Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Пролунав дзвінок, Починаємо урок. Попрацюємо старанно, Щоб почути у кінці, Що у нашім третім класі Діти – просто молодці!
Девіз уроку: «Міркуємо швидко, відповідаємо точно, пишемо гарно, говоримо правильно».
Робота в парах
Іменник Власні і загальні Назви істот та неістот Один, багато Хто? Що? Називають предмет
Сильний, добрий, справедливий. Біля нього ми щасливі. Знає, вміє він багато Гордимось, бо це наш … Тато
Дітям пам’ятати слід, Що іменник має рід Чоловічий – значить “він” Учень, вітер, дім і дзвін…
Найрідніша, наймиліша. Всіх вона голубить, тішить. Завжди скрізь буває з нами Відгадайте хто це? Мама
А жіночий рід “вона” Дружба, казочка, весна…
Щаслива сім’я – це мама, тато і я… Дитя
Є й середній рід “воно” Вухо, яблуко, кіно…
Фізкультхвилинка Вправа 266
Вправа 267
Робота в групах
“Визнач рід” Ч. р. Ж. р. С. р.
Ч. р. Ж. р. С. р. ліс книжка поле чай сукня слоненя комп’ютер антена радіо колектив хвилина дитя
Технологія “Незакінчене речення”
Гра “Вчитель” Заплющіть, будь ласка, очі.
Домашнє завдання Хлопчики: с.111 - опрацювати правило, виконати вправу 269 (1-3 речення). Дівчатка: с.111 - опрацювати правило, виконати вправу 269 (4-5 речення).
corowina.ucoz.com Дякую за урок!
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»