Презентація :" Літературні казки. Іван Франко – казкар. Узагальнення і систематизація знань з теми “ Розв`язування рівнянь »

Опис документу:
Презентація інтергованого уроку для 5 класу на тему:" Літературні казки. Особливості літературної казки, її відмінність від народної. Дитинство письменника. Іван Франко – казкар.( зб. «Коли ще звірі говорили»). « Фарбований Лис». Тема. Узагальнення і систематизація знань з теми “ Розв`язування рівнянь » Урок містить сучасні інтерактивні методи, які допомагають учню засвоїти новий матеріал як з української літератури , так і з математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Тема. Літературні казки. Особливості літературної казки, її відмінність від народної. Дитинство письменника. Іван Франко – казкар.( зб. «Коли ще зв...
Слайд № 1

Тема. Літературні казки. Особливості літературної казки, її відмінність від народної. Дитинство письменника. Іван Франко – казкар.( зб. «Коли ще звірі говорили»). « Фарбований Лис». Зміст казки Тема. Узагальнення і систематизація знань з теми “ Розв`язування рівнянь ” Епіграф уроку. Вчитися, діти мої любі, треба далі і далі, раз у раз ,весь вік. І. Франко

Що називається рівнянням? Що називається коренем рівняння? Що означає розв΄язати рівняння? Назвати компоненти при множенні. Назвати компоненти при ...
Слайд № 2

Що називається рівнянням? Що називається коренем рівняння? Що означає розв΄язати рівняння? Назвати компоненти при множенні. Назвати компоненти при додаванні . Назвати компоненти при відніманні. Назвати компоненти при діленні. Як знайти невідомий множник? Як знайти невідомий доданок? Як знайти невідомий від΄ємник? Як знайти невідоме зменшуване? Як знайти невідомий дільник? Як знайти невідоме ділене?

24(х+15)=432 14(3х – 15)= 252 47х – 15х =2144 19у – 12у – 47 = 1388
Слайд № 3

24(х+15)=432 14(3х – 15)= 252 47х – 15х =2144 19у – 12у – 47 = 1388

Х +15 = 432 :24; Х +15 =18; Х= 18 – 15; Х = 3 В: 3 3х – 15 = 252 : 14; 3х-15 = 18; 3х = 18 + 15; 3х = 33; Х = 33: 3; Х = 11 В : 11 Х(47 – 15) = 214...
Слайд № 4

Х +15 = 432 :24; Х +15 =18; Х= 18 – 15; Х = 3 В: 3 3х – 15 = 252 : 14; 3х-15 = 18; 3х = 18 + 15; 3х = 33; Х = 33: 3; Х = 11 В : 11 Х(47 – 15) = 2144; 32х = 2144; Х = 2144 : 32; Х = 67 В : 67 у(19 – 12 ) – 47 = 1388; 7у – 47 = 1388; 7у = 1388 + 47; 7у =1435; у = 1435 : 7; у= 205 В: 205 11 67 25 3 607 205 к л а с н и

Слайд № 5

1. Винахідливість. 2. Спостережливість. 3. Хитрість. 4. Чудова пам`ять. 5.Тонкий нюх. 6. Гострий зір. Риси, притаманні лису:
Слайд № 6

1. Винахідливість. 2. Спостережливість. 3. Хитрість. 4. Чудова пам`ять. 5.Тонкий нюх. 6. Гострий зір. Риси, притаманні лису:

( х + 161) – 864 = 1153; В якому році народився Іван Франко?
Слайд № 7

( х + 161) – 864 = 1153; В якому році народився Іван Франко?

ІВАН ФРАНКО (1856-1916) Народився в с. Нагуєвичі Дрогобицького повіту в сім`ї коваля
Слайд № 8

ІВАН ФРАНКО (1856-1916) Народився в с. Нагуєвичі Дрогобицького повіту в сім`ї коваля

Літературна казка – це казка, створена письменником. Приклади: Г. К. Андерсен (“ Снігова Королева ” , “ Дюймовочка “); Ш. Перро ( “ Попелюшка “, “ ...
Слайд № 9

Літературна казка – це казка, створена письменником. Приклади: Г. К. Андерсен (“ Снігова Королева ” , “ Дюймовочка “); Ш. Перро ( “ Попелюшка “, “ Кіт у чоботях “) О. С. Пушкін ( “ Золотий півник ”, “ Казка про царя Салтана “)

Українські письменники: Марко Вовчок (“ Кармелюк”) Іван Франко ( Збірка казок “ Коли ще звірі говорили” ) Михайло Коцюбинський (“ Хо “ )
Слайд № 10

Українські письменники: Марко Вовчок (“ Кармелюк”) Іван Франко ( Збірка казок “ Коли ще звірі говорили” ) Михайло Коцюбинський (“ Хо “ )

Іван Франко писав для дітей і про дітей: “Олівець ” “ Малий Мирон” “ Грицева шкільна наука “ “ Фарбований Лис ” “ Осел і Лев “ “ Заєць і Їжак “
Слайд № 11

Іван Франко писав для дітей і про дітей: “Олівець ” “ Малий Мирон” “ Грицева шкільна наука “ “ Фарбований Лис ” “ Осел і Лев “ “ Заєць і Їжак “

Невідома сторінка – х; якщо до цього числа додати 14 отримаємо : (х + 14); суму збільшимо вдвічі: 2(х +14); отримаємо 180. 2(х + 14) = 180 х + 14 =...
Слайд № 12

Невідома сторінка – х; якщо до цього числа додати 14 отримаємо : (х + 14); суму збільшимо вдвічі: 2(х +14); отримаємо 180. 2(х + 14) = 180 х + 14 =180: 2 х + 14 = 90 х= 90-14 х=76 Відповідь: невідома сторінка 76.

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Самостійна робота І варіант 1)17 (3х – 16 ) = 238 2)5у + 7у – 24 = 204 ІІ варіант 1)16 (4х – 26 ) = 224 2) 8а + 7а + 15 = 420
Слайд № 21

Самостійна робота І варіант 1)17 (3х – 16 ) = 238 2)5у + 7у – 24 = 204 ІІ варіант 1)16 (4х – 26 ) = 224 2) 8а + 7а + 15 = 420

Домашнє завдання Математика 1) придумати задачу, в якій задіяні герої казки “ Фарбований Лис “; 2) ст. 83, № 403 Українська література Підручник ст...
Слайд № 22

Домашнє завдання Математика 1) придумати задачу, в якій задіяні герої казки “ Фарбований Лис “; 2) ст. 83, № 403 Українська література Підручник ст. 70 – 79 , підготуватися до розповіді про дитинство І. Франка; прочитати казку “ Фарбований Лис “ і скласти до неї план ( в зошиті)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.