Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Презентація- майстер клас "Реалізація практичного спрямування курсу математики через розв'язування текстових задач на відсотки"

Презентація- майстер клас "Реалізація практичного спрямування курсу математики через розв'язування текстових задач на відсотки"

Математика

Для кого: 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, Дорослі

25.06.2020

523

14

0

Опис документу:
Автор: вчителька математики ДЕНИСЕНКО НАТАЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, Павлівська СЗШ Дніпропетровської області Васильківського району. Презентація досвіду роботи з питань методики розв’язування задач на відсотки.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
«РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ КУРСУ МАТЕМАТИКИ ЧЕРЕЗ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ НА ВІДСОТКИ НЕТРАДИЦІЙНИМИ МЕТОДАМИ» Автор: Вчитель матема...
Слайд № 1

«РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ КУРСУ МАТЕМАТИКИ ЧЕРЕЗ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ НА ВІДСОТКИ НЕТРАДИЦІЙНИМИ МЕТОДАМИ» Автор: Вчитель математики Павлівської СЗШ Васильківського району Дніпропетровської області ДЕНИСЕНКО НАТАЛЯ ОЛЕКСАНДРІВНА МАЙСТЕР-КЛАС

«не тільки передавати учням певну суму знань, розвивати їхні вміння і навички, а в першу чергу, навчити дітей застосовувати здобуте на практиці». (...
Слайд № 2

«не тільки передавати учням певну суму знань, розвивати їхні вміння і навички, а в першу чергу, навчити дітей застосовувати здобуте на практиці». (Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, навчальні програми з математики, методичні рекомендації ДОІППО) ЗАВДАННЯ ВЧИТЕЛЯ –

«Реалізація практичного спрямування курсу математики через розв’язування текстових задач на відсотки нетрадиційними методами». ТЕМА
Слайд № 3

«Реалізація практичного спрямування курсу математики через розв’язування текстових задач на відсотки нетрадиційними методами». ТЕМА

Презентація досвіду роботи з питань методики розв’язування задач на відсотки. Підвищення професійного рівня і обмін передовим педагогічним досвідом...
Слайд № 4

Презентація досвіду роботи з питань методики розв’язування задач на відсотки. Підвищення професійного рівня і обмін передовим педагогічним досвідом учасників майстер-класу. Узагальнення і систематизація математичних методів розв’язування текстових задач прикладного змісту на відсотковий вміст речовини. Опрацювання нетрадиційних методів і прийомів, які є ефективними при розв'язуванні текстових задач на змішування (сплави) будь-якої кількості речовин. МЕТА

ЗАДАЧІ НА СУМІШІ, РОЗЧИНИ, СПЛАВИ
Слайд № 5

ЗАДАЧІ НА СУМІШІ, РОЗЧИНИ, СПЛАВИ

ОСНОВНІ ПРИПУЩЕННЯ І ІІ ІІІ m1 + m2 = (m1 + m2) V1 + V2 = V1 + V2 Концентрація розчину:
Слайд № 6

ОСНОВНІ ПРИПУЩЕННЯ І ІІ ІІІ m1 + m2 = (m1 + m2) V1 + V2 = V1 + V2 Концентрація розчину:

Задача 1. Сироп містить 18% цукру. Скільки кг води треба добавити до 40 кг сиропу, щоб вміст цукру у новому розчині становив 15% ? Розв’язування за...
Слайд № 7

Задача 1. Сироп містить 18% цукру. Скільки кг води треба добавити до 40 кг сиропу, щоб вміст цукру у новому розчині становив 15% ? Розв’язування за допомогою РІВНЯННЯ: Нехай до 40 кг сиропу треба додати х кг води. 0,15 (40 + х) = 0,18 ∙ 40 6 + 0,15 х = 7,2 0,15 х = 7,2 – 6 0,15 х = 1,2 х = 1,2 : 0,15 х = 120 : 15 х = 8 Відповідь: 8 кг.

Задача 1. Сироп містить 18% цукру. Скільки кг води треба добавити до 40 кг сиропу, щоб вміст цукру у новому розчині становив 15% ? Розв’язування за...
Слайд № 8

Задача 1. Сироп містить 18% цукру. Скільки кг води треба добавити до 40 кг сиропу, щоб вміст цукру у новому розчині становив 15% ? Розв’язування за допомогою ПРОПОРЦІЇ: Сироп Концентрація цукру 40 кг – 18% (40 + х) кг – 15% 40 + х = 48, х = 48 – 40, х = 8 (кг) Відповідь: 8 кг.

МЕТОД ВІДСОТКОВИХ СИМВОЛІВ р% [а] = х (1) р% [а] = = 0,01pa; тобто = х p ∙ a = х ∙ 100 (2) х = р ∙ a : 100 (3) а = х ∙ 100 : р (4) р = х ∙ 100 : а ...
Слайд № 9

МЕТОД ВІДСОТКОВИХ СИМВОЛІВ р% [а] = х (1) р% [а] = = 0,01pa; тобто = х p ∙ a = х ∙ 100 (2) х = р ∙ a : 100 (3) а = х ∙ 100 : р (4) р = х ∙ 100 : а (5 )

СПРАВЕДЛИВЕ ТВЕРДЖЕННЯ р% [а] + q% [b] + c% [d] + ...+ t % [k] = u% [w] ↔pa + qb + cd + ... + tk = uw. Доведення: pa + qb + cd + ......+ tk = uw
Слайд № 10

СПРАВЕДЛИВЕ ТВЕРДЖЕННЯ р% [а] + q% [b] + c% [d] + ...+ t % [k] = u% [w] ↔pa + qb + cd + ... + tk = uw. Доведення: pa + qb + cd + ......+ tk = uw

Задача 1. Сироп містить 18% цукру. Скільки кг води треба добавити до 40 кг сиропу, щоб вміст цукру у новому розчині становив 15% ? Розв’язування за...
Слайд № 11

Задача 1. Сироп містить 18% цукру. Скільки кг води треба добавити до 40 кг сиропу, щоб вміст цукру у новому розчині становив 15% ? Розв’язування за допомогою ТАБЛИЦІ і МЕТОДУ ВІДСОТКОВИХ СИМВОЛІВ: Символьне рівняння: 15% [40 + х] = 18% [40] m(кг) P М (кг) Було 40 18% 18%[40] Стало 40 +х 15% 15%[40 +х]

ПОРІВНЯЄМО ІЗ ПЕРШИМ СПОСОБОМ РОЗВ’ЯЗАННЯ Розв’язування за допомогою РІВНЯННЯ: Нехай до 40 кг сиропу треба додати х кг води. 0,15 (40 + х) = 0,18 ∙...
Слайд № 12

ПОРІВНЯЄМО ІЗ ПЕРШИМ СПОСОБОМ РОЗВ’ЯЗАННЯ Розв’язування за допомогою РІВНЯННЯ: Нехай до 40 кг сиропу треба додати х кг води. 0,15 (40 + х) = 0,18 ∙ 40 6 + 0,15 х = 7,2 0,15 х = 7,2 – 6 0,15 х = 1,2 х = 1,2 : 0,15 х = 120 : 15 х = 8 Відповідь: 8 кг.

“МЕТОД РИБКИ” Задача із “Арифметики” Магницького Як змішувати олію? У одного чоловіка була для продажу олія двох сортів: вартість однієї – 10 грн з...
Слайд № 13

“МЕТОД РИБКИ” Задача із “Арифметики” Магницького Як змішувати олію? У одного чоловіка була для продажу олія двох сортів: вартість однієї – 10 грн за відро, а другої – 6 грн за відро. Скільки частин кожної олії потрібно взяти, щоб отримати відро олії вартістю 7 грн? 6 3 7 10 1 Відповідь: потрібно взяти відра олії за 10 грн і відра олії вартістю 6 грн.

Обґрунтування старовинного способу Нехай х г – маса a%-го розчину, у г – маса b%-го розчину a% [x] г – маса чистої кислоти у першому розчині, а b% ...
Слайд № 14

Обґрунтування старовинного способу Нехай х г – маса a%-го розчину, у г – маса b%-го розчину a% [x] г – маса чистої кислоти у першому розчині, а b% [y] г – маса чистої кислоти у другому розчині, c% [x+y] г – маса чистої кислоти у суміші. Маємо символьне рівняння: a% [x] + b% [y] = c% [x+y] ax + by = c (x + y), ax + by = cx + cy, ax – cx = cy – by, x(a – c) = y( c– b), x : y = (c – b) : (a – c), x : y = (b – c) : (с – а).

Той самий висновок дає схема: x : y = (b – c) : (с – а) а b – c c b c – a
Слайд № 15

Той самий висновок дає схема: x : y = (b – c) : (с – а) а b – c c b c – a

«ПРАВИЛО ХРЕСТА» або КВАДРАТ ПІРСОНА Маса першого розчину m1, маса другого – m2, масова частка розчиненої речовини у першому розчині р1, у другому ...
Слайд № 16

«ПРАВИЛО ХРЕСТА» або КВАДРАТ ПІРСОНА Маса першого розчину m1, маса другого – m2, масова частка розчиненої речовини у першому розчині р1, у другому – р2, а в їх суміші – р. Тоді маємо: p1 р – p2   р   p2 p1 – р p1 р –p2 Р p2 p1– р

Задача 1. Сироп містить 18% цукру. Скільки кг води треба добавити до 40 кг сиропу, щоб вміст цукру у новому розчині становив 15% ? Розв’язування за...
Слайд № 17

Задача 1. Сироп містить 18% цукру. Скільки кг води треба добавити до 40 кг сиропу, щоб вміст цукру у новому розчині становив 15% ? Розв’язування за “правилом хреста”: 18 15 – 0=15   15   0 18 –15=3 40 кг сиропу – 15 частин 40 : 15 ∙ 3 = 8 (кг) Відповідь: 8 кг.

Задача 2. Змішали 30%-й розчин соляної кислоти з 10%-им і отримали 600 г 15%-го розчину. Скільки грамів кожного розчину було взято? Символьне рівня...
Слайд № 18

Задача 2. Змішали 30%-й розчин соляної кислоти з 10%-им і отримали 600 г 15%-го розчину. Скільки грамів кожного розчину було взято? Символьне рівняння: 30%[х]+ 10%[у]= 15% [х+у] РОЗЧИН Маса розчинів у новійсуміші Концент-рація Маса кислоти у розчині І х 30% 30%[х] ІІ у 10% 10%[у] Суміш х +у=600 15% 15%[х+у]

Задача 2. Змішали 30%-й розчин соляної кислоти з 10%-им розчином і отримали 600 г 15%-го розчину. Скільки грамів кожного розчину треба було взяти? ...
Слайд № 19

Задача 2. Змішали 30%-й розчин соляної кислоти з 10%-им розчином і отримали 600 г 15%-го розчину. Скільки грамів кожного розчину треба було взяти? Розв’язання 1: аналітична модель. Позначимо через x масу першого розчину, тоді маса другого (600–x). Складемо рівняння: 30x + 10* (600 - x) = 600 *15 x = 150 Розв’язання 2: з використанням графіка. Прирівнювання площ рівновеликих прямокутників: 15x = 5 (600 – x) x =150 600 –150 = 450 Відповідь: 150г 30%-го, 450г 10%-го. П (%) 30 15 10 0 x m(г) S1= S2 S1 S2 600

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗА СХЕМОЮ 1% = 0,01 Щоб знайти дріб від числа, треба число помножити на цей дріб. Щоб знайти число за даним значенням його дробу, дос...
Слайд № 20

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗА СХЕМОЮ 1% = 0,01 Щоб знайти дріб від числа, треба число помножити на цей дріб. Щоб знайти число за даним значенням його дробу, досить це значення поділити на дріб. І ІІ ІІІ + =

Задача 3. У посуд, який містить 5л 12%-го водного розчину деякої речовини, додали 7л води. Скільки відсотків становить концентрація отриманого розч...
Слайд № 21

Задача 3. У посуд, який містить 5л 12%-го водного розчину деякої речовини, додали 7л води. Скільки відсотків становить концентрація отриманого розчину? Відповідь: 5%.

Задача 4. Змішали 4л 15%-го водного розчину деякої речовини з 6л 25%-го водного розчину тієї самої речовини. Скільки відсотків становить концентрац...
Слайд № 22

Задача 4. Змішали 4л 15%-го водного розчину деякої речовини з 6л 25%-го водного розчину тієї самої речовини. Скільки відсотків становить концентрація отриманого розчину? Відповідь: 21%.

Задача 5. Змішали деяку кількість 15%-го розчину деякої речовини з такою ж кількістю 19%-го розчину цієї речовини. Скільки процентів становить конц...
Слайд № 23

Задача 5. Змішали деяку кількість 15%-го розчину деякої речовини з такою ж кількістю 19%-го розчину цієї речовини. Скільки процентів становить концентрація отриманого розчину? Відповідь: 17%.

Задача 6. Маємо два сплави. Перший містить 10% нікелю, другий – 30% нікелю. Із цих двох сплавів отримали третій масою 200 г, який містить 25% нікел...
Слайд № 24

Задача 6. Маємо два сплави. Перший містить 10% нікелю, другий – 30% нікелю. Із цих двох сплавів отримали третій масою 200 г, який містить 25% нікелю. На скільки кілограмів маса першого сплаву менша за масу другого? Відповідь: 100 кг. 200 г + = нікель 10% нікель 30% нікель 25%

Задача 7. Перший сплав містить 10% міді, другий – 40% міді. Маса другого сплаву більша за масу першого на 3 кг. Із цих двох сплавів отримали третій...
Слайд № 25

Задача 7. Перший сплав містить 10% міді, другий – 40% міді. Маса другого сплаву більша за масу першого на 3 кг. Із цих двох сплавів отримали третій, який містить 30% міді. Знайдіть масу третього сплаву. Відповідь подайте у кілограмах. Відповідь: 9 кг. х кг (х + 3) кг (2х + 3) кг мідь 10% мідь 40% мідь 30%

Задача 8. Змішали 30%-ий і 60%-ий розчини кислоти і додали 10 кг чистої води, отримали 36%-ий розчин кислоти. Якби замість 10 кг води додали 10 кг ...
Слайд № 26

Задача 8. Змішали 30%-ий і 60%-ий розчини кислоти і додали 10 кг чистої води, отримали 36%-ий розчин кислоти. Якби замість 10 кг води додали 10 кг 50%-го розчину тієї самої кислоти, то отримали б 41%-ий розчин кислоти. Скільки кілограмів 30%-го розчину взято для отримання суміші? Відповідь: 60 кг.

Задача 9. Маємо два різних сплави міді. У першому сплаві міститься на 40% міді менше, ніж міді у другому сплаві. Після того, як їх сплавили разом, ...
Слайд № 27

Задача 9. Маємо два різних сплави міді. У першому сплаві міститься на 40% міді менше, ніж міді у другому сплаві. Після того, як їх сплавили разом, отримали сплав, який містить 36 % міді. Знайти відсотковий вміст міді у першому і другому сплавах, якщо відомо, що міді у першому сплаві було 6 кг, а у другому – 12 кг. Відповідь: 20% і 60% . мідь х% мідь (х+0,4)% мідь 36%

Задача 10 (задача Перельмана). У якому співвідношенні треба змішати два розчини перекису водню – 30%-го і 3%-го, щоб отримати 12%-ий розчин ? Відпо...
Слайд № 28

Задача 10 (задача Перельмана). У якому співвідношенні треба змішати два розчини перекису водню – 30%-го і 3%-го, щоб отримати 12%-ий розчин ? Відповідь: 2 : 1 .

Задача 11 (ЗНО). Маємо два водно-сольових розчини. Концентрація солі в першому розчині становить 25%, а в другому – 40% . На скільки більше треба в...
Слайд № 29

Задача 11 (ЗНО). Маємо два водно-сольових розчини. Концентрація солі в першому розчині становить 25%, а в другому – 40% . На скільки більше треба взяти кілограмів одного розчину, ніж другого, щоб отримати розчин масою 50 кг, концентрація солі в якому – 34% ? Відповідь: на 10 кг .

Задача 12 (з параметром). У першу посудину об'ємом 6л налили 4л 70%-го розчину сульфатної кислоти; у другу з тим самим об'ємом — 3л 90%-го розчину ...
Слайд № 30

Задача 12 (з параметром). У першу посудину об'ємом 6л налили 4л 70%-го розчину сульфатної кислоти; у другу з тим самим об'ємом — 3л 90%-го розчину сульфатної кислоти. Скільки літрів розчину потрібно перелити з другої посудини в першу, щоб у першій посудині отримати q-відсотковий розчин сульфатної кислоти? Відповідь: л; q є (70; 76 ).

Задача 13. Деякий сплав складається із двох металів, що входять до його складу у співвідношенні 1:2, а інший містить ті самі метали у співвідношенн...
Слайд № 31

Задача 13. Деякий сплав складається із двох металів, що входять до його складу у співвідношенні 1:2, а інший містить ті самі метали у співвідношенні 2:3. Скільки частин кожного сплаву потрібно взяти, щоб одержати третій сплав, який містить ті самі метали у співвідношенні 17:27? Відповідь: 9 частин і 35 частин . срібло срібло срібло 2 3 27 золото 1 золото 2 золото 17

МЕТОД СУЛТАНОВА (Метод визначників)
Слайд № 32

МЕТОД СУЛТАНОВА (Метод визначників)

Задача 13. Деякий сплав складається із двох металів, що входять до його складу у співвідношенні 1:2, а інший містить ті самі метали у співвідношенн...
Слайд № 33

Задача 13. Деякий сплав складається із двох металів, що входять до його складу у співвідношенні 1:2, а інший містить ті самі метали у співвідношенні 2:3. Скільки частин кожного сплаву потрібно взяти, щоб одержати третій сплав, який містить ті самі метали у співвідношенні 17:27? Розв’яжемо задачу 13 методом Султанова.

Задача 14. Маємо сплав, у якому співвідношення міді і цинку 1 : 2. Його змішали з іншим сплавом, де співвідношення міді і цинку 3 : 5. Визначимо, у...
Слайд № 34

Задача 14. Маємо сплав, у якому співвідношення міді і цинку 1 : 2. Його змішали з іншим сплавом, де співвідношення міді і цинку 3 : 5. Визначимо, у якому співвідношенні треба взяти ці два сплави, щоб отримати третій сплав, у якому співвідношення цинку і міді 4 : 7. Відповідь: . = =

ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Слайд № 35

ПОЗАКЛАСНА РОБОТА

Задача 15 («Новорічний коктейль»). Скільки потрібно взяти молока 10%-ї жирності і пломбіру 30%-ї жирності, щоб отримати 200 г 16%-го святкового кок...
Слайд № 36

Задача 15 («Новорічний коктейль»). Скільки потрібно взяти молока 10%-ї жирності і пломбіру 30%-ї жирності, щоб отримати 200 г 16%-го святкового коктейлю?

Задача 15 («Новорічний коктейль»). Скільки потрібно взяти молока 10%-ї жирності і пломбіру 30%-ї жирності, щоб отримати 200 г 16%-го святкового кок...
Слайд № 37

Задача 15 («Новорічний коктейль»). Скільки потрібно взяти молока 10%-ї жирності і пломбіру 30%-ї жирності, щоб отримати 200 г 16%-го святкового коктейлю? І спосіб (перша група – за допомогою рівняння). 0,1 х + 0,3 (200 – х) = 0,16 ∙ 200 х = 140 (г) – молоко 200 – 140 = 60 (г) – пломбір ктейлю?

Задача 15 («Новорічний коктейль»). Скільки потрібно взяти молока 10%-ї жирності і пломбіру 30%-ї жирності, щоб отримати 200 г 16%-го святкового кок...
Слайд № 38

Задача 15 («Новорічний коктейль»). Скільки потрібно взяти молока 10%-ї жирності і пломбіру 30%-ї жирності, щоб отримати 200 г 16%-го святкового коктейлю? ІІ спосіб (друга група – за допомогою системи рівнянь). х + у = 200, х = 140, 0,1 х + 0,3 у = 0,16 ∙ 200; у = 60. ктейлю?

Задача 15 («Новорічний коктейль»). Скільки потрібно взяти молока 10%-ї жирності і пломбіру 30%-ї жирності, щоб отримати 200 г 16%-го святкового кок...
Слайд № 39

Задача 15 («Новорічний коктейль»). Скільки потрібно взяти молока 10%-ї жирності і пломбіру 30%-ї жирності, щоб отримати 200 г 16%-го святкового коктейлю? ІІІ спосіб (третя група – “метод хреста”). 30 6 – пломбір 16   10 14 – молоко 200 : 20 ∙ 6 = 60 (г); 200 : 20 ∙ 14 = 140 (г)

Задача 16. Маємо два сплави золота і срібла, в одному кількість цих металів знаходиться у співвідношенні 2 : 3, а у другому – у співвідношенні 3 : ...
Слайд № 40

Задача 16. Маємо два сплави золота і срібла, в одному кількість цих металів знаходиться у співвідношенні 2 : 3, а у другому – у співвідношенні 3 : 7. Скільки кілограмів кожного сплаву потрібно взяти, щоб отримати 8 кг нового сплаву, у якому золото і срібло були б у співвідношенні 5 : 11 ? Рівняння: Ісплав ІІсплав ІІІсплав Всього х кг (8– х) кг 8кг Золото кг (8– х) кг 8∙ = 2,5 кг Срібло кг (8– х) кг 8∙ = 5,5 кг

Задача 16. Маємо два сплави золота і срібла, в одному кількість цих металів знаходиться у співвідношенні 2 : 3, а у другому – у співвідношенні 3 : ...
Слайд № 41

Задача 16. Маємо два сплави золота і срібла, в одному кількість цих металів знаходиться у співвідношенні 2 : 3, а у другому – у співвідношенні 3 : 7. Скільки кілограмів кожного сплаву потрібно взяти, щоб отримати 8 кг нового сплаву, у якому золото і срібло були б у співвідношенні 5 : 11 ? Система рівнянь: Ісплав ІІсплав ІІІсплав Всього х кг у кг х + у = 8 Золото кг у 8∙ = Срібло кг у 8∙ =

Задача 16. Маємо два сплави золота і срібла, в одному кількість цих металів знаходиться у співвідношенні 2 : 3, а у другому – у співвідношенні 3 : ...
Слайд № 42

Задача 16. Маємо два сплави золота і срібла, в одному кількість цих металів знаходиться у співвідношенні 2 : 3, а у другому – у співвідношенні 3 : 7. Скільки кілограмів кожного сплаву потрібно взяти, щоб отримати 8 кг нового сплаву, у якому золото і срібло були б у співвідношенні 5 : 11 ? Відповідь: 1 кг першого сплаву, 7 кг другого сплаву.

Задача 17. Маємо два сплави золота і срібла, в одному кількість цих металів знаходиться у співвідношенні 2 : 3, а у другому – у співвідношенні 5 : ...
Слайд № 43

Задача 17. Маємо два сплави золота і срібла, в одному кількість цих металів знаходиться у співвідношенні 2 : 3, а у другому – у співвідношенні 5 : 7. Скільки кілограмів кожного сплаву потрібно взяти, щоб отримати 8 кг нового сплаву, у якому золото і срібло були б у співвідношенні 7 : 10 ? + = золото срібло 2 3 золото срібло 5 7 золото срібло 7 10

Задача 17. Маємо два сплави золота і срібла, в одному кількість цих металів знаходиться у співвідношенні 2 : 3, а у другому – у співвідношенні 5 : ...
Слайд № 44

Задача 17. Маємо два сплави золота і срібла, в одному кількість цих металів знаходиться у співвідношенні 2 : 3, а у другому – у співвідношенні 5 : 7. Скільки кілограмів кожного сплаву потрібно взяти, щоб отримати 8 кг нового сплаву, у якому золото і срібло були б у співвідношенні 7 : 10 ? Відповідь: 5 кг першого сплаву, 12 кг другого сплаву. Розв’язання: Нехай першого сплаву треба взяти х кг, а другого – у кг . Оскільки 2 + 5 = 7, 3 + 7 = 10, то

ПІДСУМКИ
Слайд № 45

ПІДСУМКИ

Слайд № 46

NODenisenko https://sites.google.com/site/noddenisenko/
Слайд № 47

NODenisenko https://sites.google.com/site/noddenisenko/

Задача 2 15% ВІдповідь: 150г 30% і 450г 10% РОЗЧИНУ Спосіб прирівнювання площ рівновеликих прямокутників : 15х=5(600-х) 600 – 150 = 450 S1 S1=S2 S2...
Слайд № 48

Задача 2 15% ВІдповідь: 150г 30% і 450г 10% РОЗЧИНУ Спосіб прирівнювання площ рівновеликих прямокутників : 15х=5(600-х) 600 – 150 = 450 S1 S1=S2 S2 Х г 600 г m г n % 30% 10% Х=150

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.