Презентація "Конфлікт головного героя Жульєна Сореля з суспільством"

Опис документу:
Допомогти учням розкрити конфлікт головного героя роману із суспільством, з’ясувати його роль у сюжеті твору, навчити висловлювати свої судження; розвивати навички роботи з текстом художнього твору, образнее й логічне мислення; виховувати активну життєву позицію, неприйняття зла та насильства, прагнення дотримуватися морально-етичних норм.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Конфлікт головного героя Жульєна Сореля з суспільством як сюжетний стрижень роману. Внутрішня драма героя як наслідок цього конфлікту
Слайд № 1

Конфлікт головного героя Жульєна Сореля з суспільством як сюжетний стрижень роману. Внутрішня драма героя як наслідок цього конфлікту

Дайте мені жити моїм ідеальним життям. Стендаль
Слайд № 2

Дайте мені жити моїм ідеальним життям. Стендаль

Робота над епіграфом Кому з героїв роману Стендаля належать слова, взяті за епіграф? Яке значення вкладає Жульєн Сорель в поняття ідеальне життя? Ч...
Слайд № 3

Робота над епіграфом Кому з героїв роману Стендаля належать слова, взяті за епіграф? Яке значення вкладає Жульєн Сорель в поняття ідеальне життя? Чи збігається воно з вашим уявленням?

Культурологічний екскурс Серед екранізацій “Червоного і чорного” – роботи французьких (1954), радянських (1976), англійських (1993), американських ...
Слайд № 4

Культурологічний екскурс Серед екранізацій “Червоного і чорного” – роботи французьких (1954), радянських (1976), англійських (1993), американських (1999), російських (2008) кінематографістів.

Перегляд фрагментів відеозапису х/ф “Червоне і чорне”
Слайд № 5

Перегляд фрагментів відеозапису х/ф “Червоне і чорне”

Порівняння роману та його екранізації Знайдіть рядки роману, в яких змальовано зовнішність героя. Чи збігається авторське бачення Жульєна Сореля із...
Слайд № 6

Порівняння роману та його екранізації Знайдіть рядки роману, в яких змальовано зовнішність героя. Чи збігається авторське бачення Жульєна Сореля із сприйняттям головного героя режисером?

Перевірка виконання домашнього завдання Презентація планів характеристики героя.
Слайд № 7

Перевірка виконання домашнього завдання Презентація планів характеристики героя.

Евристична бесіда Визначення головних етапів формування особистості Жульєна
Слайд № 8

Евристична бесіда Визначення головних етапів формування особистості Жульєна

I етап 1.Розкажіть про походження Жульєна Сореля. 2. Яким було його дитинство? 3. Окресліть коло занять героя. 4. Назвіть улюблені книги Жульєна. Я...
Слайд № 9

I етап 1.Розкажіть про походження Жульєна Сореля. 2. Яким було його дитинство? 3. Окресліть коло занять героя. 4. Назвіть улюблені книги Жульєна. Як вони його характеризують? 5. Чому юнак, для якого Наполеон був кумиром, вирішує стати священником? 6. Яким було перебування Жульєна в будинку де Реналів? 7. Чи можна стверджувати, що стосунки Жульєна і пані де Реналь породжені справжнім коханням? 8. Яких змін зазнають ці стосунки?

II етап Розкажіть про навчання Жульєна в семінарії, про його оточення. Які сподівання покладає Жульєн на семінарію? Чим відрізняється життя провінц...
Слайд № 10

II етап Розкажіть про навчання Жульєна в семінарії, про його оточення. Які сподівання покладає Жульєн на семінарію? Чим відрізняється життя провінційного міста і семінарії? Яке місце належить абату Пірару в долі Жульєна Сореля?

III етап 1.Охарактеризуйте паризький період життя Жульєна Сореля. 2. Яким було ставлення героя до світського життя? 3. Чому він змушений приймати п...
Слайд № 11

III етап 1.Охарактеризуйте паризький період життя Жульєна Сореля. 2. Яким було ставлення героя до світського життя? 3. Чому він змушений приймати правила гри, які йому диктують? 4. Чим зумовлені стосунки Жульєна та Матильди де Ла-Моль? 5. Чим можна пояснити постріл Сореля у пані де Реналь? 6. Чи можна знайти виправдання цьому вчинку? 7. Чи знаходить виправдання для себе сам герой?

Повторне звернення до епіграфа Чи вдалося Жульєну прожити ідеальне життя? Чи є про що йому жалкувати? Чи обрав би він інший життєвий шлях, якби в н...
Слайд № 12

Повторне звернення до епіграфа Чи вдалося Жульєну прожити ідеальне життя? Чи є про що йому жалкувати? Чи обрав би він інший життєвий шлях, якби в нього була така можливість? Чи маєраці Сорель, стверджуючи напередодні страти, що смерть, життя і вічність – дуже прості речі для того. Хто може їх осягнути, тобто має змогу жити і думати?

Доля глибокої старості залежить від того, на що потрачена молодість. Стендаль Чому, на вашу думку, письменник наділив свого героя такою долею? Чи м...
Слайд № 13

Доля глибокої старості залежить від того, на що потрачена молодість. Стендаль Чому, на вашу думку, письменник наділив свого героя такою долею? Чи могло бути місце в суспільстві таким, як Жульєн, у Франції періоду Реставрації? Чи міг би роман “Червоне і чорне” мати інший фінал?

Творча пауза Яку долю підготував Жульєн Сорель для своєї старості?
Слайд № 14

Творча пауза Яку долю підготував Жульєн Сорель для своєї старості?

Домашнє завдання Підготувати характеристику жіночих образів роману: 1гр. – пані де Реналь; 2 гр. – Матильди де Ла-Моль.
Слайд № 15

Домашнє завдання Підготувати характеристику жіночих образів роману: 1гр. – пані де Реналь; 2 гр. – Матильди де Ла-Моль.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!