Бібліотека

Презентація "Математика в моїй професії"

Опис документу:
В презентації "Математика в моїй професії" представлено учнівський проект, де розкрито значення математики в професії "Оператор комп'ютерної верстки. Друкар офсетного плоского друкування". В проекті зазначено роль математики в даній професіі. При виконанні обкладинки та суперобкладинки до книги, показано, які потрібно зробити для цього математичні обчислення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
"МАТЕМАТИКА В МОЇЙ ПРОФЕСІЇ» ВИКОНАЛИ ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ 321 ГРУПИ КОРЕНЬ АНАСТАСІЯ ТОНКОНОГ КАТЕРИНА Херсон 2020 Проєкт на тему: ДПТНЗ «Херсонський ...
Слайд № 1

"МАТЕМАТИКА В МОЇЙ ПРОФЕСІЇ» ВИКОНАЛИ ЗДОБУВАЧІ ОСВІТИ 321 ГРУПИ КОРЕНЬ АНАСТАСІЯ ТОНКОНОГ КАТЕРИНА Херсон 2020 Проєкт на тему: ДПТНЗ «Херсонський професійний ліцей зв’язку та поліграфії»

Ключове питання проєкту: вияснити, чи допомагає математика у нашому професійному становленні та розвитку пізнавальних інтересів ? Мета проєкту: з'я...
Слайд № 2

Ключове питання проєкту: вияснити, чи допомагає математика у нашому професійному становленні та розвитку пізнавальних інтересів ? Мета проєкту: з'ясувати роль математики в моїй майбутній професії.

Завдання проєкту: - дослідити необхідність застосування знань з математики у професійній діяльності, зокрема в професії «Оператор комп’ютерної верс...
Слайд № 3

Завдання проєкту: - дослідити необхідність застосування знань з математики у професійній діяльності, зокрема в професії «Оператор комп’ютерної верстки. Друкар офсетного плоского друкування» при виготовленні обкладинки та суперобкладинки; - переконатися, що головне завдання математики у її прикладному спрямуванні, розвивати ключові математичні компетентності; - з’ясувати, чи допомагає математика у нашому професійному становленні та розвитку пізнавальних інтересів?

Об’єкт дослідження: математична складова в професії «Оператор комп’ютерної верстки. Друкар офсетного плоского друкування». Проєктний продукт – обкл...
Слайд № 4

Об’єкт дослідження: математична складова в професії «Оператор комп’ютерної верстки. Друкар офсетного плоского друкування». Проєктний продукт – обкладинка та суперобкладинка.     .

Актуальність проєкту: Велику роль у професійному формуванні майбутнього фахівця відіграють задачі з математики на компетентністній основі, задачі, ...
Слайд № 5

Актуальність проєкту: Велику роль у професійному формуванні майбутнього фахівця відіграють задачі з математики на компетентністній основі, задачі, які виникли поза математикою, але розв’язуються математичними засобами. Прикладне спрямування математики на компетентнісній основі і лягло в основу нашого проєкту, а значимість його можна підкреслити крилатими словами Леонардо да Вінчі: «Ніяке людське дослідження не може бути названо істиною, якщо воно не проходить через математичні доведення». .

Очікуванні результати: Зацікавлення у підборі, складанні, розв’язанні прикладних задач з математики на компетентністній основі. Усвідомлення ролі н...
Слайд № 6

Очікуванні результати: Зацікавлення у підборі, складанні, розв’язанні прикладних задач з математики на компетентністній основі. Усвідомлення ролі навчальних екскурсій, практичних робіт, розв’язування прикладних задач у професійному становленні. Вироблення навичок дослідницької діяльності. Підвищення інтересу до вивчення математики. Переконання у необхідності знань з математики у професійному рості.

Етапи підготовки та реалізації: Дослідити зв’язок математики з професією «Оператор комп’ютерної верстки. Друкар офсетного плоского друкування». Ств...
Слайд № 7

Етапи підготовки та реалізації: Дослідити зв’язок математики з професією «Оператор комп’ютерної верстки. Друкар офсетного плоского друкування». Створити математичні моделі прикладних задач. Систематизувати та упорядкувати підібрані матеріали.

Завдання шкільного курсу математики, що застосовуються в професії
Слайд № 8

Завдання шкільного курсу математики, що застосовуються в професії

Враховуючи розміри сторінки, обчислимо розміри обкладинки та суперобкладинки
Слайд № 9

Враховуючи розміри сторінки, обчислимо розміри обкладинки та суперобкладинки

Практичною частиною нашої роботи було створення обкладинки та суперобкладинки книги. Для створення усієї практичної частини ми користувалися вектор...
Слайд № 10

Практичною частиною нашої роботи було створення обкладинки та суперобкладинки книги. Для створення усієї практичної частини ми користувалися векторним графічним редактором Adobe Illustrator, Adobe Photoshop. Суперобкладинка Створили новий документ у Adobe Illustrator з наступними параметрами:

Виставили направляючі під стать розмірам обкладинки нашої книги.
Слайд № 11

Виставили направляючі під стать розмірам обкладинки нашої книги.

Вибираючи картинки на фон обкладинки та суперобкладинки, ми скористалися знаннями з теорії ймовірності: Маючи 5 різних фото для колажу, скількома с...
Слайд № 12

Вибираючи картинки на фон обкладинки та суперобкладинки, ми скористалися знаннями з теорії ймовірності: Маючи 5 різних фото для колажу, скількома способами можна було обрати 3 різні? Розв’язання. С35=(5!):(3!(5-3)!)= 10.

Ось як це виглядає на даному етапі:
Слайд № 13

Ось як це виглядає на даному етапі:

Знайшли ще 3 зображення, які близькі по зовнішній темі нашої обкладинки та відредагували їх у Adobe Photoshop. За допомогою інструмента магнітне ла...
Слайд № 14

Знайшли ще 3 зображення, які близькі по зовнішній темі нашої обкладинки та відредагували їх у Adobe Photoshop. За допомогою інструмента магнітне лассо виділили та відділили цей прямокутник для подальшого використання з текстом.

Ці 2 зображення редагували однаковим способом: інструмент – прямокутне виділення – інверсія (виділили зону, яка буде редагуватись) – слой-маска – г...
Слайд № 15

Ці 2 зображення редагували однаковим способом: інструмент – прямокутне виділення – інверсія (виділили зону, яка буде редагуватись) – слой-маска – галерея фільтрів (вибрали фільтри).

Після чого настроїли розміри та додали текст, все відредагували. На малюнку, розташованому нижче, вже готова суперобкладинка, в цій роботі направля...
Слайд № 16

Після чого настроїли розміри та додали текст, все відредагували. На малюнку, розташованому нижче, вже готова суперобкладинка, в цій роботі направляючими виділено кореневу частину, передню частину, задню частину та лінії згину.

Обкладинка книги Створили новий документ у Adobe Illustrator з наступними параметрами:
Слайд № 17

Обкладинка книги Створили новий документ у Adobe Illustrator з наступними параметрами:

Червоним відображено відстань загибу на картоні сторінки.
Слайд № 18

Червоним відображено відстань загибу на картоні сторінки.

Наступним нашим кроком було: знайти 2 зображення (старого саркофага та нового) та з’єднати їх, відкоригувати розміри. Робили це в програмі Photosho...
Слайд № 19

Наступним нашим кроком було: знайти 2 зображення (старого саркофага та нового) та з’єднати їх, відкоригувати розміри. Робили це в програмі Photoshop з допомогою інструментів: слой-маска та градієнтна заливка.

Наступні зображення стануть на задню частину обкладинки.
Слайд № 20

Наступні зображення стануть на задню частину обкладинки.

Щоб між обкладинкою та суперобкладинкою було щось спільне, взяли фон з суперобкладинки та використали його у кореневій частині обкладинки, додали т...
Слайд № 21

Щоб між обкладинкою та суперобкладинкою було щось спільне, взяли фон з суперобкладинки та використали його у кореневій частині обкладинки, додали та відредагували наступні зображення: Цей знак просто виділили та вирізали інструментом «виділення овальна область» Такою полосатою смужкою ми зробили імпровізовану рамку по всьому радіусу обкладинки.

Цей фон із суперобкладинки ми застосували під назву книги.
Слайд № 22

Цей фон із суперобкладинки ми застосували під назву книги.

Зібрали, відредагували усі частини воєдино та ось що в нас вийшло:
Слайд № 23

Зібрали, відредагували усі частини воєдино та ось що в нас вийшло:

Для роздрукування суперобкладинки зробили математичні обчислення: Для роздрукування суперобкладинки формату 60×84 необхідно отримати коректурні від...
Слайд № 24

Для роздрукування суперобкладинки зробили математичні обчислення: Для роздрукування суперобкладинки формату 60×84 необхідно отримати коректурні відбитки. Принтер якого формату А3 (297×420 мм) чи А3+ (324×463 мм) доцільніше застосовувати? Розв’язання. Формат сторінок видання, що роздруковують Фдо обр. = (60:4)×(84:4) =15×21 (см). На аркуші формату А3 можна розмістити три сторінки, на аркуші формату А3+ - дві сторінки видання. Відходи паперу для принтера А3: 27,9×42-3×15×21 = 226,8 см2. Відходи паперу для принтера А3+: 32,4×46,3-4×15×21 = 240,12см2. Відповідь: доцільно застосовувати принтер формату А3.

Щоб купити фарбу для роздрукування, нам знадобилися знання з математики на відсотки: Купуючи фарбу для роздрукування, ми мали 200 грн. Флакон фарби...
Слайд № 25

Щоб купити фарбу для роздрукування, нам знадобилися знання з математики на відсотки: Купуючи фарбу для роздрукування, ми мали 200 грн. Флакон фарби коштує 40 грн. Яку найбільшу кількість флаконів можна купити на 200 грн. під час розпродажу, якщо знижка становить 25%? Розв’язання. 40×0,75 = 30 (грн.) - буде коштувати фарба під час розпродажу. 200:30 = 6, 66…. – можна купити флаконів під час розпродажу. Відповідь: 6 флаконів (оскільки продають тільки повні флакони).

Підприємливість та фінансова грамотність в моїй майбутній професії
Слайд № 26

Підприємливість та фінансова грамотність в моїй майбутній професії

Підприємливість та фінансова грамотність Приміщення якої технологічної площі треба орендувати, щоб розмістити на ній: 12 комп’ютерів для складання,...
Слайд № 27

Підприємливість та фінансова грамотність Приміщення якої технологічної площі треба орендувати, щоб розмістити на ній: 12 комп’ютерів для складання, 2 принтери, 4 робочих місця для коректорів, комп’ютер для верстання, сканер. Принтер для кольоропроби та фотовивідний автомат, який разом з процесором для обробки плівки займає площу 1,8 м2. Усереднений коефіцієнт збільшення площі Ку = 6,9. Розв’язання. Приймаємо площу столів для настільних пристроїв S1 = 1,1 м2. Визначаємо площу для настільного устаткування Sну = (12+2+1+1+1)×1,1×6,9 =129,03 м2. Площа коректорської Sкор. = 4×3,25 = 13,0 м2. Площа для ФВА та процесора SФВА+ПР = 1×1,8×6,9 = 12,42 м2. Сумарна площа дільниці Sтехн = 129,03+13,0+12,42 = 154,45 м2. Відповідь: Sтехн = 154,45 м2.

Фірма, виробляючи х одиниць продукції щомісяця, має витрати К(х), що виражаються формулою К(х)=150+30х (грн), а дохід R(х), одержаний від продажу х...
Слайд № 28

Фірма, виробляючи х одиниць продукції щомісяця, має витрати К(х), що виражаються формулою К(х)=150+30х (грн), а дохід R(х), одержаний від продажу х одиниць цієї самої продукції, становить R(х)=90х -0,02х2 (грн). Якщо наша фірма збільшить щомісячний випуск продукції з 300 до 320 одиниць, як зміняться її витрати, дохід та прибуток? Розв’язання. ∆К(х)=150+30×320–(150+30×300)=600(грн); ∆R(х)=90×320–0,02×3202-(90×300-0,02×3002)=28800-2048-(27000-800)=1552(грн); прибуток - 1552-600=952(грн). Відповідь: а)витрати - 600грн; б)дохід - 1552грн; в)прибуток - 952грн. Підприємливість та фінансова грамотність

Соціологічне опитування учнів Чи важлива роль математики в професії «Оператор комп’ютерної верстки. Друкар офсетного плоского друкування»? Метод до...
Слайд № 29

Соціологічне опитування учнів Чи важлива роль математики в професії «Оператор комп’ютерної верстки. Друкар офсетного плоского друкування»? Метод дослідження: анкетне опитування. У соціологічному дослідженні брали участь 58 осіб, з них 31 – юнак та 27 – дівчат віком 15-17 років, здобувачі освіти Херсонського професійного ліцею зв'язку та поліграфії. Були опитані всі третьокурсники, що дозволяє отримати думки учнів нашого ліцею.

Висновок: Ми вважаємо, що тема, розглянута нами, актуальна. Математика знаходиться в тісному зв'язку з нашою професією. Дана робота відкриває перед...
Слайд № 30

Висновок: Ми вважаємо, що тема, розглянута нами, актуальна. Математика знаходиться в тісному зв'язку з нашою професією. Дана робота відкриває перед нами можливість простежити зв'язок математики з навколишнім світом і майбутньою професією.

Слайд № 31

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.