Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Матеріали до уроку "Середньовічна Індія"

Всесвітня історія

Для кого: 7 Клас

22.05.2021

170

8

0

Опис документу:
Матеріали презентації "Середньовічна Індія" можна використовувати на уроках "Всесвітньої історії" у 7 класі. Вони містять приклади певних форм роботи та завдань, що активізують діяльність учнів, формують у них навички роботи з картографічним матеріалом, різними джерелами історичних знань.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Середньовічна Індія УРОК З ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ 7 КЛАС Лук’янова Іріна Павлівна КЗШ № 65 2021 р.
Слайд № 1

Середньовічна Індія УРОК З ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ 7 КЛАС Лук’янова Іріна Павлівна КЗШ № 65 2021 р.

Мета уроку: визначити особливості розвитку країн Сходу; створити в учнів яскравий образ індійської культури і релігії, підвести їх до розуміння тог...
Слайд № 2

Мета уроку: визначити особливості розвитку країн Сходу; створити в учнів яскравий образ індійської культури і релігії, підвести їх до розуміння того, чому завойовники різних країн прагнули захопити Індію; розвивати вміння самостійної роботи з текстом підручника, картою, документом; продовжити формування вмінь роботи з картою, текстом підручника, історичним джерелом, сприяти розвитку образного мислення, творчого підходу учнів до виконання завдання. Тип уроку: комбінований.

I. Організація навчальної діяльності II. Перевірка домашнього завдання Гра «Ланцюжок»: назвіть поняття, дати, події, державних діячів до теми «Сере...
Слайд № 3

I. Організація навчальної діяльності II. Перевірка домашнього завдання Гра «Ланцюжок»: назвіть поняття, дати, події, державних діячів до теми «Середньовічний Китай» та дати коротке пояснення. Приклад: Син Неба, Імператор, вищі чиновники, «добрі люди», Ян Цзянь, шовк, 847 рік, Велика Китайська стіна, буддизм, чжурчжени, паперові гроші, Ду Фу, Пекін, Мін… Фронтальне опитування: Із якими завойовниками доводилося боротися китайцям у середні віки? Якими були особливості розвитку культури Китаю в середні віки? З’ясуйте позитивні і негативні наслідки монгольського панування в Китаї?

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Основні терміни і поняття: варни, касти, раджа, махараджа, султан, індуїзм, буддизм, Делі. Основні дати і події: 120...
Слайд № 4

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Основні терміни і поняття: варни, касти, раджа, махараджа, султан, індуїзм, буддизм, Делі. Основні дати і події: 1206 р.— заснування Делійського султанату, 1398 р.— похід Тимура в Індію.

Індійське суспільство в епоху середньовіччя: - розповідь вчителя; - робота з картою.
Слайд № 5

Індійське суспільство в епоху середньовіччя: - розповідь вчителя; - робота з картою.

Делійський султанат (робота учнів в групах): існування держави Гуптів (320 р. – кінець VI ст.); створення Делійського султанату в 1206 р.; розпад с...
Слайд № 6

Делійський султанат (робота учнів в групах): існування держави Гуптів (320 р. – кінець VI ст.); створення Делійського султанату в 1206 р.; розпад султанату після походів Тимура та міжусобних війн.

Слайд № 7

Культура Індії: опрацювання фотоматеріалів та роз’яснення вчителя до них.
Слайд № 8

Культура Індії: опрацювання фотоматеріалів та роз’яснення вчителя до них.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ Гра «Правда - хиба»: В 1106 р. було заснувано Делійський султанат (хиба). Ще зі Стародавніх часів індійське суспільство...
Слайд № 9

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ Гра «Правда - хиба»: В 1106 р. було заснувано Делійський султанат (хиба). Ще зі Стародавніх часів індійське суспільство поділялося на чотири великі групи – касти (хиба). Після походів Тимура і міжусобної боротьби між двома десятками держав Індія виявилася ослабленою і незахищеною перед загрозою європейського проникнення (правда).  Спираючись на попередні досягнення, культура Індії продовжувала розвиватися, збагачуючи своїми здобутками світову культуру (правда). Шедеврами архітектури середньовічної доби є буддійські храми, витесані у скелях,— Аджанта, Еллор, о. Елефант (правда).

V. ПІДСУМКИ УРОКУ Заключне слово вчителя: у Середні віки продовжився розвиток цивілізації народів Індії, яка зберегла всі притаманні їй риси. У той...
Слайд № 10

V. ПІДСУМКИ УРОКУ Заключне слово вчителя: у Середні віки продовжився розвиток цивілізації народів Індії, яка зберегла всі притаманні їй риси. У той самий час на півночі Індії відбувалося поєднання елементів мусульманської та індійської цивілізацій, що привело до утворення своєрідної культури. Індія була втягнута у світову торгівлю, а наприкінці епохи Середньовіччя стала об’єктом європейської експансії.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Опрацюйте § 20 підручника (О.В. Гісем, О.О. Мартинюк). Заповніть таблицю «Культура Індії».
Слайд № 11

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Опрацюйте § 20 підручника (О.В. Гісем, О.О. Мартинюк). Заповніть таблицю «Культура Індії».

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (Слайд 16) 1. Опрацюйте § 20 підручника.
Слайд № 12

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (Слайд 16) 1. Опрацюйте § 20 підручника.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.