Презентація "Інклюзивна освіта - рівний доступ до якісної освіти"

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Презентація створена з ціллю поширити знання педегогів з питання інклюзивної освіти. Висвітлені напрямки роботи , переваги для дітей, батьків та педегогів, а також труднощі в освітньому процесі. Діти з особливими освітніми потребами – поняття, яке широко охоплює всіх учнів, чиї освітні потреби виходять за межі загальноприйнятої норми. Воно стосується дітей з особливостями психофізичного розвитку, обдарованих дітей та дітей із соціально - вразливих груп (наприклад, вихованців дитячих будинків).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти
Слайд № 1

Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти

Правова основа розвитку інклюзивного навчання Конституція України Закони України “Про дошкільну освіту”, “Про освіту”, “Про реабілітацію інвалідів ...
Слайд № 2

Правова основа розвитку інклюзивного навчання Конституція України Закони України “Про дошкільну освіту”, “Про освіту”, “Про реабілітацію інвалідів в Україні” Конвенція ООН про права дитини Конвенція ООН про права інвалідів Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872 “Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання у ЗНЗ”

Понятійно-термінологічні поняття визначення інклюзії Діти з особливими освітніми потребами – поняття, яке широко охоплює всіх учнів, чиї освітні по...
Слайд № 3

Понятійно-термінологічні поняття визначення інклюзії Діти з особливими освітніми потребами – поняття, яке широко охоплює всіх учнів, чиї освітні потреби виходять за межі загальноприйнятої норми. Воно стосується дітей з особливостями психофізичного розвитку, обдарованих дітей та дітей із соціально - вразливих груп (наприклад, вихованців дитячих будинків).

Понятійно-термінологічні поняття визначення інклюзії Інклюзія (від Inclusion – включення) – процес збільшення ступеня участі всіх громадян у соціал...
Слайд № 4

Понятійно-термінологічні поняття визначення інклюзії Інклюзія (від Inclusion – включення) – процес збільшення ступеня участі всіх громадян у соціальному житті. Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу.

Індивідуальний навчальний план Індивідуальний навчальний план – це письмовий документ, який містить інформацію про дитину та послуги, які вона отри...
Слайд № 5

Індивідуальний навчальний план Індивідуальний навчальний план – це письмовий документ, який містить інформацію про дитину та послуги, які вона отримуватиме в закладі. Члени родини беруть активну участь у розробці ІНП. Індивідуальний навчальний план є орієнтиром для педагогів, батьків і фахівців під час роботи з дитиною. Розробляеться командою за погодженням батьків Після розробки індивідуального навчального плану члени команди відповідають за його реалізацію.

Переваги інклюзивної освіти для дітей завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та ...
Слайд № 6

Переваги інклюзивної освіти для дітей завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей; інклюзивні підходи допомагають долати страхи й упередження, сприяють дружбі, взаємоповазі та взаєморозумінню серед людей; у дітей є можливості для налагодження дружніх стосунків зі здоровими однолітками й участі у громадському житті; ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.

Переваги інклюзивної освіти для дітей Діти вчаться природно сприймати та толерантно ставитися до людських відмінностей. Діти з типовим рівнем розви...
Слайд № 7

Переваги інклюзивної освіти для дітей Діти вчаться природно сприймати та толерантно ставитися до людських відмінностей. Діти з типовим рівнем розвитку демонструють відповідні моделі поведінки дітям з особливими освітніми потребами і мотивують їх до розвитку та цілеспрямованого використання нових знань і вмінь. Природне сприйняття і толерантне ставлення до людських відмінностей, розвиток чуйності, готовність до взаємодопомоги.

Переваги інклюзивної освіти для батьків Родини дітей з особливими освітніми потребами можуть отримувати підтримку з боку інших батьків. Розуміння, ...
Слайд № 8

Переваги інклюзивної освіти для батьків Родини дітей з особливими освітніми потребами можуть отримувати підтримку з боку інших батьків. Розуміння, у чому розвиток їхніх дітей є типовим й у чому атиповим. Активна участь у процесі навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами. Батьки стають частиною шкільної спільноти.

Переваги інклюзивної освіти для вчителів Більш глибоке розуміння індивідуальних відмінностей й особливостей дітей. Ефективна співпраця з батьками т...
Слайд № 9

Переваги інклюзивної освіти для вчителів Більш глибоке розуміння індивідуальних відмінностей й особливостей дітей. Ефективна співпраця з батьками та іншими фахівцями (спеціалістами з лікувальної фізкультури, дієтологами, логопедами, соціальними працівниками та ін.). Вчителі оволодівають різноманітними педагогічними методиками.

Чому батьки хочуть, щоб їхні діти з ООП перебували в інклюзивному середовищі батьки хочуть, щоб у їхніх дітей були такі самі можливості, як у їх од...
Слайд № 10

Чому батьки хочуть, щоб їхні діти з ООП перебували в інклюзивному середовищі батьки хочуть, щоб у їхніх дітей були такі самі можливості, як у їх однолітків; батьки хочуть, щоб діти з ООП відвідували ті навчальні заклади, що й їхні здорові брати і сестри; батьки хочуть, щоб перебування у навчальному закладі було підготовкою до самостійного життя.

Чого прагнуть люди з особливими потребами? Ми бажаємо, щоб нас: не жаліли, а розуміли; не тільки співчували, але сприймали такими, які ми є; не вио...
Слайд № 11

Чого прагнуть люди з особливими потребами? Ми бажаємо, щоб нас: не жаліли, а розуміли; не тільки співчували, але сприймали такими, які ми є; не виокремлювали, а бачили й рахувались із нашими потребами.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.