Презентація "Формування навички свідомого читання на уроках літературного читання"

Опис документу:
Поняття про свідоме читання. Склади прислів'я і прочитай. Склади анаграму і обери зайве слово-відгадку. Склади прислів'я і прочитай. Прочитай речення, за змістом здогадайся, яке слово треба додати. Прочитай прислів'я, поставивши слова у певному порядку. Пошук змістових нісенітниць.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Формування навички свідомого читання на уроках літературного читання 
Слайд № 1

Формування навички свідомого читання на уроках літературного читання 

Свідоме читання коли школяр у тексті визначає основний зміст, пояснює значення переважної більшості слів, розуміє зміст окремих частин тексту (абза...
Слайд № 2

Свідоме читання коли школяр у тексті визначає основний зміст, пояснює значення переважної більшості слів, розуміє зміст окремих частин тексту (абзац, опис подій, явищ, характеристика героя) і, звичайно, встановлює зв'язок між реченнями, які складають певну частину.

Склади прислів'я і прочитай 1         2        3        4        5        6        7        8         лю     би     вив     чай      свій    рід   ...
Слайд № 3

Склади прислів'я і прочитай 1         2        3        4        5        6        7        8         лю     би     вив     чай      свій    рід     ний   край  (Люби, вивчай свій рідний край) Поясни, як ти його розумієш. Які ще прислів'я про рідний край, Батьківщину ти пригадав. Мета. Такий вид роботи використати для активізації роботи під час повідомлення теми уроку, виділення головної думки твору.

Склади анаграму і обери зайве слово-відгадку во     го        ри       ти      (говорити) ти      за      ска             (сказати) чу     ти      ...
Слайд № 4

Склади анаграму і обери зайве слово-відгадку во     го        ри       ти      (говорити) ти      за      ска             (сказати) чу     ти      по               (почути) мов   ви      ти      ля        (вимовляти) ха      ди     ти                (дихати)

Склади прислів'я і прочитай Про собаку: да     від      ний             (відданий) вір    вий      до       ли         (довірливий) кий   глад     ...
Слайд № 5

Склади прислів'я і прочитай Про собаку: да     від      ний             (відданий) вір    вий      до       ли         (довірливий) кий   глад                    (гладкий) рож   сто                       (сторож) Про вовка: лод    го    ний                  (голодний) дий   ху                             (худий) ко     сір                         (сірко) жак   хи                          (хижак)

Прочитай речення, за змістом здогадайся, яке слово треба додати Випав густий лапатий ... (сніг). Стояла чудова сонячна ... (пора, днина). Під вікно...
Слайд № 6

Прочитай речення, за змістом здогадайся, яке слово треба додати Випав густий лапатий ... (сніг). Стояла чудова сонячна ... (пора, днина). Під вікном весело щебетали ... (ластівки). Пурхнула в повітря зграя ... (птахів). В гаю виводив трелі ... (соловей).

Прочитай прислів'я, поставивши слова у певному порядку з'їси, Гірко, солодко, поробиш. то й Пороби, поїси, в охоту до поту. Роботящі, вернуть, гори...
Слайд № 7

Прочитай прислів'я, поставивши слова у певному порядку з'їси, Гірко, солодко, поробиш. то й Пороби, поїси, в охоту до поту. Роботящі, вернуть, гори, руки. Гірко поробиш - солодко з'їси. Пороби в охоту до поту, то й поїси. Роботящі руки гори вернуть. Відповідь

Пошук змістових нісенітниць Пропонується підготовлений зв'язний текст або набір окремих речень, у якому поряд зі звичайними, правильними реченнями ...
Слайд № 8

Пошук змістових нісенітниць Пропонується підготовлений зв'язний текст або набір окремих речень, у якому поряд зі звичайними, правильними реченнями зу стрічаються такі, що містять змістові помилки, які роблять описану ситуацію безглуздою та смішною. Завдання дитини — швидко виділити якнайбільше таких змістових помилок. При цьому можна придумати якийсь казковий або фантастичний сюжет. Пізньою осінню, як зазвичай, буйно зацвіли яблуні. Вправа формує установку на глибо кий аналіз змісту прочитаного і постійне співвіднесення розуміння тексту з поточним сприйняттям і проголошенням слів.

Літературне читання Клас: 2 Автор: Науменко Віра Орестівна Рік: 2012 Видавництво: “Генеза” Мова: українська
Слайд № 9

Літературне читання Клас: 2 Автор: Науменко Віра Орестівна Рік: 2012 Видавництво: “Генеза” Мова: українська

Слайд № 10

Літературне читання Клас: 3 Автор: Науменко Віра Орестівна Рік: 2014 Видавництво: “Генеза” Мова: українська
Слайд № 11

Літературне читання Клас: 3 Автор: Науменко Віра Орестівна Рік: 2014 Видавництво: “Генеза” Мова: українська

Слайд № 12

Літературне читання Клас: 4 Автор: Науменко Віра Орестівна Рік: 2015 Видавництво: “Генеза” Мова: українська
Слайд № 13

Літературне читання Клас: 4 Автор: Науменко Віра Орестівна Рік: 2015 Видавництво: “Генеза” Мова: українська

Слайд № 14

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.