і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація "Формування інформаційної компетентності учнів шляхом використання інноваційних технологій на уроках світової літератури та російської мови"

Презентація "Формування інформаційної компетентності учнів шляхом використання інноваційних технологій на уроках світової літератури та російської мови"

Опис презентації окремими слайдами:
Формування інформаційної компетентності учнів шляхом використання інноваційних технологій на уроках світової літератури та російської мови Підготув...
Слайд № 1

Формування інформаційної компетентності учнів шляхом використання інноваційних технологій на уроках світової літератури та російської мови Підготувала – Мукан Н. М.

Хто володіє інформацією, той володіє світом. Натан Ротшильд
Слайд № 2

Хто володіє інформацією, той володіє світом. Натан Ротшильд

Інформаційна компетентність- це добра обізнаність у світі інформації. Як зазначено в «Концепції загальної середньої освіти (12-річна школа)", освіт...
Слайд № 3

Інформаційна компетентність- це добра обізнаність у світі інформації. Як зазначено в «Концепції загальної середньої освіти (12-річна школа)", освіта ХХІ ст. - це освіта для людини. ЇЇ стрижень - розвиваюча, культуротворча домінанта, виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє критично мислити,опрацьовувати різноманітну інформацію, використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, прагне змінити на краще своє життя , життя своєї країни.

ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ cтимулює роботу з різними джерелами знань, готує завдання пов’язані з аналізом таблиць, схем, діаграм, графіків тощо; надає конс...
Слайд № 4

ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ cтимулює роботу з різними джерелами знань, готує завдання пов’язані з аналізом таблиць, схем, діаграм, графіків тощо; надає консультації щодо опрацювання матеріалів підручника,забезпечує спільні обговорення, вчить складати плани, стискати і розгортати інформацію; вчить створювати пам’ятки, ділові папери, доповіді, власні презентації; залучає учнів до позакласної роботи з предмету, участі у проектній діяльності.

ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНЯ залучає до своєї праці різні джерела знань, обирає ті, які потрібно, створює доповіді, буклети, комп’ютерні презентації; виносить п...
Слайд № 5

ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНЯ залучає до своєї праці різні джерела знань, обирає ті, які потрібно, створює доповіді, буклети, комп’ютерні презентації; виносить плоди своєї праці на обговорення, вчиться робити аналізи, відтворює їх у графіках, діаграмах робить певні висновк;. слідкує за подіями в світі і вчиться орієнтуватися в процесах зміни суспільства.

Етапи формування інформаційних компетентностей – ознайомлення - учень визначає кількість інформації з проблеми та можливість її опрацювання; – репр...
Слайд № 6

Етапи формування інформаційних компетентностей – ознайомлення - учень визначає кількість інформації з проблеми та можливість її опрацювання; – репродукція- учень вивчає масив інформації з проблеми, накопичує її; – перетворення- критичне осмислення масиву інформації, порівняння фрагментів з різних джерел однієї тематики, визначення їх достовірності;вилучення робочої інформації: її узагальнення; – творчий етап - створення власного інтелектуального продукту на основі отриманої таперетвореної інформації: формулювання гіпотез, їх перевірка і доведення, створення власних теорій. написання творчих робіт, художніх творів.

Використанні інформаційно-комунікаційних технологій на кожному етапі уроку Організаційний етап люблю розпочинати з мультимедійного привітання (нері...
Слайд № 7

Використанні інформаційно-комунікаційних технологій на кожному етапі уроку Організаційний етап люблю розпочинати з мультимедійного привітання (нерідко це – аудіо вітання учням від поета чи письменника, чию творчість вивчаємо), або лист з далекої доби Відродження із побажаннями гарного дня.

2. Перевірка домашнього завдання на уроках світової літератури диференційована – часто частина учнів працюють з теоретичними експрес-тестами, інша ...
Слайд № 8

2. Перевірка домашнього завдання на уроках світової літератури диференційована – часто частина учнів працюють з теоретичними експрес-тестами, інша ж - презентує створені самостійно мультимедійні проекти. Нерідко учні створюють цитатну характеристику героїв через відеопрезентацію, або ролик у програмі Movie Maker. Так відбувається розвиток фантазії дитини, адже до цитатної характеристики обов’язково додається портрет головного героя, створений у Adobe Photoshop.

3. Найчастіше актуалізація на уроці світової літератури відбувається за допомогою прийому «Аудіозапитання» або «Подивися на екран і відгадай особис...
Слайд № 9

3. Найчастіше актуалізація на уроці світової літератури відбувається за допомогою прийому «Аудіозапитання» або «Подивися на екран і відгадай особистість».

4. Новий матеріал на уроці подаю нелінійно. Це й традиційна евристична бесіда, й робота з підручником, відеоролики про життя письменників, нерідко ...
Слайд № 10

4. Новий матеріал на уроці подаю нелінійно. Це й традиційна евристична бесіда, й робота з підручником, відеоролики про життя письменників, нерідко на етапі засвоєння нового матеріалу демонструю вихованцям уривки документальних чи художніх фільмів, часто використовую аудіовірші у виконанні артистів. Я та мої учні полюбляємо відеоекскурсії.

5. Практичне закріплення нового матеріалу відбувається шляхом роботи у групах чи парах, мають місце й індивідуальні завдання. Нерідкодозволяю за «п...
Слайд № 11

5. Практичне закріплення нового матеріалу відбувається шляхом роботи у групах чи парах, мають місце й індивідуальні завдання. Нерідкодозволяю за «пошуком істини» звернутися вихованцям до світової мережі.

6. Підсумок уроку найчастіше – у формі гри «Відповідай на питання картинки» або ж міні-тести.
Слайд № 12

6. Підсумок уроку найчастіше – у формі гри «Відповідай на питання картинки» або ж міні-тести.

Варто пропонувати учням домашні завдання такого типу: підготувати комікси за мотивами літературних творів, повідомлення, реферати, використовуючи д...
Слайд № 13

Варто пропонувати учням домашні завдання такого типу: підготувати комікси за мотивами літературних творів, повідомлення, реферати, використовуючи джерельну базу Інтернету; прорекламувати художній твір, дотримуючись усіх вимог, що висувають до рекламного продукту; створити міні-фільм (анімаційний ряд); дібрати музику, яка б відповідала настрою поезії, передавала основну думку, відображала б внутрішній світ автора; опрацювати за допомогою інтернет-ресурсів додаткові джерела інформації про письменника; створити домашню інтернет-сторінку (блог), на якій розмістити власні міні-роздуми про особистість митця; укласти бібліографію з теми, що вивчається, використовуючи паперові носії та мережеві ресурси тощо.

Класифікація презентацій опорний конспект; віртуальна подорож; художня галерея; творчий звіт по проекту; звіт по дослідженню; гра.
Слайд № 14

Класифікація презентацій опорний конспект; віртуальна подорож; художня галерея; творчий звіт по проекту; звіт по дослідженню; гра.

Мої учні будуть дізнаватися про нове не від мене; вони будуть відкривати це нове самостійно. Моє основне завдання — допомогти їм розкритися. М. Пес...
Слайд № 15

Мої учні будуть дізнаватися про нове не від мене; вони будуть відкривати це нове самостійно. Моє основне завдання — допомогти їм розкритися. М. Песталоцці

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Одним із основних завдань школи на сьогодні є формування інформаційної культури учнів, розвиток критичного й самостійного мислення, креативних здібностей, підготовка їх до життя в глобалізованому цифровому світі.
  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    428
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    8
  • Номер матеріала
    IA179563
  • Вподобань
    0
Курс:«Як підготувати успішну особистість: еврестичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь