Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Презентація мовного літнього табору

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №SE816578
За публікацію цієї методичної розробки Островчук Ольга Ігорівна отримав(ла) свідоцтво №SE816578
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Калинівський НВК Мовний літній табір з німецької мови Керівник табору: Островчук О.І.
Слайд № 1

Калинівський НВК Мовний літній табір з німецької мови Керівник табору: Островчук О.І.

Основна мета - зацікавити учнів до вивчення німецької мови та допомогти перебороти мовний бар'єр. Завдання мовного табору - спонукати школярів прак...
Слайд № 2

Основна мета - зацікавити учнів до вивчення німецької мови та допомогти перебороти мовний бар'єр. Завдання мовного табору - спонукати школярів практично закріпити і застосовувати знання з німецької мови, отримані протягом навчального року.

В мовному літньому таборі з німецької мови приймали участь учні 2 - 8 класів, в кількості: 20 дітей. Наказом по школі були розроблені Положення про...
Слайд № 3

В мовному літньому таборі з німецької мови приймали участь учні 2 - 8 класів, в кількості: 20 дітей. Наказом по школі були розроблені Положення про функціонування літнього мовного табору. Затверджений план роботи. Проведено з учнями інструктаж щодо дотримання правил техніки безпеки на час перебування учнів у літньому мовному таборі.

Відповідно до затвердженого плану роботи табору діти мали можливість спілкуватися іноземною мовою та застосовувати її у різних формах діяльності: в...
Слайд № 4

Відповідно до затвердженого плану роботи табору діти мали можливість спілкуватися іноземною мовою та застосовувати її у різних формах діяльності: в ігрових та концертних програмах, конкурсах, вікторинах, турнірах, проектах тощо, враховуючи вікові особливості учнів.

Відповідно до затвердженого плану роботи табору діти мали можливість спілкуватися іноземною мовою та застосовувати її у різних формах діяльності: в...
Слайд № 5

Відповідно до затвердженого плану роботи табору діти мали можливість спілкуватися іноземною мовою та застосовувати її у різних формах діяльності: в ігрових та концертних програмах, конкурсах, вікторинах, турнірах, проектах тощо, враховуючи вікові особливості учнів.

В урочистій обстановці відбулось відкриття літнього мовного табору. Продовженням був перегляд фільму «Берлін – столиця Німеччини. А свято німецької...
Слайд № 6

В урочистій обстановці відбулось відкриття літнього мовного табору. Продовженням був перегляд фільму «Берлін – столиця Німеччини. А свято німецької мови було представлене конкурсно – розважальною програмою, яка була спрямована на розвиток творчих здібностей учнів.

Цікаво пройшов мовний турнір «Як ми знаємо Німеччину і німецьку мову», квест «Wo spricht man deutsch?», змагання «Der beste Deutschkenner», гра «Ос...
Слайд № 7

Цікаво пройшов мовний турнір «Як ми знаємо Німеччину і німецьку мову», квест «Wo spricht man deutsch?», змагання «Der beste Deutschkenner», гра «Острови граматики німецької мови», конкурс німецьких поезій « In der Welt der Deutschen Poesie», допомогли поглибити знання учнів з німецької мови, визначити їх індивідуальні здібності, розвинути пізнавальну активність і творчу ініціативу.

Бажання учнів перемогти у конкурсах, вікторинах, іграх, квесті не тільки сприяло розвитку мовленнєвих умінь і навичок учнів, а й розширенню їх світ...
Слайд № 8

Бажання учнів перемогти у конкурсах, вікторинах, іграх, квесті не тільки сприяло розвитку мовленнєвих умінь і навичок учнів, а й розширенню їх світогляду. Учні здобували додаткові знання з іноземної мови та культури, удосконалювали рівень комунікативної компетенції.

Практичне навчання є випробуваним засобом мотивації дітей. На практичних заняттях, де учні створювали проекти "Визначні пам’ятки Німеччини", та "Ні...
Слайд № 9

Практичне навчання є випробуваним засобом мотивації дітей. На практичних заняттях, де учні створювали проекти "Визначні пам’ятки Німеччини", та "Німецькомовні країни" ("Deutschsprachige Lӓnder")дозволяли учням поєднати вивчення німецької мови з іншими предметами шкільної програми, одночасно розвиваючи в цілому - її мислення, уяву, креативність, навчаючи її соціальних цінностей та вміння працювати самостійно і в групах.

Діти також захоплювались читанням німецьких казок, молодіжних журналів. Не менш цікавим був кінозал німецькою мовою, де вони переглядали мультфільм...
Слайд № 10

Діти також захоплювались читанням німецьких казок, молодіжних журналів. Не менш цікавим був кінозал німецькою мовою, де вони переглядали мультфільми, кінофільми, а потім ділились своїми враженнями щодо побаченого.

Море вражень та емоцій принесло вивчення німецьких пісень, конкурс поезій, , екскурсії, походи, театральне дійство, пов'язане з українськими святам...
Слайд № 11

Море вражень та емоцій принесло вивчення німецьких пісень, конкурс поезій, , екскурсії, походи, театральне дійство, пов'язане з українськими святами на основі німецької легенди Г. Гейне «Лорелея», розваги та ігри.

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

На концертному шоу німецької мови "Tschǜs Sprachlager" (Прощай табір), учні проявляли свої творчі здібності, таланти: театральні сценки з різних ка...
Слайд № 15

На концертному шоу німецької мови "Tschǜs Sprachlager" (Прощай табір), учні проявляли свої творчі здібності, таланти: театральні сценки з різних казок, пісні, вірші, танці, ігри, конкурси. І як підсумок: закриття мовного табору пройшов із врученням сертифікатів учням про проходження літнього мовного табору

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
з досвіду роботи мовного літнього табору німецької мови
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Німецька мова
  • Клас
    1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    699
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    10
  • Номер матеріала
    SE816578
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №SE816578
За публікацію цієї методичної розробки Островчук Ольга Ігорівна отримав(ла) свідоцтво №SE816578
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти