До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
5
міс.
2
3
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Презентація "Instagram, як спосіб просування товару"

Опис документу:
В даній презентації розкриваються способи просування товару через Instagram. Можна використовувати її на виховних годинах для старшокласників. В наш час майже кожен учень має інстаграм-сторінку з власними фото. Тому доцільно їх ознайомити з даною презентацію для можливого подальшого заробітку через інстаграм.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Instagram, як спосіб просування товару
Слайд № 1

Instagram, як спосіб просування товару

Social Media Marketing (SMM) – це ефективний спосіб залучення аудиторії на сайт за допомогою соціальних мереж, блогів, форумів, спільнот.
Слайд № 2

Social Media Marketing (SMM) – це ефективний спосіб залучення аудиторії на сайт за допомогою соціальних мереж, блогів, форумів, спільнот.

SMM є перспективним методом просування, він дозволяє спілкуватися з аудиторією безпосередньо.
Слайд № 3

SMM є перспективним методом просування, він дозволяє спілкуватися з аудиторією безпосередньо.

SMM-просування можливо в будь-якій соціальній мережі.
Слайд № 4

SMM-просування можливо в будь-якій соціальній мережі.

Соціальні мережі - це найпопулярніший вид дозвілля
Слайд № 5

Соціальні мережі - це найпопулярніший вид дозвілля

Слайд № 6

Слайд № 7

Обгрунтування та визначення ефективності використання Instagram у просуванні продукції.
Слайд № 8

Обгрунтування та визначення ефективності використання Instagram у просуванні продукції.

Instagram — безкоштовний додаток обміну фотографіями, що дозволяє користувачам робити фотографії, застосовувати до них фільтри, а також поширювати ...
Слайд № 9

Instagram — безкоштовний додаток обміну фотографіями, що дозволяє користувачам робити фотографії, застосовувати до них фільтри, а також поширювати їх через свій сервіс і низку інших соціальних мереж.

Слайд № 10

У квітні 2012 року Instagram був придбаний компанією Facebook. Точна ціна покупки склала 300 мільйонів доларів  і 23 мільйони акцій компанії.  Дода...
Слайд № 11

У квітні 2012 року Instagram був придбаний компанією Facebook. Точна ціна покупки склала 300 мільйонів доларів  і 23 мільйони акцій компанії.  Додаток з'явився в магазині App Store компанії Apple 6 жовтня 2010. До грудня 2010 року у Instagram був один мільйон зареєстрованих користувачів. Instagram оголосив про 100 мільйонів завантажених фотографій в липні 2012 року, в серпні це число досягло 150 000 000. У грудні 2016 кількість активних користувачів сягнула 600 мільйонів, причому 100 мільйонів зареєструвалися протягом половини 2016 року.

Соціальне опитування серед користувачів інтернет по всьому світу показує, що 23% молодих людей вважають улюбленою соцмережею саме Instagram. Тільки...
Слайд № 12

Соціальне опитування серед користувачів інтернет по всьому світу показує, що 23% молодих людей вважають улюбленою соцмережею саме Instagram. Тільки 5% профілів на сайті мають більше 50 зображень. Це говорить про низьку конкуренцію при шаленій популярності програми.

Основна аудиторія цієї соціальної мережі представлена молодими людьми, що ведуть активний спосіб життя, а також людьми різних творчих професій, а т...
Слайд № 13

Основна аудиторія цієї соціальної мережі представлена молодими людьми, що ведуть активний спосіб життя, а також людьми різних творчих професій, а тому представляти свою компанію в Instagram не вийде ефективно, якщо її цільова аудиторія — це, скажімо, топ-менеджери великих виробничих компаній.

За даними Pew Research Center, 17% від загальної кількості користувачів соціальних мереж старше 18 років щодня перевіряють аккаунт в Instagram.  Яд...
Слайд № 14

За даними Pew Research Center, 17% від загальної кількості користувачів соціальних мереж старше 18 років щодня перевіряють аккаунт в Instagram.  Ядро аудиторії цієї соціальної мережі представляють молоді люди у віці від 18 до 29 років.  У гендерному розрізі в Інстаграм домінують жінки.  Користувачі Instagram дуже активно використовують цю мережу.  57% власників перевіряють аккаунт як мінімум раз на день, а 35% роблять це кілька разів на день.

Способи підвищення ефективності розкрутки в Instagram.
Слайд № 15

Способи підвищення ефективності розкрутки в Instagram.

фотографії і тексти
Слайд № 16

фотографії і тексти

Ім’я облікового запису має обов’язково збігатися з назвою компанії або відображати суть головної пропозиції. Іноді воно зашифровано в самій назві ф...
Слайд № 17

Ім’я облікового запису має обов’язково збігатися з назвою компанії або відображати суть головної пропозиції. Іноді воно зашифровано в самій назві фірми.

Хештеги – це функція, що дозволяє переглядати фотографії з певною тематикою. Хештег — це слово зі знаком #, яке ставлять під фото.
Слайд № 18

Хештеги – це функція, що дозволяє переглядати фотографії з певною тематикою. Хештег — це слово зі знаком #, яке ставлять під фото.

Графік постинга Планування постинга – найважливіший елемент стратегії просування бізнесу в Instagram.
Слайд № 19

Графік постинга Планування постинга – найважливіший елемент стратегії просування бізнесу в Instagram.

Відео
Слайд № 20

Відео

Зворотній зв’язок
Слайд № 21

Зворотній зв’язок

Акції та знижки
Слайд № 22

Акції та знижки

Клієнтська реклама
Слайд № 23

Клієнтська реклама

Фотографії свят і буднів вашої компанії
Слайд № 24

Фотографії свят і буднів вашої компанії

Переваги Instagram 1. Конкуренція серед бізнес-проектів, представлених в Instagram, в 12 разів менше, ніж в інших соціальних мережах і в 35 разів м...
Слайд № 25

Переваги Instagram 1. Конкуренція серед бізнес-проектів, представлених в Instagram, в 12 разів менше, ніж в інших соціальних мережах і в 35 разів менше, ніж в контекстній рекламі. 68% користувачів Instagram - жінки. 2. 90% користувачів Instagram молодше 35 років. 3. Рівень залучення користувачів в Instagram в 15 разів вище, ніж в Facebook.

4.Кожен користувач Instagram - власник смартфона. 5. Не потрібні великі рекламні бюджети і досконалі маркетингові інструменти для генерації потоку ...
Слайд № 26

4.Кожен користувач Instagram - власник смартфона. 5. Не потрібні великі рекламні бюджети і досконалі маркетингові інструменти для генерації потоку клієнтів. 6. Простота в просуванні проекту. Вам не потрібно витрачати дорогоцінний час, щоб розібратися з величезною кількістю інструментів. 7.Instagram - найбільш швидкозростаюча соціальна мережа в світі з величезним, ще не розкритим потенціалом.

В Україні практика використання Instagram для просування товару тільки набирає обертів, тому практично в будь-якій ніші конкуренція мінімальна. Про...
Слайд № 27

В Україні практика використання Instagram для просування товару тільки набирає обертів, тому практично в будь-якій ніші конкуренція мінімальна. Просуваючи свій бізнес можна отримати постійний потік клієнтів саме з Instagram.

Слайд № 28

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн