятки, що діляться на дільник. Причому заміна діленого сумою виконується різними способами: 96 : 3 = (30 + 66) : 3 = 30 : 3 + 66 : 3 = 10 + (30 + 36) : 3 = 10 + 30 : 3 + 36 : 3 = 32 96 : 3 = (60 + 36) : 3 = 60 : 3 + 36 : 3 = 20 + (30 + 6) : 3 = 20 + 30 : 3 + 6 : 3 = 20 + 10 + 2 = 32 96 : 3 = (90 + 6) : 3 = 90 : 3 + 6 : 3 = 30 + 2 = 32. ПОЯСНЕННЯ

ПОЯСНЕННЯ Вочевидь, найпростішим випадком є третій. Його особливість полягає в тому, що один з доданків — не просто круглі десятки, які діляться на...
Слайд № 8

ПОЯСНЕННЯ Вочевидь, найпростішим випадком є третій. Його особливість полягає в тому, що один з доданків — не просто круглі десятки, які діляться на дільник, а найбільша кількість десятків, які діляться на дільник. 72 : 4 = (40 + 32) : 4 = 10 + 8 = 18 96 : 6 = (60 + 36) : 6 = 10 + 6 = 16 72 : 4 = (28 + 44) : 4 = 7 + 11 = 18 96 : 6 = (54 + 42) : 6 = 9 + 7 = 16 60 : 5 = (50 + 10) : 5 = 10 + 2 = 12 48 : 4 = (40 + 8) : 4 = 10 + 2 = 12 60 : 5 = (45 + 15) : 5 = 9 + 3 = 12 48 : 4 = (20 + 28) : 4 = 5 + 7 = 12 Висновок. Ділене іноді можна розкласти по-різному на два доданки, кожне з яких ділиться на це число.

Фізкультхвилинка
Слайд № 9

Фізкультхвилинка

Розв’язування задачі (с. 139, завдання 909) П л а н р о з в ’ я з у в а н н я: 1) Скільки привезли метрів шовку? 2) Скільки привезли метрів сатину?...
Слайд № 10

Розв’язування задачі (с. 139, завдання 909) П л а н р о з в ’ я з у в а н н я: 1) Скільки привезли метрів шовку? 2) Скільки привезли метрів сатину? 3) Скільки метрів сатину в одному сувої?

Слайд № 11

Робота над задачею с. 139, завдання 910
Слайд № 12

Робота над задачею с. 139, завдання 910

— Поясніть числа задачі за коротким записом. — Складіть план розв’язання. 1) Скільки коштують п’ять ваз для квітів? 2) Скільки коштують шість скате...
Слайд № 13

— Поясніть числа задачі за коротким записом. — Складіть план розв’язання. 1) Скільки коштують п’ять ваз для квітів? 2) Скільки коштують шість скатертин? 3) Скільки коштує скатертина? Розв’язання 1) 90 ∙ 5 = 450 (грн) — коштують п’ять ваз для квітів; 2) 930 – 450 = 480 (грн) — шість скатертин; 3) 480 : 6 = 80 (грн) Відповідь: 80 грн коштує скатертина.

Домашнє завдання с.140, Завдання 914, 915
Слайд № 14

Домашнє завдання с.140, Завдання 914, 915

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»