і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Презентація "Формування інформаційної компетентності учнів шляхом використання інноваційних технологій на уроках світової літератури та російської мови"

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Формування інформаційної компетентності учнів шляхом використання інноваційних технологій на уроках світової літератури та російської мови Підготув...
Слайд № 1

Формування інформаційної компетентності учнів шляхом використання інноваційних технологій на уроках світової літератури та російської мови Підготувала – Мукан Н. М.

Хто володіє інформацією, той володіє світом. Натан Ротшильд
Слайд № 2

Хто володіє інформацією, той володіє світом. Натан Ротшильд

Інформаційна компетентність- це добра обізнаність у світі інформації. Як зазначено в «Концепції загальної середньої освіти (12-річна школа)", освіт...
Слайд № 3

Інформаційна компетентність- це добра обізнаність у світі інформації. Як зазначено в «Концепції загальної середньої освіти (12-річна школа)", освіта ХХІ ст. - це освіта для людини. ЇЇ стрижень - розвиваюча, культуротворча домінанта, виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє критично мислити,опрацьовувати різноманітну інформацію, використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, прагне змінити на краще своє життя , життя своєї країни.

ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ cтимулює роботу з різними джерелами знань, готує завдання пов’язані з аналізом таблиць, схем, діаграм, графіків тощо; надає конс...
Слайд № 4

ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ cтимулює роботу з різними джерелами знань, готує завдання пов’язані з аналізом таблиць, схем, діаграм, графіків тощо; надає консультації щодо опрацювання матеріалів підручника,забезпечує спільні обговорення, вчить складати плани, стискати і розгортати інформацію; вчить створювати пам’ятки, ділові папери, доповіді, власні презентації; залучає учнів до позакласної роботи з предмету, участі у проектній діяльності.

ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНЯ залучає до своєї праці різні джерела знань, обирає ті, які потрібно, створює доповіді, буклети, комп’ютерні презентації; виносить п...
Слайд № 5

ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНЯ залучає до своєї праці різні джерела знань, обирає ті, які потрібно, створює доповіді, буклети, комп’ютерні презентації; виносить плоди своєї праці на обговорення, вчиться робити аналізи, відтворює їх у графіках, діаграмах робить певні висновк;. слідкує за подіями в світі і вчиться орієнтуватися в процесах зміни суспільства.

Етапи формування інформаційних компетентностей – ознайомлення - учень визначає кількість інформації з проблеми та можливість її опрацювання; – репр...
Слайд № 6

Етапи формування інформаційних компетентностей – ознайомлення - учень визначає кількість інформації з проблеми та можливість її опрацювання; – репродукція- учень вивчає масив інформації з проблеми, накопичує її; – перетворення- критичне осмислення масиву інформації, порівняння фрагментів з різних джерел однієї тематики, визначення їх достовірності;вилучення робочої інформації: її узагальнення; – творчий етап - створення власного інтелектуального продукту на основі отриманої таперетвореної інформації: формулювання гіпотез, їх перевірка і доведення, створення власних теорій. написання творчих робіт, художніх творів.

Використанні інформаційно-комунікаційних технологій на кожному етапі уроку Організаційний етап люблю розпочинати з мультимедійного привітання (нері...
Слайд № 7

Використанні інформаційно-комунікаційних технологій на кожному етапі уроку Організаційний етап люблю розпочинати з мультимедійного привітання (нерідко це – аудіо вітання учням від поета чи письменника, чию творчість вивчаємо), або лист з далекої доби Відродження із побажаннями гарного дня.

2. Перевірка домашнього завдання на уроках світової літератури диференційована – часто частина учнів працюють з теоретичними експрес-тестами, інша ...
Слайд № 8

2. Перевірка домашнього завдання на уроках світової літератури диференційована – часто частина учнів працюють з теоретичними експрес-тестами, інша ж - презентує створені самостійно мультимедійні проекти. Нерідко учні створюють цитатну характеристику героїв через відеопрезентацію, або ролик у програмі Movie Maker. Так відбувається розвиток фантазії дитини, адже до цитатної характеристики обов’язково додається портрет головного героя, створений у Adobe Photoshop.

3. Найчастіше актуалізація на уроці світової літератури відбувається за допомогою прийому «Аудіозапитання» або «Подивися на екран і відгадай особис...
Слайд № 9

3. Найчастіше актуалізація на уроці світової літератури відбувається за допомогою прийому «Аудіозапитання» або «Подивися на екран і відгадай особистість».

4. Новий матеріал на уроці подаю нелінійно. Це й традиційна евристична бесіда, й робота з підручником, відеоролики про життя письменників, нерідко ...
Слайд № 10

4. Новий матеріал на уроці подаю нелінійно. Це й традиційна евристична бесіда, й робота з підручником, відеоролики про життя письменників, нерідко на етапі засвоєння нового матеріалу демонструю вихованцям уривки документальних чи художніх фільмів, часто використовую аудіовірші у виконанні артистів. Я та мої учні полюбляємо відеоекскурсії.

5. Практичне закріплення нового матеріалу відбувається шляхом роботи у групах чи парах, мають місце й індивідуальні завдання. Нерідкодозволяю за «п...
Слайд № 11

5. Практичне закріплення нового матеріалу відбувається шляхом роботи у групах чи парах, мають місце й індивідуальні завдання. Нерідкодозволяю за «пошуком істини» звернутися вихованцям до світової мережі.

6. Підсумок уроку найчастіше – у формі гри «Відповідай на питання картинки» або ж міні-тести.
Слайд № 12

6. Підсумок уроку найчастіше – у формі гри «Відповідай на питання картинки» або ж міні-тести.

Варто пропонувати учням домашні завдання такого типу: підготувати комікси за мотивами літературних творів, повідомлення, реферати, використовуючи д...
Слайд № 13

Варто пропонувати учням домашні завдання такого типу: підготувати комікси за мотивами літературних творів, повідомлення, реферати, використовуючи джерельну базу Інтернету; прорекламувати художній твір, дотримуючись усіх вимог, що висувають до рекламного продукту; створити міні-фільм (анімаційний ряд); дібрати музику, яка б відповідала настрою поезії, передавала основну думку, відображала б внутрішній світ автора; опрацювати за допомогою інтернет-ресурсів додаткові джерела інформації про письменника; створити домашню інтернет-сторінку (блог), на якій розмістити власні міні-роздуми про особистість митця; укласти бібліографію з теми, що вивчається, використовуючи паперові носії та мережеві ресурси тощо.

Класифікація презентацій опорний конспект; віртуальна подорож; художня галерея; творчий звіт по проекту; звіт по дослідженню; гра.
Слайд № 14

Класифікація презентацій опорний конспект; віртуальна подорож; художня галерея; творчий звіт по проекту; звіт по дослідженню; гра.

Мої учні будуть дізнаватися про нове не від мене; вони будуть відкривати це нове самостійно. Моє основне завдання — допомогти їм розкритися. М. Пес...
Слайд № 15

Мої учні будуть дізнаватися про нове не від мене; вони будуть відкривати це нове самостійно. Моє основне завдання — допомогти їм розкритися. М. Песталоцці

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Одним із основних завдань школи на сьогодні є формування інформаційної культури учнів, розвиток критичного й самостійного мислення, креативних здібностей, підготовка їх до життя в глобалізованому цифровому світі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти