Презентація "ІКТ як засіб оптимізації уроку"

Опис документу:
Використання ІКТ на уроках літератури може відбуватися різними способами, вибір яких залежить, зокрема, від потреби конкретного уроку, рівня володіння різними програмами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ІКТ як засіб оптимізації уроку
Слайд № 1

ІКТ як засіб оптимізації уроку

Учитель – людина, яка може робити важкі речі легкими. Раль Волдо Емерсон
Слайд № 2

Учитель – людина, яка може робити важкі речі легкими. Раль Волдо Емерсон

Впровадження ІКТ у навчальний процес – нагальна потреба сьогодення. У цьому й полягає практичне значення досвіду
Слайд № 3

Впровадження ІКТ у навчальний процес – нагальна потреба сьогодення. У цьому й полягає практичне значення досвіду

Самоосвітня тема З 2011 року я працюю над самоосвітньою темою «ІКТ як оптимізація уроку».
Слайд № 4

Самоосвітня тема З 2011 року я працюю над самоосвітньою темою «ІКТ як оптимізація уроку».

Провідна ідея досвіду: методично обґрунтоване використання комп’ютера та засобів мультимедіа на уроці літератури допомагає оптимально враховувати п...
Слайд № 5

Провідна ідея досвіду: методично обґрунтоване використання комп’ютера та засобів мультимедіа на уроці літератури допомагає оптимально враховувати потреби й можливості кожного школяра і сприяє формуванню критичного мислення.

Науково-теоретичну базу досвіду складають публікації відомих науковців: М.Бахтіна (дослідження читацької відповідальності за прочитане), Ю.Ковбасен...
Слайд № 6

Науково-теоретичну базу досвіду складають публікації відомих науковців: М.Бахтіна (дослідження читацької відповідальності за прочитане), Ю.Ковбасенка (інноваційні педагогічні технології в процесі вивчення літератури), Н.Вукіної, Н.Дементієвської (технології критичного мислення), О.Ісаєвої (комп’ютерні технології в процесі розвитку читацької культури), І.Якіманської (особистісно зорієнтоване навчання), Г.Дегтярьової (застосування комп’ютерних методичних систем на уроках літератури).

Основні ідеї досвіду: використання ІКТ на уроках літератури може відбуватися різними способами, вибір яких залежить, зокрема, від потреби конкретно...
Слайд № 7

Основні ідеї досвіду: використання ІКТ на уроках літератури може відбуватися різними способами, вибір яких залежить, зокрема, від потреби конкретного уроку, рівня володіння різними програмами.

Етап підготовки до сприйняття художнього твору: *перегляд мультимедійної презентації; * перегляд фрагментів художнього фільму за твором з подальшим...
Слайд № 8

Етап підготовки до сприйняття художнього твору: *перегляд мультимедійної презентації; * перегляд фрагментів художнього фільму за твором з подальшими проблемними запитаннями; * перегляд ілюстрацій, фотографій до твору (теми).

Етап аналізу художнього твору: *Шкільна лекція із залученням мультимедійних презентацій; * створення опорних конспектів, схем, таблиць; * прослухов...
Слайд № 9

Етап аналізу художнього твору: *Шкільна лекція із залученням мультимедійних презентацій; * створення опорних конспектів, схем, таблиць; * прослуховування художнього тексту в електронному варіанті; * робота з навчальними програмами.

*виконання тестових завдань; * гранування; * створення учнями презентації у вигляді реклами прочитаного твору. Етап закріплення:
Слайд № 10

*виконання тестових завдань; * гранування; * створення учнями презентації у вигляді реклами прочитаного твору. Етап закріплення:

Асоціативна схема Т – творчість В – віра І – інформаційні технології Р – радість
Слайд № 11

Асоціативна схема Т – творчість В – віра І – інформаційні технології Р – радість

Аналіз результатів діяльності. *матеріал краще сприймається учнями. Зростає їхня зацікавленість; *відбувається індивідуалізація навчання, розвиток ...
Слайд № 12

Аналіз результатів діяльності. *матеріал краще сприймається учнями. Зростає їхня зацікавленість; *відбувається індивідуалізація навчання, розвиток творчих здібностей (залучення учнів до створення уроків, проектів, презентацій);

*забезпечення умови для формування самооцінки учня та його самостійної роботи, розвивається критичне мислення школярів; *відбуваються позитивні змі...
Слайд № 13

*забезпечення умови для формування самооцінки учня та його самостійної роботи, розвивається критичне мислення школярів; *відбуваються позитивні зміни в якості знань учнів; *значно підвищується рівень сформованості навчальної діяльності учнів.

Недоліки: *послаблений візуальний контакт між учнем і вчителем; *залежність від технічних умов; *недостатня кількість навчальних програм.  
Слайд № 14

Недоліки: *послаблений візуальний контакт між учнем і вчителем; *залежність від технічних умов; *недостатня кількість навчальних програм.  

Д’яконова Марія Василевська Юлія Результативність
Слайд № 15

Д’яконова Марія Василевська Юлія Результативність

Мої учениці стали переможцями II туру Всеукраїнської олімпіади зі світової літератури (Василевска Юлія (9-А) – III місце, Д’яконова Марія (9-А) – I...
Слайд № 16

Мої учениці стали переможцями II туру Всеукраїнської олімпіади зі світової літератури (Василевска Юлія (9-А) – III місце, Д’яконова Марія (9-А) – III місце.

У 2011-2012 рр. були проведені *інтелектуальна гра «Я люблю Україну» (до Дня української писемності); *виховна година «Мово моя барвінкова…»; *гра ...
Слайд № 17

У 2011-2012 рр. були проведені *інтелектуальна гра «Я люблю Україну» (до Дня української писемності); *виховна година «Мово моя барвінкова…»; *гра «Щасливий випадок» (до Дня рідної мови); *відкритий урок за творчістю Г.К.Андерсена; *літературна гра «Казкова веселка» та ін..

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
4
дн.
0
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!