Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія для внутрішньо переміщених дітей за методикою «Моя тварина-захисник»
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Інноваційні методи розвитку мовлення дітей дошкільного віку"

Дошкілля

18.01.2022

391

43

0

Опис документу:

Презентація "Інноваційні методи розвитку мовлення дітей дошкільного віку". Презентація розроблена для тематичної педради з педагогами дошкільного навчального закладу. Тема інноваційні методи дужа актуальна в сучасний час цифровізації.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тематична педрада «Інноваційні методи розвитку мовлення дітей дошкільного віку»
Слайд № 1

Тематична педрада «Інноваційні методи розвитку мовлення дітей дошкільного віку»

ЧЕРГА ДЕННА Результати виконання рішень попереднього засідання педради. Цілісність, системність і послідовність планування й організації мовленнєво...
Слайд № 2

ЧЕРГА ДЕННА Результати виконання рішень попереднього засідання педради. Цілісність, системність і послідовність планування й організації мовленнєвої роботи з дітьми. Розвиток діалогічного мовлення дітей дошкільного віку під час сюжетно-рольових ігор. Розвиток уміння дітей висловлювати власну думку під час участі в проблемних бесідах. Прийоми активізації мовленнєвої активності дітей молодшого дошкільного віку. Презентація різних методів мовленнєвої роботи за змістом літературного твору. Рішення засідання педагогічної ради .

Навчально-мовленнєва діяльність дітей в ДНЗ Рідна мова є загальною основою навчання і виховання дітей. Кінцевою метою опанування рідної мови в дошк...
Слайд № 3

Навчально-мовленнєва діяльність дітей в ДНЗ Рідна мова є загальною основою навчання і виховання дітей. Кінцевою метою опанування рідної мови в дошкільному віці є засвоєння її літературних норм і культури мовлення, культури спілкування рідною мовою (формування комунікативної компетенції).

Розвиток діалогічного мовлення Форми Бесіда Розмова вихователя з дітьми Діалог Полілог Вчити дітей відповідати на запитання і звертатися до інших і...
Слайд № 4

Розвиток діалогічного мовлення Форми Бесіда Розмова вихователя з дітьми Діалог Полілог Вчити дітей відповідати на запитання і звертатися до інших із запитаннями. Підтримувати розмову, запропоновану дорослими, та продовжувати її відповідно до ситуації спілкування. Виявляти ініціативу у розмові з дорослими та дітьми; підтримувати ініціативу та активність дитини у спілкуванні. Розвивати вміння будувати діалог на запропоновану тему (друга-четверта… репліки діалогу). Вміти починати розмову - знаходити першу репліку діалогу (чуєте, дивись, бачите, я думаю, ви можете…); добирати першу репліку у ситуації вітання, прощання, прохання, вибачення, подяки, наказу тощо. Формувати вміння вести розпитування; будувати різні форми діалогу між трьома – п'ятьма дітьми на пропозицію вихователя. Знайомити дітей з основними правилами мовленнєвого етикету, виховувати культуру спілкування. Розвивати вміння творчо використовувати комунікативні еталони (привітання, прощання, вибачення, прохання, відмови тощо) відповідно до конкретної ситуації.

Чому діти не можуть висловитись, довести правильність свого рішення? Дитина звикла до стереотипу “Дорослий завжди правий, слово дорослого - закон”....
Слайд № 5

Чому діти не можуть висловитись, довести правильність свого рішення? Дитина звикла до стереотипу “Дорослий завжди правий, слово дорослого - закон”. Недостатньо розвинене мовлення, у якому є односкладові відповіді “так, ні” та дуже рідко складнопідрядні пояснювальні; діти висловлюються в основному простими реченнями. Невміння дітей дотримуватися культури спілкування, знаходити компроміси, поступатися одне одному.

Завдання з розвитку мовлення та мовленнєвого спілкування
Слайд № 6

Завдання з розвитку мовлення та мовленнєвого спілкування

Слайд № 7

Види мовленнєвих занять Комплексні Тематичні (спеціальні, домінантні) Складаються з трьох цілком самостійних мовних розділів: Зв'язне мовлення (пла...
Слайд № 8

Види мовленнєвих занять Комплексні Тематичні (спеціальні, домінантні) Складаються з трьох цілком самостійних мовних розділів: Зв'язне мовлення (планується на кожному комплексному занятті) Словник (або граматика); Звукова культура мовлення (або словник) Присвячується лише одному мовному розділу На такому занятті закріплюється мовленнєвий матеріал з комплексних занять та пропонується новий Контрольні (з ІІ молодшої групи), комбіновані, інтегровані

Завдання словникової роботи
Слайд № 9

Завдання словникової роботи

Методи та прийоми формування лексичної компетенції
Слайд № 10

Методи та прийоми формування лексичної компетенції

Завдання формування звукової культури мовлення
Слайд № 11

Завдання формування звукової культури мовлення

Методи та прийоми формування фонетичної компетенції
Слайд № 12

Методи та прийоми формування фонетичної компетенції

Завдання формування граматичної правильності мовлення
Слайд № 13

Завдання формування граматичної правильності мовлення

Методи та прийоми формування граматичної компетенції
Слайд № 14

Методи та прийоми формування граматичної компетенції

Розвиток монологічного мовлення
Слайд № 15

Розвиток монологічного мовлення

Методи та прийоми навчання зв'язного монологічного та діалогічного мовлення
Слайд № 16

Методи та прийоми навчання зв'язного монологічного та діалогічного мовлення

Ознайомлення з художньою літературою
Слайд № 17

Ознайомлення з художньою літературою

Комплексне використання методів і прийомів на заняттях з розвитку мовлення дошкільників
Слайд № 18

Комплексне використання методів і прийомів на заняттях з розвитку мовлення дошкільників

Інтерактивні методи розвитку мовлення Інтерактивні технології ("inter" - взаємний, "act" – діяти; означає взаємодіяти, спілкуватися з будь-ким) - ц...
Слайд № 19

Інтерактивні методи розвитку мовлення Інтерактивні технології ("inter" - взаємний, "act" – діяти; означає взаємодіяти, спілкуватися з будь-ким) - це спеціальна форма організації пізнавальної та комунікативної діяльності, у якій всі учасники охоплені спілкуванням (кожен вільно взаємодіє з кожним, бере участь у рівноправному обговоренні проблеми). Основний елемент інтерактивного заняття - діалог. Мікрофон За і проти Дебати Передбачення Удвох Показуха Ланцюжок “А що було б, коли б…?” Снігова куля Уявна картина Синтез думок “Що можна робити?” Коло ідей Перевтілення Загальний проект Казка навпаки Асоціативна квітка Колаж Дерево рішень Реклама Метод багатоканальної діяльності Ділова гра Дискусія Аналіз життєвих ситуацій Мозкова атака КВК Вікторина “Що? Де? Коли?” Моделювання проблемних ситуацій Бесіда-діалог

Дякую за увагу!
Слайд № 20

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.