Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Презентація на підсумковий урок на тему: "Земля як планета"

Природознавство

Для кого: 5 Клас

23.09.2020

431

16

0

Опис документу:
Підсумковий урок "Земля як планета" з природознавства для учнів 5-х класів. Мета: - навчальна: підвищити якість знань учнів з теми, визначити рівень опанування знань, скорегувати знання, уміння, навички; - розвивальна: розвивати вміння висувати проблему, шукати шляхи її розв'язання; формувати розуміння необхідності проводити досліди, спостереження та обробляти отримані результати; вчити дітей працювати самостійно, в групах,
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Добрий день, шановні учні, починаємо урок! Сподіваюсь на співпрацю і на цілий шквал думок. У вас нове на кожнім кроці – ви ж такі ще молоді! Почува...
Слайд № 1

Добрий день, шановні учні, починаємо урок! Сподіваюсь на співпрацю і на цілий шквал думок. У вас нове на кожнім кроці – ви ж такі ще молоді! Почувайтесь на уроці, ніби риби у воді.

Підсумковий урок «Земля як планета» Вчитель: Удот І. П.
Слайд № 2

Підсумковий урок «Земля як планета» Вчитель: Удот І. П.

Мета: - навчальна: підвищити якість знань учнів з теми, визначити рівень опанування знань, скорегувати знання, уміння, навички; - розвивальна: розв...
Слайд № 3

Мета: - навчальна: підвищити якість знань учнів з теми, визначити рівень опанування знань, скорегувати знання, уміння, навички; - розвивальна: розвивати вміння висувати проблему, шукати шляхи її розвʼязання; вчити дітей працювати самостійно, в групах, використовувати вивчену природничо-наукову лексику в самостійних усних повідомленнях; вчити бачити зміни в природі та вміти їх пояснювати; розвивати усне та писемне звʼязне мовлення; виховна: виховувати прагнення берегти природу, естетичне сприймання природи, екологічні почуття. Тип уроку: перевірки, оцінки і корекції знань, умінь і навичок.

Прийом «Словникова робота» Завдання. Дайте визначення понять: - екватор____________ - грунт ___________ - глобус ___________ - розчинник_____________
Слайд № 4

Прийом «Словникова робота» Завдання. Дайте визначення понять: - екватор____________ - грунт ___________ - глобус ___________ - розчинник_____________

Прийом «Бліцопитування» - Яка причина зміни дня і ночі? - Які види обертання здійснює Земля? - Якого кольору Земля із космосу? - Яка Земля за рахун...
Слайд № 5

Прийом «Бліцопитування» - Яка причина зміни дня і ночі? - Які види обертання здійснює Земля? - Якого кольору Земля із космосу? - Яка Земля за рахунком від Сонця? - Скільки материків має Земля? - Який океан на Землі найбільший? - На якому материку розташовується Україна? - Яка тривалість земного року? - Чому дорівнює земна доба? - Що таке високосний рік?

Прийом «Синквейн» Один іменник Два прикметника Три дієслова Речення, що характеризує іменник Синонім
Слайд № 6

Прийом «Синквейн» Один іменник Два прикметника Три дієслова Речення, що характеризує іменник Синонім

Сонячний годинник... Він не зупиняється, А його пружина ніколи не ламається. Бо її заводить сонячне проміння. Стрілка циферблата бігає за тінню. (О...
Слайд № 7

Сонячний годинник... Він не зупиняється, А його пружина ніколи не ламається. Бо її заводить сонячне проміння. Стрілка циферблата бігає за тінню. (О. Коваль)

1. Земля – одна з відомих досі_____, на якій________ життя. 2. Серед___ планет Сонячної системи за віддаленістю від Сонця Земля посідає ___місце. 3...
Слайд № 8

1. Земля – одна з відомих досі_____, на якій________ життя. 2. Серед___ планет Сонячної системи за віддаленістю від Сонця Земля посідає ___місце. 3. Наша планета рухається навколо________ по своїй______________. 4. Природним супутником Землі є_________. Прийом «Доповни речення»

Прийом «Приймаю – не приймаю» Завдання. Підкресліть правильні твердження, - Земля – планета Сонячної системи, - Місяць – єдиний природний супутник ...
Слайд № 9

Прийом «Приймаю – не приймаю» Завдання. Підкресліть правильні твердження, - Земля – планета Сонячної системи, - Місяць – єдиний природний супутник Землі, - Земля обертається навколо своєї осі зі сходу на захід, - Сонце – найближча до Землі зірка, - Сонячні промені нагрівають земну поверхню однаково на усіх її ділянках, - Земля обертається навколо своєї осі із заходу на схід, - Сонячні промені нагрівають земну поверхню неоднаково. - Пори року змінюються тому, що вісь Землі має нахил, - Пори року змінюються тому, що Земля обертається навколо Сонця.

Повторити параграфи розділу: § 23-32
Слайд № 10

Повторити параграфи розділу: § 23-32

Урок закінчено! До побачення!
Слайд № 11

Урок закінчено! До побачення!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.