Презентація лікувально-профілактичного танцю в роботі з дітьми дошкільного віку " Фітнес-Данс"

Опис документу:
Основної цільовою установкою ЛПТ " ФІТНЕС-ДАНС" є сприяння всебічному розвитку фізичних та духовних сил дитини. Освоєння даної програми допоможе природному розвитку організму, морфологічному і функціональному вдосконаленню та корекції його окремих органіві систем, профілактиці різних захворювань. Презентація включає в себе: мету, завдання, принципи, засоби, вправи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

«Лікувально-профілактичний танець «ФІТНЕС-ДАНС». Компелекси вправ оздоровчого танцю Вправи дихальної гімнастики Вправи пальчикової гімнастики Вправ...
Слайд № 2

«Лікувально-профілактичний танець «ФІТНЕС-ДАНС». Компелекси вправ оздоровчого танцю Вправи дихальної гімнастики Вправи пальчикової гімнастики Вправи оздоровчого танцю Вправи корегуючої гімнастики та лікувальної фізичної культури Вправи Фітбол- гімнастики

на зміцнення опорно- рухового апарату сприяють оздоровленню різних функцій і систем організму.
Слайд № 3

на зміцнення опорно- рухового апарату сприяють оздоровленню різних функцій і систем організму.

Оптимізація росту і розвитку опорно-рухового апарату (формування правильної постави, профілактика плоскостопості) Розвиток та функціональне вдоскон...
Слайд № 4

Оптимізація росту і розвитку опорно-рухового апарату (формування правильної постави, профілактика плоскостопості) Розвиток та функціональне вдосконалення органів дихання, кровообігу серцево-судинної і нервової систем організму, а також корекція зору Сприяння вихованню вміння емоційного вираження, розкутості і творчості в русі. Удосконалення психомоторних здібностей: розвиток м'язової сили рухливості в різних суглобах (гнучкості), витривалості, швидкісних, силових і координаційних здібностей, а також дрібної моторики і пропріоцептивної чутливості Сприяння розвитку почуття ритму, музичного слуху, пам'яті, уваги, вміння узгоджувати рухи з музикою;

Основні засоби ЛПТ
Слайд № 5

Основні засоби ЛПТ

фізичні вправи загальнорозвиваючої і спеціальної спрямованості, які виконуються без предметів, з предметами (м'яч, гімнастична палиця, гантелі та і...
Слайд № 6

фізичні вправи загальнорозвиваючої і спеціальної спрямованості, які виконуються без предметів, з предметами (м'яч, гімнастична палиця, гантелі та ін) на гімнастичних снарядах (гімнастичній лаві, гімнастичній стінці, фітболах та ін)

лежачи на спині, на животі, на боці; сидячи з прямими і зігнутими ногами; на п'ятах; в упорах присівши, упорах стоячи на колінах; стоячи, у висах.
Слайд № 7

лежачи на спині, на животі, на боці; сидячи з прямими і зігнутими ногами; на п'ятах; в упорах присівши, упорах стоячи на колінах; стоячи, у висах.

Сприяють розвитку: м’язової сили витривалість рухливість в різних суглобах Включають: Стройові вправи Загальнорозвиваючі вправи при ходьбі на місці...
Слайд № 8

Сприяють розвитку: м’язової сили витривалість рухливість в різних суглобах Включають: Стройові вправи Загальнорозвиваючі вправи при ходьбі на місці Біг Стрибки Вправи суглобової гімнастики На розтягування та розслаблення м’язів Танцювальні вправи

Включають: вправи для формування і закріплення постави, профілактики плоскостопості дихальну гімнастику пальчикову гімнастику гімнастику для очей ф...
Слайд № 9

Включають: вправи для формування і закріплення постави, профілактики плоскостопості дихальну гімнастику пальчикову гімнастику гімнастику для очей фітбол-гімнастики Сприяють: тієї функції чи системи організму займаються, на яку вони спрямовані.

При підборі засобів ЛПТ необхідно враховувати: збіг механізму лікувальної дії цих засобів з очікуваним впливом на ослаблений орган або систему; вид...
Слайд № 10

При підборі засобів ЛПТ необхідно враховувати: збіг механізму лікувальної дії цих засобів з очікуваним впливом на ослаблений орган або систему; виділення конкретних лікувально-профілактичних завдань; вік дітей; психомоторний розвиток дітей.

Слайд № 11

передбачає побудову занять з ЛПТ у відповідності з закономірностями соціалізації, психічного і фізичного розвитку дитини
Слайд № 12

передбачає побудову занять з ЛПТ у відповідності з закономірностями соціалізації, психічного і фізичного розвитку дитини

обумовлює необхідність послідовності, наступності і регулярності при формуванні у дітей рухових умінь, навичок, адекватних особливостям їх розвитку...
Слайд № 13

обумовлює необхідність послідовності, наступності і регулярності при формуванні у дітей рухових умінь, навичок, адекватних особливостям їх розвитку в період дошкільного віку

визначає необхідність побудови занять фізичними вправами у відповідності з правилами: «від простого до складного» поступовість забезпечується ускла...
Слайд № 14

визначає необхідність побудови занять фізичними вправами у відповідності з правилами: «від простого до складного» поступовість забезпечується ускладненням рухів, ступінчастими і хвилеподібними змінами навантажень, раціональним чергуванням навантаження і відпочинку

передбачає таку побудову процесу занять з ЛПТ методів і організаційних форм, при яких здійснюється індивідуальний підхід до дітей різного віку, ста...
Слайд № 15

передбачає таку побудову процесу занять з ЛПТ методів і організаційних форм, при яких здійснюється індивідуальний підхід до дітей різного віку, статі, рухової підготовки та фізичного розвитку

реалізується через вимогу відповідності завдань, засобів і методів лікувально-профілактичних програм можливостям дітей, їх готовності до виконання ...
Слайд № 16

реалізується через вимогу відповідності завдань, засобів і методів лікувально-профілактичних програм можливостям дітей, їх готовності до виконання навантаження, що залежить від рівня розвитку фізичної підготовленості та інтелекту

Цей принцип передбачає ступінь розвитку основних рухів у дитини (ходьба, біг, стрибки, метання, лазання), його рухових навичок. Всі вправи ЛПТ підб...
Слайд № 17

Цей принцип передбачає ступінь розвитку основних рухів у дитини (ходьба, біг, стрибки, метання, лазання), його рухових навичок. Всі вправи ЛПТ підбираються у відповідності з віковими особливостями дитини і дають ефект загальнорозвиваючого та лікувально-профилактичесого впливу.

або принцип розсіяної фізичного навантаження важливий для попередження стомлення у дітей і для оздоровчого ефекту від виконання фізичних вправ. Тут...
Слайд № 18

або принцип розсіяної фізичного навантаження важливий для попередження стомлення у дітей і для оздоровчого ефекту від виконання фізичних вправ. Тут передбачається таке поєднання засобів ЛПТ, щоб робота одних м'язів, що здійснюють рух або сприяють прийняттю певної пози, змінювалася роботою інших м'язів, залишаючи можливість для відновних процесів, тобто забезпечувало б чергування навантаження та відпочинку.

є одним з головних загально-методичних принципів при роботі з дітьми дошкільного і шкільного віку. Наочність відіграє важливу роль у навчанні рухам...
Слайд № 19

є одним з головних загально-методичних принципів при роботі з дітьми дошкільного і шкільного віку. Наочність відіграє важливу роль у навчанні рухам, невід'ємною умовою вдосконалення рухової діяльності. Принцип наочності зобов'язує будувати процеси занять з широким використанням всіх видів наочності: візуальної, звукової, рухової.

Зорова наочність – це демонстрація рухів у цілому, по частинах, за допомогою орієнтирів, наочних посібників, відеофільмів. Тут дуже важливий показ ...
Слайд № 20

Зорова наочність – це демонстрація рухів у цілому, по частинах, за допомогою орієнтирів, наочних посібників, відеофільмів. Тут дуже важливий показ вправ викладачем. Він повинен бути чітким, грамотною, в дзеркальному зображенні.

Звукова наочність здійснюється у вигляді різних звукових сигналів. Особливе значення в заняттях у дітей має зв'язок чуттєвого образу і образного сл...
Слайд № 21

Звукова наочність здійснюється у вигляді різних звукових сигналів. Особливе значення в заняттях у дітей має зв'язок чуттєвого образу і образного слова.

Рухова наочність є специфічною, її значення важливо при освоєнні складних рухів, що у ЛПТ зустрічається досить рідко.
Слайд № 22

Рухова наочність є специфічною, її значення важливо при освоєнні складних рухів, що у ЛПТ зустрічається досить рідко.

передбачає формування у дітей стійкого інтересу до опанування нових рухів, прищеплення навичок самоконтролю і самокорекції дій у процесі занять, ро...
Слайд № 23

передбачає формування у дітей стійкого інтересу до опанування нових рухів, прищеплення навичок самоконтролю і самокорекції дій у процесі занять, розвиток свідомості, ініціативи і творчості.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»