Презентація гуртка нетрадиційного малювання .

Опис документу:
У презентації відображено форми, методи, напрямки, нетрадиційні техніки малювання.Нетрадиційна образотворча діяльність відіграє важливу роль у загальному психічному розвитку дитини. Адже найголовнішим є не кінцевий продукт- малюнок , а розвиток особистості : формування впевненості у собі, у своїх здібностях, самовдосконалення у творчій роботі, цілеспрямованій діяльності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Гурток малювання «Різнокольорові краплинки» Будинку дитячої творчості Керівник : Нестеренко Олена Вікторівна
Слайд № 1

Гурток малювання «Різнокольорові краплинки» Будинку дитячої творчості Керівник : Нестеренко Олена Вікторівна

"Витоки здібностей і обдарувань дітей – на кінчиках їхніх пальців. Від пальців, образно кажучи, йдуть найтонші струмочки, які живлять джерело творч...
Слайд № 2

"Витоки здібностей і обдарувань дітей – на кінчиках їхніх пальців. Від пальців, образно кажучи, йдуть найтонші струмочки, які живлять джерело творчої думки" В.О.Сухомлинський

Нетрадиційна техніка малювання як засіб розвитку дитячої образотворчої діяльності.
Слайд № 3

Нетрадиційна техніка малювання як засіб розвитку дитячої образотворчої діяльності.

Слайд № 4

Малюючи, діти розвивають і тіло, і душу, і розум.
Слайд № 5

Малюючи, діти розвивають і тіло, і душу, і розум.

Проблема, над якою працюю: “Розвиток творчої особистості дитини засобами нетрадиційного малювання”
Слайд № 6

Проблема, над якою працюю: “Розвиток творчої особистості дитини засобами нетрадиційного малювання”

Форми організацій занять : 1. Інформаційне ознайомлення: - бесіда, розповідь, діалог. 2. Художнє сприйняття: - розглядання, демонстрація, екскурсія...
Слайд № 7

Форми організацій занять : 1. Інформаційне ознайомлення: - бесіда, розповідь, діалог. 2. Художнє сприйняття: - розглядання, демонстрація, екскурсія. 3. Образотворча діяльність: - індивідуально-групова, колективна, фронтальна. 4. Художня комунікація: - обговорення, висловлювання.

Слайд № 8

Слайд № 9

« Дитина мислить формами, фарбами , звуками, відчуттями...» К. Ушинський
Слайд № 10

« Дитина мислить формами, фарбами , звуками, відчуттями...» К. Ушинський

Дотримуюсь наступних методів та прийомів організації образотворчої діяльності: організовую змістовну та цікаву для гуртківців діяльність; збагачую ...
Слайд № 11

Дотримуюсь наступних методів та прийомів організації образотворчої діяльності: організовую змістовну та цікаву для гуртківців діяльність; збагачую емоційно-інтелектуальний досвід, котрий служить основою для виникнення задуму, є матеріалом, необхідним для роботи уяви; дотримуюсь послідовності занять від простого до складнішого, підбираю відповідний матеріал; намагаюсь, щоб вихованці оволоділи вміннями та навичками (технічними прийомами, засобами художньої виразності); допомагаю кожній дитині самореалізувати себе творчо (образотворення у різних видах художньої діяльності через різноманітні техніки та під час роботи з різним матеріалом)

Слайд № 12

Нетрадиційна образотворча діяльність відіграє важливу роль у загальному психічному розвитку дитини. Адже найголовнішим є не кінцевий продукт- малюн...
Слайд № 13

Нетрадиційна образотворча діяльність відіграє важливу роль у загальному психічному розвитку дитини. Адже найголовнішим є не кінцевий продукт- малюнок , а розвиток особистості : формування впевненості у собі, у своїх здібностях, самовдосконалення у творчій роботі, цілеспрямованій діяльності.

Створення ситуації успіху
Слайд № 14

Створення ситуації успіху

Моя гордість - мої гуртківці!
Слайд № 15

Моя гордість - мої гуртківці!

Слайд № 16

Слайд № 17

Правила на занятті:  1. Поважай і цінуй думку інших людей. 2. Немає неправильних думок. Усі думки, ідеї є цінними.  3. Ділися власним досвідом, зна...
Слайд № 18

Правила на занятті:  1. Поважай і цінуй думку інших людей. 2. Немає неправильних думок. Усі думки, ідеї є цінними.  3. Ділися власним досвідом, знаннями з іншими.  4. Бережи роботи, виконані іншими вихованцями. 5. Не перебивай співрозмовника.  6. Будь об'єктивним і чесним. 7. Співпрацюй з іншими членами колективу.

Майстер - клас
Слайд № 19

Майстер - клас

Малюємо манкою
Слайд № 20

Малюємо манкою

Пальчикове малювання
Слайд № 21

Пальчикове малювання

Монотипія
Слайд № 22

Монотипія

Малювання крапочкою Малювання зубною щіткою
Слайд № 23

Малювання крапочкою Малювання зубною щіткою

Наші малюнки Наші малюнки
Слайд № 24

Наші малюнки Наші малюнки

Слайд № 25

Слайд № 26

“Христос воскрес і дух наш воскресає”
Слайд № 27

“Христос воскрес і дух наш воскресає”

Слайд № 28

Патріотичне виховання
Слайд № 29

Патріотичне виховання

Новорічні фантазії
Слайд № 30

Новорічні фантазії

Слайд № 31

Дякую за увагу!
Слайд № 32

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.