Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Інноваційність розвивальної технології навчання"

Громадянська освіта

Для кого: Дорослі

12.12.2020

254

2

0

Опис документу:
В основу розвивального навчання закладена орієнтація не стільки на готові знання, скільки на принципи одержання нових знань. Саме в цьому полягає інноваційність розвивального навчання та найсуттєвіша його відмінність від традиційного.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Інноваційність розвивальної технології навчання
Слайд № 1

Інноваційність розвивальної технології навчання

В основу розвивального навчання закладена орієнтація не стільки на готові знання, скільки на принципи одержання нових знань. Саме в цьому полягає і...
Слайд № 2

В основу розвивального навчання закладена орієнтація не стільки на готові знання, скільки на принципи одержання нових знань. Саме в цьому полягає інноваційність розвивального навчання та найсуттєвіша його відмінність від традиційного.

Сутність цієї технології полягає у визначенні найбільш раціональних способів досягнення цілей, пов’язаних з розвитком науково-теоретичного мислення...
Слайд № 3

Сутність цієї технології полягає у визначенні найбільш раціональних способів досягнення цілей, пов’язаних з розвитком науково-теоретичного мислення, стимулюванням учіння у процесі вивчення навчальних дисциплін, а також виконання науково-методичних досліджень. Розвивальне навчання тісно пов’язане з технологіями проблемного та особистісно орієнтованого навчання. Отже, технологія розвивальної освіти є дидактичною системою, що формується на основі концепції розвивального навчання, враховує особливості психічного розвитку учнів та забезпечує їх особистісне становлення й розвиток як суб’єктів навчально-професійної діяльності.

В основі технології розвивального навчання лежить принцип змістового узагальнення, який передбачає побудову навчальних предметів і дисциплін на осн...
Слайд № 4

В основі технології розвивального навчання лежить принцип змістового узагальнення, який передбачає побудову навчальних предметів і дисциплін на основі сходження від загального до конкретного, що є характерним для теоретичного мислення. Змістове узагальнення матеріалу розкриває його сутність і закономірності розвитку. Абстракція і узагальнення змістового типу лежать в основі утворення наукового, теоретичного поняття. В розвивальному навчанні вагомого значення набуває зміст навчального матеріалу, його структура, загальна логіка побудови навчальних предметів і їх окремих розділів.

Впровадження технології розвивального навчання передбачає не спостереження й порівняння зовнішніх властивостей предметів, а перетворювальну предмет...
Слайд № 5

Впровадження технології розвивального навчання передбачає не спостереження й порівняння зовнішніх властивостей предметів, а перетворювальну предметну дію та аналіз, на основі якого встановлюються істотні зв’язки об’єкта пізнання, його вихідна форма. Саме за допомогою технології формування змістових узагальнень, що реалізує логіку сходження від абстрактного до конкретного, а також спеціально організованої навчальної діяльності досягається інтенсивне формування «розвивальних новоутворень», і передусім, спеціального мотиву – навчально-пізнавального інтересу. Отже, в умовах розвивального навчання цілеспрямована навчальна діяльність учнів організовується не від конкретного до загально-абстрактного, як у традиційній моделі, а навпаки. Учень виступає у ролі шукача нових знань.

Він відкриває для себе найзагальніші наукові поняття, у яких відображені закономірності, Глибинні причинно-наслідкові зв’язки, Опановує поняття не ...
Слайд № 6

Він відкриває для себе найзагальніші наукові поняття, у яких відображені закономірності, Глибинні причинно-наслідкові зв’язки, Опановує поняття не за зовнішніми, а за внутрішніми їх ознаками, З’ясовує походження змісту понять; Розкриває теоретичні образи Ознайомлюється із загальним, що поступово збагачується конкретними фактами, знаннями.

В розвивальному навчанні засвоєння навчального матеріалу здійснюється завдяки дослідницькому методу навчання – «квазі-дослідницькому», коли поняття...
Слайд № 7

В розвивальному навчанні засвоєння навчального матеріалу здійснюється завдяки дослідницькому методу навчання – «квазі-дослідницькому», коли поняття задаються не в готовому вигляді, не в формі визначень чи правил. Учень повторює в процесі вивчення хід і результати відповідного наукового дослідження, тобто здійснює дослідницьку діяльність тим шляхом, яким ішов свого часу вчений. Реалізація відповідної навчальної технології припускає оволодіння наступними інтелектуальними уміннями: аналізом, рефлексією, моделюванням, плануванням, та приводить до формування теоретичного мислення, оскільки є прикладом наукового підходу до розв’язання проблеми.

При впровадженні розвивального навчання учні виконують такі завдання:
Слайд № 8

При впровадженні розвивального навчання учні виконують такі завдання:

Слайд № 9

Дякую за увагу!
Слайд № 10

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.