Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Виховні заходи з теми прав дитини. Практичні кейси
»
Взяти участь Всі події

Презентація із досвіду роботи використання КТ на уроках історії

Історія України

Для кого: Дорослі

24.03.2021

174

1

0

Опис документу:
Презентація із досвіду роботи з використання комп`ютерних технологій на уроках історії стане у нагоді молодим вчителям, які тільки починають знайомство із предметом та намагаються розманітнити уроки, зробити їх більш цікавими та яскравими.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Александрова Олена Володимирівна Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 20 м. Маріуполь
Слайд № 1

Александрова Олена Володимирівна Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 20 м. Маріуполь

Педагогічне кредо: …Історія нічому не вчить, а тільки карає за незнання уроків… В. Ключевський Методична проблема: «Краєзнавство на уроках історії,...
Слайд № 2

Педагогічне кредо: …Історія нічому не вчить, а тільки карає за незнання уроків… В. Ключевський Методична проблема: «Краєзнавство на уроках історії, як чинник формування самоосвітньої компетентності, що є засобом підвищення якості освіти »

Рівні навчання, що вимагаються Досягнуті рівні Прямий зв`язок Учитель Учень Зворотний зв’язок Вхід системи Вихід системи школа Вивчення краєзнавств...
Слайд № 3

Рівні навчання, що вимагаються Досягнуті рівні Прямий зв`язок Учитель Учень Зворотний зв’язок Вхід системи Вихід системи школа Вивчення краєзнавства на уроках історії

Рівні навчання, що вимагаються Досягнуті рівні Прямий зв`язок Учитель Учень Зворотний зв’язок Вхід системи Вихід системи школа Джерела навчальної і...
Слайд № 4

Рівні навчання, що вимагаються Досягнуті рівні Прямий зв`язок Учитель Учень Зворотний зв’язок Вхід системи Вихід системи школа Джерела навчальної інформації Використання інформаційних та мультимедійних технологій на уроках історії

Внаслідок систематичного використання комп'ютерних технологій на уроках: підвищується якість використання наочності на уроці; зростає продуктивніст...
Слайд № 5

Внаслідок систематичного використання комп'ютерних технологій на уроках: підвищується якість використання наочності на уроці; зростає продуктивність уроку; встановлюються міжпредметні зв'язки; створюються умови для організації проектної діяльності учнів; викладач, що створює або використовує інформаційні технології, вимушений приділити велику увагу логіці подання навчального матеріалу, що позитивно позначається на рівні знань учнів; змінюються на краще взаємини з учнями з числа тих, хто захоплюється інформатикою; змінюється ставлення до ПК.

Скоротити час при підготовці до уроку Створити базу індивідуальних карток Створити різноманітні тести Створити медіатеку Формувати в учнів яскраве ...
Слайд № 6

Скоротити час при підготовці до уроку Створити базу індивідуальних карток Створити різноманітні тести Створити медіатеку Формувати в учнів яскраве та об'ємне уявлення про минуле Отримувати багато різноманітної нової інформації Залучати активних учнів до збору матеріалу Що дає учителю використання РР

Що дає учню використання РР Залучитися до роботи на трьох рівнях сприйняття інформації Навчитися працювати з комп'ю- тером у складі навчальної груп...
Слайд № 7

Що дає учню використання РР Залучитися до роботи на трьох рівнях сприйняття інформації Навчитися працювати з комп'ю- тером у складі навчальної групи Залучитися до процесу пошуку в певній історичній проблемі Підвищити пізнавальну мотивацію

PowerPoint
Слайд № 8

PowerPoint

Використання інформаційних та мультимедійних технологій на уроках історії Шукати Аналізувати Вибирати Організовувати Проектувати об'єкти Реалізовув...
Слайд № 9

Використання інформаційних та мультимедійних технологій на уроках історії Шукати Аналізувати Вибирати Організовувати Проектувати об'єкти Реалізовувати плани Інформа- ційна компе- тентність

Різновиди презентацій Презентації для повторно - узагальнюючих уроків, в тому числі з використанням ігрових моментів Комп'ютерні презентації, які м...
Слайд № 10

Різновиди презентацій Презентації для повторно - узагальнюючих уроків, в тому числі з використанням ігрових моментів Комп'ютерні презентації, які мають повноцінний методичний супровід уроку Учнівські презентації як освітній продукт уроку

Педагогічне застосування програми PowerPoint Учень Критичне усвідомлення інформації Систематизування та узагальнення матеріалу Свідоме уявлення інф...
Слайд № 11

Педагогічне застосування програми PowerPoint Учень Критичне усвідомлення інформації Систематизування та узагальнення матеріалу Свідоме уявлення інформації Виділення головного в інформаційному повідомленні

Використання презентацій на уроках
Слайд № 12

Використання презентацій на уроках

Використання інформаційних та мультимедійних технологій на уроках історії Система органів влади якобінців Комітет громад- ської безпеки Рево- люцій...
Слайд № 13

Використання інформаційних та мультимедійних технологій на уроках історії Система органів влади якобінців Комітет громад- ської безпеки Рево- люційні трибунали Секції Паризької Комуни Якобін- ські клуби на місцях Комітет Громадського порятунку (новий революційний уряд) Верховний орган республіки, який втілює (формально) законодавчу, виконавчу і судову владу Конвент Революційні комітети

Використання інформаційних та мультимедійних технологій на уроках історії
Слайд № 14

Використання інформаційних та мультимедійних технологій на уроках історії

Використання карт на уроках історії
Слайд № 15

Використання карт на уроках історії

Використання інформаційних технологій на уроках історії
Слайд № 16

Використання інформаційних технологій на уроках історії

Використання інформаційних та мультимедійних технологій на уроках історії
Слайд № 17

Використання інформаційних та мультимедійних технологій на уроках історії

Слайд № 18

Вдивляючись в історію, як у дзеркало, я намагаюся змінити на краще власне життя й влаштувати його за прикладом тих, про чиї доблесті розповідаю. Пл...
Слайд № 19

Вдивляючись в історію, як у дзеркало, я намагаюся змінити на краще власне життя й влаштувати його за прикладом тих, про чиї доблесті розповідаю. Плутарх

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили