Презентація "Мішані числа" до уроку

Опис документу:
Презентація до конспекту уроку "Мішані числа" Презентація з математики , для учнів 5 класу В урокі застосовані різні форми роботи Математичний диктант присутній в презентації. Презентація готова до використання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
«Не махай на все рукою, не лінуйся, а учись, Бо, чого навчишся в школі, знадобиться ще колись!»
Слайд № 1

«Не махай на все рукою, не лінуйся, а учись, Бо, чого навчишся в школі, знадобиться ще колись!»

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ
Слайд № 2

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

Продовжить речення 1. Коли один предмет або одиницю виміру ділять на рівні частини, виникають…
Слайд № 3

Продовжить речення 1. Коли один предмет або одиницю виміру ділять на рівні частини, виникають…

2. Дріб, у якого чисельник більший за знаменник або дорівнює йому, називається….
Слайд № 4

2. Дріб, у якого чисельник більший за знаменник або дорівнює йому, називається….

3. З двох дробів з однаковими знаменниками більший той, у якого …
Слайд № 5

3. З двох дробів з однаковими знаменниками більший той, у якого …

4. Дріб, у якого чисельник менший від знаменника, називається …
Слайд № 6

4. Дріб, у якого чисельник менший від знаменника, називається …

5. З двох дробів з однаковими чисельниками більший той, у якого …
Слайд № 7

5. З двох дробів з однаковими чисельниками більший той, у якого …

6. Всі правильні дроби менші від ….
Слайд № 8

6. Всі правильні дроби менші від ….

Рекомендації до оцінювання: Перевіряємо в парах. Правильна відповідь оцінюється в 2 балами. Відсутність відповіді, або не правильна відповідь – 0 б...
Слайд № 9

Рекомендації до оцінювання: Перевіряємо в парах. Правильна відповідь оцінюється в 2 балами. Відсутність відповіді, або не правильна відповідь – 0 балів. Частково правильна відповідь -1 бал.

Відповіді: … дробові числа. … неправильним дробом. … чисельник більший. … правильним дробом. … знаменник менший. … одиниці.
Слайд № 10

Відповіді: … дробові числа. … неправильним дробом. … чисельник більший. … правильним дробом. … знаменник менший. … одиниці.

Слайд № 11

Для виконання завдання у вас є кілька хвилин. Ви можете спілкуватися між собою, обговорювати, обмінюватись думками. Відповідати від імені групи буд...
Слайд № 12

Для виконання завдання у вас є кілька хвилин. Ви можете спілкуватися між собою, обговорювати, обмінюватись думками. Відповідати від імені групи буде лише один учень, обраний вами.

Виконайте завдання І група Записати в зошиті правильні доби: а) із знаменником 13; Що можна сказати про їх кількість? б) із чисельником 15; Що можн...
Слайд № 13

Виконайте завдання І група Записати в зошиті правильні доби: а) із знаменником 13; Що можна сказати про їх кількість? б) із чисельником 15; Що можна сказати про їх кількість? ІІ група Записати в зошиті неправильні доби: а) із знаменником 13; Що можна сказати про їх кількість? б) із чисельником 15;Що можна сказати про їх кількість?

МАТЕМАТИЧНИЙ КРОСВОРД 1. Коли один предмет або одиницю виміру ділять на рівні частини, отримують? 2. Число записане над рискою дробу, називають? 3....
Слайд № 14

МАТЕМАТИЧНИЙ КРОСВОРД 1. Коли один предмет або одиницю виміру ділять на рівні частини, отримують? 2. Число записане над рискою дробу, називають? 3. Число, що показує на скільки рівних частин поділили щось ціле? 4. Дріб, у якого чисельник менший від знаменника, називається? 5. Визначення який із дробів більший або менший ? 6. Риску дробу можна розглядати як знак ? 7. Якщо чисельник дорівнює знаменнику, то дріб дорівнює … 8. Запишіть словами дріб .

Математичний кросворд
Слайд № 15

Математичний кросворд

Тема. Мішані числа Мета: сформувати поняття «мішане число», «ціла і дробова частина числа”; формування алгоритмів виділення цілої частини з неправи...
Слайд № 16

Тема. Мішані числа Мета: сформувати поняття «мішане число», «ціла і дробова частина числа”; формування алгоритмів виділення цілої частини з неправильного дробу та запис мішаного числа у вигляді неправильного дробу; навчити учнів застосовувати названі алгоритми під час розв‘язування вправ.

Слайд № 17

Дайте відповідь на такі запитання: Наведіть приклад неправильного дробу. Які дроби можна записати мішаним числом? Яке число називають мішаним?
Слайд № 18

Дайте відповідь на такі запитання: Наведіть приклад неправильного дробу. Які дроби можна записати мішаним числом? Яке число називають мішаним?

Підсумок уроку Як кожен із вас досягнув своєї цілі? Що нового дізналися на уроці? Чим вам сподобався цей урок? Чим запам´ятався?
Слайд № 19

Підсумок уроку Як кожен із вас досягнув своєї цілі? Що нового дізналися на уроці? Чим вам сподобався цей урок? Чим запам´ятався?

Домашнє завдання: п.26 ст. 182-185. вивчити правила. №745,747,749
Слайд № 20

Домашнє завдання: п.26 ст. 182-185. вивчити правила. №745,747,749

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн