Презентація "Історія музичного мистецтва" 5 клас

Опис документу:
Презентація "Історія музичного мистецтва" 5 клас за підручником Л.Г. Кондратової. У презентації багато наочного матеріалу, творів з слухання музики, запитання до прослуханих творів. З дітьми на уроці модно повторити різні епохи, архітектуру та моду того періоду.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Історія музичного мистецтва
Слайд № 1

Історія музичного мистецтва

Подорож в минуле Музика зародилась дуже давно. Деякі вчені вважають джерелом її виникнення інтонації збудженого мовлення, спів пташок,голоси тварин...
Слайд № 2

Подорож в минуле Музика зародилась дуже давно. Деякі вчені вважають джерелом її виникнення інтонації збудженого мовлення, спів пташок,голоси тварин. За віруваннями людей – могутня сила музики здатна керувати природою,приборкувати тварин, зцілювати людей. Наприклад: Піфагор застасовував музику для лікування хворих, а Арістотель побудував систему музичного виховання.

Стародавні музичні інструменти В Африці, Південній Америці, Азії декілька сторіч тому корпусом для струнних інструментів був гарбуз, а в арабському...
Слайд № 3

Стародавні музичні інструменти В Африці, Південній Америці, Азії декілька сторіч тому корпусом для струнних інструментів був гарбуз, а в арабському інструменті – панцир черепахи. Стародавні рибалки виготовляли муз. інструменти з мушель, а гончарі-з глиняних горшків.

Епоха відродження
Слайд № 4

Епоха відродження

Слайд № 5

Епохо бароко
Слайд № 6

Епохо бароко

Слайд № 7

Епоха класицизму
Слайд № 8

Епоха класицизму

Слайд № 9

Епоха романтизму
Слайд № 10

Епоха романтизму

Слайд № 11

Епоха модернізму
Слайд № 12

Епоха модернізму

Слайд № 13

Види музики Народна музика – це традиційна музика народів та регіонів;створюється і передається в усній формі від покоління до покоління. Професійн...
Слайд № 14

Види музики Народна музика – це традиційна музика народів та регіонів;створюється і передається в усній формі від покоління до покоління. Професійна музика – це музика, створена композиторами; вона написана в певному жанрі, музичній формі, має свої засоби виразності та втілює задумані авторами муз. образи.

Крістоф Валлібальд Глюк (1714-1787) Німецький композитор, диригент, автор числених опер.Різнобічно обдарований музикант: грав на багатьох інструмен...
Слайд № 15

Крістоф Валлібальд Глюк (1714-1787) Німецький композитор, диригент, автор числених опер.Різнобічно обдарований музикант: грав на багатьох інструментах, співав, добре знав особливості балетного мистецтва. Автор опери «Орфей та Еврідіка».

Мелодія з опери “Орфей та Еврідіка”
Слайд № 16

Мелодія з опери “Орфей та Еврідіка”

Сюжет опери “Арфей та Еврідіка” На півночі Греції,у Фракії,жив співак Орфей. Чудовий дар був у нього,і слава про нього йшла по всій землі греків. З...
Слайд № 17

Сюжет опери “Арфей та Еврідіка” На півночі Греції,у Фракії,жив співак Орфей. Чудовий дар був у нього,і слава про нього йшла по всій землі греків. За пісні полюбила його красуня Еврідіка. Вона стала його дружиною. Але щастя їх було недовговічне. Одного разу Орфей і Еврідіка були в лісі. Еврідіку вкусила змія і вона померла. Велике було горе Орфея. Він пішов від людей і цілі дні проводив один,блукаючи по лісах,виливаючи в піснях свою тугу. Орфей не міг втішитися і вирішив відправитися в царство мертвих. Так дійшов він до палацу повелителя підземного царства Аїда. За чудовий спів Аїд погодився відпустити загиблу дружину Орфея Еврідіку за умови,що Орфей не буде на неї дивитися. Але Орфей порушив заборону Аїда і подивився на Еврідіку. Його дружина так і назавжди залишилася у царстві мертвих.

Проаналізуйте музичний твір - Яким ви уявляєте Орфея?Про що розповіла вам його мелодія? - Якими словами можна описати цю мелодію?У чому,на вашу дум...
Слайд № 18

Проаналізуйте музичний твір - Яким ви уявляєте Орфея?Про що розповіла вам його мелодія? - Якими словами можна описати цю мелодію?У чому,на вашу думку, її чарівність? - Гру яких музичних інструментів тобі вдалося розпізнати? - Який міф став основою музичного твору?РозкажІть його зміст? - Як ви гадаєте,чим ця історія пов’язана з історією музики? - Давайте з ’ясуємо,що ж таке мелодія?

Склади літери в словах у правильному порядку.Всі слова пов’язані з темою уроку. Прочитай визначення, дай їм пояснення. дія-ло-Ме сіб-за сті-раз-ви-...
Слайд № 19

Склади літери в словах у правильному порядку.Всі слова пов’язані з темою уроку. Прочитай визначення, дай їм пояснення. дія-ло-Ме сіб-за сті-раз-ви-но ки-зи-му. зич-Му-ний раз-об.

Мелодія – засіб виразності музики,що допомагає створити музичний образ.Це одноголосне вираження музичної думки;основний елемент музики.
Слайд № 20

Мелодія – засіб виразності музики,що допомагає створити музичний образ.Це одноголосне вираження музичної думки;основний елемент музики.

Співаємо пісню 1.За веселковим, за небокраєм Хтось на сопілці чарівно грає. А чи то грає, чи то здається, чи пісня лине із мого серця? Приспів: Над...
Слайд № 21

Співаємо пісню 1.За веселковим, за небокраєм Хтось на сопілці чарівно грає. А чи то грає, чи то здається, чи пісня лине із мого серця? Приспів: Над моїм краєм, над моїм містом пісня лунає голосом чистим. Пісня злітає у світ широкий. Веселка грає на семи нотах. 2. В чарівній пісні слова чудові, Всі кольорові, всі веселкові. Краплинки сонця у кожнім слові. Краплинки щастя теж кольорові. Приспів: 3. За веселковим, за небокраєм срібні дзвіночки хтось розсипає. На тих дзвіночках веселка грає, пісня лунає над рідним краєм. Приспів:

Підсумовуємо вивчене  Сьогодні на уроці ми дізналися про історію музичного мистецтва. - Що ви знаєте про історію виникнення музики? - Чим давня муз...
Слайд № 22

Підсумовуємо вивчене  Сьогодні на уроці ми дізналися про історію музичного мистецтва. - Що ви знаєте про історію виникнення музики? - Чим давня музика відрізняється від сучасної? - На які види поділяється музика? - Назви музичний твір,який ми сьогодні слухали на уроці і хто його автор? - Розкажи міф про Орфея. - Яку пісню ми продовжували вчити?Хто її автор? - Яка музика з цього уроку запам ’яталася вам найбільше?Розкажи про неї.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!