! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Презентація "Множення суми на число"

Опис документу:
Ознайомити учнів зі способом множення суми на число. Удосконалювати обчислювальні навики. Вправляти учнів у розв язуванні задач. Розвивати увагу, пам ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до математики

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Множення суми на число. Розв'язування задач двома способами. Творча робота над задачами Математика 3 клас
Слайд № 1

Множення суми на число. Розв'язування задач двома способами. Творча робота над задачами Математика 3 клас

Люблю я свій розум, Увагу та пам'ять. Працює мій мозок. І вчусь я старанно. Сприймаю все нове І мислю логічно. Учителя слово Здійсню практично.
Слайд № 2

Люблю я свій розум, Увагу та пам'ять. Працює мій мозок. І вчусь я старанно. Сприймаю все нове І мислю логічно. Учителя слово Здійсню практично.

Математичний диктант Яке число у 4 рази менше 200? Яке число на 5 менше від 300? У скільки раз 400 більше за 40? На скільки менше 10 від 200? У скі...
Слайд № 3

Математичний диктант Яке число у 4 рази менше 200? Яке число на 5 менше від 300? У скільки раз 400 більше за 40? На скільки менше 10 від 200? У скільки разів 400 більше від 50? На скільки 600 більше від 60?

Гра «Хто перший?» 30∙3 20∙4 300:1 600:10 100∙7 100∙9 50:5 80:8 100:2 100:5
Слайд № 4

Гра «Хто перший?» 30∙3 20∙4 300:1 600:10 100∙7 100∙9 50:5 80:8 100:2 100:5

Тема уроку Множення суми на число. Розв'язування задач двома способами. Творча робота над задачею
Слайд № 5

Тема уроку Множення суми на число. Розв'язування задач двома способами. Творча робота над задачею

Колективна робота Завдання 797
Слайд № 6

Колективна робота Завдання 797

Пояснення (10+5)∙ 2= 10∙2+5∙2= № 798
Слайд № 7

Пояснення (10+5)∙ 2= 10∙2+5∙2= № 798

Висновок Щоб помножити суму на число, можна помножити на це число кожний доданок і знайдені добутки додати
Слайд № 8

Висновок Щоб помножити суму на число, можна помножити на це число кожний доданок і знайдені добутки додати

Завдання 799 (20 + 8) • 3 (300 + 60) • 2 (100 + 30 + 4) • 3
Слайд № 9

Завдання 799 (20 + 8) • 3 (300 + 60) • 2 (100 + 30 + 4) • 3

(20 + 8) • 3 = (20 • 3) + (8 • 3) = 60 + 24 = 84 (300 + 60) • 2 = (300 • 2) + (60 • 2) = 600 + + 120 = 720 (100 + 30 + 4) • 3 = (100 • 3) + (30 • 3...
Слайд № 10

(20 + 8) • 3 = (20 • 3) + (8 • 3) = 60 + 24 = 84 (300 + 60) • 2 = (300 • 2) + (60 • 2) = 600 + + 120 = 720 (100 + 30 + 4) • 3 = (100 • 3) + (30 • 3) + +(4 • 3) = 300 + 90 + 12 = 402 Перевірка

Слайд № 11

Завдання 800 Розв'язання: 1-й спосіб 1.5 + 3 = 8 (в.) - вареників разом на 1 тарілці. 2.8 • 4 = 32 (в.) - вареників разом на 4 тарілках. 2-й спосіб...
Слайд № 12

Завдання 800 Розв'язання: 1-й спосіб 1.5 + 3 = 8 (в.) - вареників разом на 1 тарілці. 2.8 • 4 = 32 (в.) - вареників разом на 4 тарілках. 2-й спосіб 1.5 • 4 = 20 (в.) - всього вареників з картоплею. 2.3 • 4 = 12 (в.) - всього вареників з м’ясом. 3.20 + 12 = 32 (в.) - всього вареників поклала мама. Відповідь: 32 вареники.

Завдання 801- самостійна робота Перевірка: 9 5 3 780 56 10 3 390
Слайд № 13

Завдання 801- самостійна робота Перевірка: 9 5 3 780 56 10 3 390

Завдання 802 Перевірка 1.60 – 40 = 20 (кг) - взяли цементу. 2.60 : 20 = 3 (р.) Відповідь: у 3 рази менше взяли цементу, ніж піску. .
Слайд № 14

Завдання 802 Перевірка 1.60 – 40 = 20 (кг) - взяли цементу. 2.60 : 20 = 3 (р.) Відповідь: у 3 рази менше взяли цементу, ніж піску. .

Завдання 803 1.(а : 9)(кг ) - взяли води. 2.(а + а : 9)(кг) Відповідь: (а + а : 9) кг вийшло тіста.
Слайд № 15

Завдання 803 1.(а : 9)(кг ) - взяли води. 2.(а + а : 9)(кг) Відповідь: (а + а : 9) кг вийшло тіста.

Зміни запитання На скільки менше кілограмів взяли води, ніж борошна? Розв’язання: 1.(а : 9 )(кг) – води взяли. 2.(а – а : 9 ) (кг) Відповідь:на (а ...
Слайд № 16

Зміни запитання На скільки менше кілограмів взяли води, ніж борошна? Розв’язання: 1.(а : 9 )(кг) – води взяли. 2.(а – а : 9 ) (кг) Відповідь:на (а – а : 9 ) (кг) менше взяли води, ніж борошна.

Зміни запитання На скільки більше кілограмів взяли борошна, ніж води? Розв’язання: 1.(а : 9 )(кг) – води взяли. 2.(а – а : 9) (кг) Відповідь: на(а ...
Слайд № 17

Зміни запитання На скільки більше кілограмів взяли борошна, ніж води? Розв’язання: 1.(а : 9 )(кг) – води взяли. 2.(а – а : 9) (кг) Відповідь: на(а – а : 9) (кг) більше взяли борошна, ніж води.

Домашні завдання: 805, 806
Слайд № 18

Домашні завдання: 805, 806

Література «Математика 3клас»М.В.Богдановича,Г.П.Лишенка Розробки уроків «Математика 3 клас» Т.І.Яцук
Слайд № 19

Література «Математика 3клас»М.В.Богдановича,Г.П.Лишенка Розробки уроків «Математика 3 клас» Т.І.Яцук

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн