Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Фотоквест середовище життя живих організмів"

Природознавство

Для кого: 5 Клас

14.04.2021

152

3

0

Опис документу:
Фотоквест для учнів 5 класу з теми "Середовище існування живих організмів". Доцільно використовувати для закріплення знань учнів. Цікаво, захоплююче та весело діти можуть провести заняття, виконуючи дані завдання.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Природознавство Фотоквест « Середовище життя живих організмів» Вчитель : А. С. Дузенко
Слайд № 1

Природознавство Фотоквест « Середовище життя живих організмів» Вчитель : А. С. Дузенко

1. Сфотографуйте прилад яким можна виміряти один з чинників неживої природи. Скляна трубочка тоненька, Рідина в ній червоненька. Як тепло — вгору с...
Слайд № 2

1. Сфотографуйте прилад яким можна виміряти один з чинників неживої природи. Скляна трубочка тоненька, Рідина в ній червоненька. Як тепло — вгору стрибає, А як холод — униз спадає. Є шкала й цифри малі... Як же звуть, скажи, її?

2. Сфотографуйте видозміну листочків чи пагонів рослини, які накопичують вологу. Виріс він під сонцем пекучим Товстим, соковитим і колючим.
Слайд № 3

2. Сфотографуйте видозміну листочків чи пагонів рослини, які накопичують вологу. Виріс він під сонцем пекучим Товстим, соковитим і колючим.

3. Сфотографувати рослину, яка займає найнижчий ярус в лісах та має найбільшу чисельність в рослинних угрупуваннях боліт. Ні сучечок,ні листочок, А...
Слайд № 4

3. Сфотографувати рослину, яка займає найнижчий ярус в лісах та має найбільшу чисельність в рослинних угрупуваннях боліт. Ні сучечок,ні листочок, А на дереві росте.

4.Сфотографуйте середовище існування представники якого мають такі пристосування: тіло має обтічну форму і вкрито слизом; кінцівки перетворюються н...
Слайд № 5

4.Сфотографуйте середовище існування представники якого мають такі пристосування: тіло має обтічну форму і вкрито слизом; кінцівки перетворюються на ласти, плавники; дихають всією поверхнею або зябрами чи легенями.

5. Сфотографуйте представника, який в ланцюгах живлення є продуцентом.
Слайд № 6

5. Сфотографуйте представника, який в ланцюгах живлення є продуцентом.

6. Відгадайте загадки та сфотографуйте природне середовище в якому проживають ці представники. Цілий день працюю в гаї, Діловито дзьобом б’ю, Я не ...
Слайд № 7

6. Відгадайте загадки та сфотографуйте природне середовище в якому проживають ці представники. Цілий день працюю в гаї, Діловито дзьобом б’ю, Я не цвяхи забиваю, Я комашок дістаю. Кольорові і барвисті, Наче дороге намисто, На лугу поміж квіток Полетіли у танок — От які веселики! Пурхають…

7. Знайдіть та сфотографуйте представника ґрунтового середовища Він рожевий і маленький, Нам розпушує земельку, Хоч безрукий і безногий, В дощ вила...
Слайд № 8

7. Знайдіть та сфотографуйте представника ґрунтового середовища Він рожевий і маленький, Нам розпушує земельку, Хоч безрукий і безногий, В дощ вилазить на дорогу. Дуже схожий на сучок Цей маленький …

8. Сфотографуйте «першу посмішку весни». Пам'ятайте й про те, що зривати їх заборонено. Я найперший зацвітаю Синім цвітом серед гаю. Відгадайте, що...
Слайд № 9

8. Сфотографуйте «першу посмішку весни». Пам'ятайте й про те, що зривати їх заборонено. Я найперший зацвітаю Синім цвітом серед гаю. Відгадайте, що за квітка, Бо мене не стане влітку. Я на інших геть не схожий; Кучерявий та пригожий. Постелю під голе віття Фіолетове суцвіття .

9. Знайдіть та зробіть фото штучного рослинного угрупування Суцвіттям пахучим цвіте навесні, А осінню стиглі плоди медяні Дарує нам щедро тобі і мені.
Слайд № 10

9. Знайдіть та зробіть фото штучного рослинного угрупування Суцвіттям пахучим цвіте навесні, А осінню стиглі плоди медяні Дарує нам щедро тобі і мені.

10. З настанням холодної пори року деякі птахи відлітають в теплі краї. Сфотографуйте чинник живої природи від якого залежить поділ птахів на перел...
Слайд № 11

10. З настанням холодної пори року деякі птахи відлітають в теплі краї. Сфотографуйте чинник живої природи від якого залежить поділ птахів на перелітні та осілі. Ніг багато вона має І ніколи не літає, Шкіра – «Різнокольоровка» – Візерунки, «розмальовка». Зима починається – В лялечку згортається. Солодко всю зиму спиця. Замотаній …….. . Крильця й лапки вона має. На усе бридке сідає. Скрізь бактерії розносить, І пробачення не просить. Коли сніг та завірюха – Засинає чорна …. .

11. Сфотографуйте першу ланку цього ланцюга живлення.
Слайд № 12

11. Сфотографуйте першу ланку цього ланцюга живлення.

12. Сфотографуйте колір , який допомагає жабам маскуватися в траві.
Слайд № 13

12. Сфотографуйте колір , який допомагає жабам маскуватися в траві.

Приємного навчання!
Слайд № 14

Приємного навчання!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.