ПРЕЗЕНТАЦІЯ "Імідж сучасного вчителя".

Опис документу:
Характеристики іміджу Професійна компетентність - це володіння необхідними знаннями, уміннями, навичками, що визначають сформованість педагогічної діяльності, спілкування й особистості як носія певних цінностей та ідеалів. Педагогічна ерудиція - це своєрідний запас знань, що застосовує педагог для розв'язання педагогічних ситуацій як сукупність зовнішніх і внутрішніх умов. Педагогічна ситуація визначається самим педагогом у взаємодії з учнями й взаємодії школярів між собою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Імідж сучасного вчителя.
Слайд № 1

Імідж сучасного вчителя.

Зовнішність як «візитна карта» Вчителя.
Слайд № 2

Зовнішність як «візитна карта» Вчителя.

Постаючи перед класом, педагог має бути впевнений, що він має гідний вигляд.
Слайд № 3

Постаючи перед класом, педагог має бути впевнений, що він має гідний вигляд.

Зовнішній вигляд педагога формує у дітей ставлення до нього.
Слайд № 4

Зовнішній вигляд педагога формує у дітей ставлення до нього.

Не секрет, що діти хочуть мати вчителя із приємною зовнішністю, елегантно одягненого, охайного, з модною зачіскою та хорошими манерами.
Слайд № 5

Не секрет, що діти хочуть мати вчителя із приємною зовнішністю, елегантно одягненого, охайного, з модною зачіскою та хорошими манерами.

Зовнішній вигляд передбачає акуратна зачіска; незухвалий одяг; начищене взуття; неяскравий макіяж; елегантність. бездоганність у кожній деталі:
Слайд № 6

Зовнішній вигляд передбачає акуратна зачіска; незухвалий одяг; начищене взуття; неяскравий макіяж; елегантність. бездоганність у кожній деталі:

директор Чому не дотримуєтеся дрес-коду педагога? Культура одягу має не менше значення, аніж культура поведінки.
Слайд № 7

директор Чому не дотримуєтеся дрес-коду педагога? Культура одягу має не менше значення, аніж культура поведінки.

Не експерементуйте надмірно зі своїм волоссям, це відволікає дітей.
Слайд № 8

Не експерементуйте надмірно зі своїм волоссям, це відволікає дітей.

Сучасний одяг – це не тільки джинси.
Слайд № 9

Сучасний одяг – це не тільки джинси.

Одяг повинен прикрашати педагога, а не відволікати погляди дітей від дошки.
Слайд № 10

Одяг повинен прикрашати педагога, а не відволікати погляди дітей від дошки.

Одяг не повинен бентежити дітей.
Слайд № 11

Одяг не повинен бентежити дітей.

У гардеробі педагога не має бути ультрамодного одягу, незвичайний фасон якого відволікає увагу учнів, а також убрання занадто яскравих тонів, що ст...
Слайд № 12

У гардеробі педагога не має бути ультрамодного одягу, незвичайний фасон якого відволікає увагу учнів, а також убрання занадто яскравих тонів, що стомлює та дратує дітей.  Не варто навіть молодому педагогу з'являтись у навчальному закладі в шортах.  Не втрачайте почуття міри: навчіться чітко визначати, коли необхідно вдягати класичний костюм, коли робочий халат, святкову сукню, а коли - светр і джинси.  Не перетворюйтесь на «синю панчоху», тобто носіть той одяг, що вам до вподоби й до лиця: естетично витриманий, модний, елегантний.  Не захоплюйтеся сіробуденним одягом.  Не забувайте, що одяг завжди має бути охайним, чистим, відпрасованим, зручним і не заважати працювати з дітьми.  Не носіть тривалий час один і той же одяг. Варто якнайчастіше «оживляти» його, комбінувати, прикрашати.  Метод «НЕ»

Не носіть взуття босоніж, на високих підборах, бо їх стукіт відволікає увагу дітей і, крім того, швидко стомлюються ноги.  Не знаходьтесь у приміще...
Слайд № 13

Не носіть взуття босоніж, на високих підборах, бо їх стукіт відволікає увагу дітей і, крім того, швидко стомлюються ноги.  Не знаходьтесь у приміщенні в теплих чобітках.  У жодному разі не перебувайте у приміщенні навчального закладу в головному уборі. Це стосується як чоловіків, так і жінок.  Не забувайте, що довге розпущене волосся заважає під час роботи з дітьми.  Неприпустимо вчителям-чоловікам приходити до школи неголеними.  Не експериментуйте надмірно зі своїм волоссям, аби химерні зачіски та часті зміни кольору не відволікали уваги учнів.  Не рекомендується прикрашати себе занадто дорогими та яскравими коштовностями чи біжутерією, які, до того ж, заважають працювати та спілкуватися з учнями (довгі сережки чи намисто, каблучки на пальцях, «музичні» прикраси).  Не варто користуватись дезодорантами, туалетною водою чи одеколоном з різким, сильним запахом.

Імідж педагога
Слайд № 14

Імідж педагога

Складові іміджу Образ (те, що виникає із появою людини в колективі й залишається, коли людина йде). Зовнішній аспект (манери, хода, жести, міміка, ...
Слайд № 15

Складові іміджу Образ (те, що виникає із появою людини в колективі й залишається, коли людина йде). Зовнішній аспект (манери, хода, жести, міміка, одяг, зачіска). Внутрішній аспект (інтелект, думки, ерудиція, духовність, інтереси). Процесуальний аспект (темперамент, темп, пластичність, діяльність, емоції). Основа іміджу (позиції, настанови)- повинна відповідати психології переможця: висока самооцінка; оптимізм; віра в добро; уміння відчувати те, що відбувається, й бути причетним до цього; уміння змінюватися, сприймати нове.

ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ ПЕДАГОГА Імідж педагога Імідж навчального закладу
Слайд № 16

ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ ПЕДАГОГА Імідж педагога Імідж навчального закладу

Характеристики іміджу Професійна компетентність - це володіння необхідними знаннями, уміннями, навичками, що визначають сформованість педагогічної ...
Слайд № 17

Характеристики іміджу Професійна компетентність - це володіння необхідними знаннями, уміннями, навичками, що визначають сформованість педагогічної діяльності, спілкування й особистості як носія певних цінностей та ідеалів. Педагогічна ерудиція - це своєрідний запас знань, що застосовує педагог для розв'язання педагогічних ситуацій як сукупність зовнішніх і внутрішніх умов. Педагогічна ситуація визначається самим педагогом у взаємодії з учнями й взаємодії школярів між собою. Педагогічне мислення й інтуїція необхідні педагогу для передбачення розвитку ситуації без повного її аналізу. Педагогічна рефлексія - це здатність педагога подумки уявити ситуацію, що виникла в дитини, і на цій основі скласти уявлення про себе. Педагогічна рефлексія дозволяє відповісти на питання: «Що в мене вийшло?», «Що не вдалося?», «Як зробити, щоб було ще краще?». Педагогічна імпровізація допоможе педагогові знайти несподівані рішення й миттєве втілення. Педагогічній імпровізації властива миттєвість, єдність інтуїтивного й логічного. Педагогічне спілкування, що є і компонентом професійної компетентності, і компонентом іміджу педагога, спрямоване на створення сприятливого психологічного клімату на занятті.

Кожен з нас створює свій імідж. І від того, яку думку про нас матимуть оточуючі, залежить весь наш професійний шлях. Думки дітей про справжнього пе...
Слайд № 18

Кожен з нас створює свій імідж. І від того, яку думку про нас матимуть оточуючі, залежить весь наш професійний шлях. Думки дітей про справжнього педагога:

Зовнішній вигляд педагога
Слайд № 19

Зовнішній вигляд педагога

Манера спілкування
Слайд № 20

Манера спілкування

Професійні якості
Слайд № 21

Професійні якості

Особистісні якості
Слайд № 22

Особистісні якості

Хоббі педагога
Слайд № 23

Хоббі педагога

Імідж сучасного педагога з точки зору дітей. Ось який він! ДОГЛЯНУТИЙ З ПОЧУТТЯМ ГУМОРУ ЦІКАВИЙ СПРАВЕДЛИВИЙ СПОРТИВНИЙ ТВОРЧИЙ УМІЄ СПІЛКУВАТИСЯ П...
Слайд № 24

Імідж сучасного педагога з точки зору дітей. Ось який він! ДОГЛЯНУТИЙ З ПОЧУТТЯМ ГУМОРУ ЦІКАВИЙ СПРАВЕДЛИВИЙ СПОРТИВНИЙ ТВОРЧИЙ УМІЄ СПІЛКУВАТИСЯ ПРОФЕСІОНАЛ

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.