Презентація "Методика роботи над малими фольклорними жанрами"

Опис документу:
Поняття про малі фольклорні жанри. Що входить до малих фольклорних жанрів. Етапи роботи над конспектом уроку. Мета уроку з використанням малих фольклорних жанрів. Засоби уроку. Тип уроку. Форма уроку. Структура комбінованого уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Методика роботи над малими фольклорними жанрами 
Слайд № 1

Методика роботи над малими фольклорними жанрами 

Поняття про малі фольклорні жанри Малі фольклорні жанри - це невеликі за обсягом фольклорні твори. Методика початкового навчання не передбачає окре...
Слайд № 2

Поняття про малі фольклорні жанри Малі фольклорні жанри - це невеликі за обсягом фольклорні твори. Методика початкового навчання не передбачає окремих уроків для опрацювання малих фольклорних жанрів. Вони вводяться як супровідний матеріал уроку.

Загадки Лічилки Скоромовки Прислів’я Малі фольклорні жанри Приказки
Слайд № 3

Загадки Лічилки Скоромовки Прислів’я Малі фольклорні жанри Приказки

Етапи роботи над конспектом уроку
Слайд № 4

Етапи роботи над конспектом уроку

Мета уроку є триєдиною, визначається відповідно до теми уроку. Мета уроку
Слайд № 5

Мета уроку є триєдиною, визначається відповідно до теми уроку. Мета уроку

Засоби уроку – обладнання... Засоби уроку
Слайд № 6

Засоби уроку – обладнання... Засоби уроку

Тип уроку визначається на основі дидактичної мети. Тип уроку (за О. Пометун та Г. Фрейман)
Слайд № 7

Тип уроку визначається на основі дидактичної мети. Тип уроку (за О. Пометун та Г. Фрейман)

Форма уроку Форма уроку визначається за домінуючими методами навчання.  Словесні, наочні, ігрові, словесно-наочні, словесно-ігрові, наочно-ігрові. ...
Слайд № 8

Форма уроку Форма уроку визначається за домінуючими методами навчання.  Словесні, наочні, ігрові, словесно-наочні, словесно-ігрові, наочно-ігрові. Форму уроку можна визначати за видовою організацією (індивідуальними проявами) або нетрадиційними формами: урок-турнір, урок-телеміст, кіноурок, відеоурок, телеурок, урок-дискусія, урок «КВК», урок-суд, урок пам'яті, урок-прес-конференція.

Структура комбінованого уроку
Слайд № 9

Структура комбінованого уроку

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи комунікативної компетентності молодшого школяра. Практичні матеріали»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.