! В а ж л и в о
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Логопед
  • Презентація Фізкультхвилинка як один із різновидів здров’язбережувальних технологій у корекційній роботі з дітьми ППР та ЗНМ з подолання мовленнєвих вад
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Презентація Фізкультхвилинка як один із різновидів здров’язбережувальних технологій у корекційній роботі з дітьми ППР та ЗНМ з подолання мовленнєвих вад

Опис документу:
Значення і взаємозв’язок рухів і мовлення Фізкультхвилинка та її фізіологічне значення Використання фізкультхвилинок у логопедичній роботі Корекційні завдання, мета фізкультхвилинок Форми, принципи, методи проведення фізкультхвилинок Основні вимоги до вибору вправ для фізкультхвилинок Всього 15 слайдів, включаючи приклади фізкультхвилинок за лексичними темами

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Фізкультхвилинка як один із різновидів здров’язбережувальних технологій у корекційній роботі з дітьми ППР та ЗНМ з подолання мовленнєвих вад Викона...
Слайд № 1

Фізкультхвилинка як один із різновидів здров’язбережувальних технологій у корекційній роботі з дітьми ППР та ЗНМ з подолання мовленнєвих вад Виконала вчитель-логопед ЗДО № 5 Махлакова С.В. м. Енергодар 2019 р.

Дайте дитині трохи порухатись, і вона знову вам подарує 10 хвилин уваги. 10 хвилин уваги, якщо ви зуміли їх вико-ристати, дадуть більше, ніж цілий ...
Слайд № 2

Дайте дитині трохи порухатись, і вона знову вам подарує 10 хвилин уваги. 10 хвилин уваги, якщо ви зуміли їх вико-ристати, дадуть більше, ніж цілий тиждень напівсонних занять. К. Ушинський Розум дитини на кінчиках її пальців Китайська приказка

Для дітей дошкільного віку з мовленнєвою патологією важливо організувати Пізнавальне середовище Мовленнєве середовище Корекційно-розвивальне середо...
Слайд № 3

Для дітей дошкільного віку з мовленнєвою патологією важливо організувати Пізнавальне середовище Мовленнєве середовище Корекційно-розвивальне середовище

Значення і взаємозв’язок рухів і мовлення Дослідження М. М. Кольцової, Г. А. Волкова, В. М. Бехтерева свідчить, що «...чим краще в дитини розвинена...
Слайд № 4

Значення і взаємозв’язок рухів і мовлення Дослідження М. М. Кольцової, Г. А. Волкова, В. М. Бехтерева свідчить, що «...чим краще в дитини розвинена моторика, тим краще в неї буде розвинене і мовлення». Подолання мовленнєвих порушень необхідно поєднувати з Розвитком загальної моторики Розвитком дрібної моторики Розвитком артикуляційної моторики Розвитком координації мовлення з рухами

Фізкультхвилинка та її фізіологічне значення Фізкультхвилинка позитивно впливає Фізкультхвилинка — це один з обов'язкових, продуманих елементів у з...
Слайд № 5

Фізкультхвилинка та її фізіологічне значення Фізкультхвилинка позитивно впливає Фізкультхвилинка — це один з обов'язкових, продуманих елементів у занятті з дітьми. Вона необхідна і важлива, адже це «хвилинка» активного і здорового відпочинку. Ще й мовленнєва хвилинка. Вона має додаткове мовленнєве навантаження, обумовлене темою занять. Діяльність мозку активізує серцево-судинну систему активізує дихальну систему поліпшує кровопостачання внутрішніх органів поліпшує працездатність НС Переключає діяльність дітей Позбавляє втоми

Використання фізкультхвилинок у логопедичній роботі Функціональність робота слухового, мовленнєворухового аналізаторів робота загальної моторики Мо...
Слайд № 6

Використання фізкультхвилинок у логопедичній роботі Функціональність робота слухового, мовленнєворухового аналізаторів робота загальної моторики Мовлення Чітке Ритмічне Емоційне Психічні процеси Слухове і зорове сприйняття Увага Пам’ять

Корекційні завдання фізкультхвилинок 1. Позбутися напруження після вивчення нового матеріалу. 2. Розвивати пам'ять, увагу, емоції. 3. Збагачувати п...
Слайд № 7

Корекційні завдання фізкультхвилинок 1. Позбутися напруження після вивчення нового матеріалу. 2. Розвивати пам'ять, увагу, емоції. 3. Збагачувати пізнавальномовну компетентність дітей. 4. Формувати у дітей потребу в активній діяльності. 5. Удосконалювати рухові вміння і навички. 6. Розвивати загальну і дрібну моторику. 7. Розвивати координацію рухів. 8. Розвивати орієнтування в просторі. 9. Викликати бажання долати порушення у мовленні та руховій сфері. 10. Виробляти чіткі координовані дії у взаємозв'язку з промовою. 11. Здійснювати необхідну корекцію мовленнєвих порушень: виховувати правильну звуковимову; розвивати словниковий запас; розвивати граматичну будову; розвивати інтонаційну сторону мовлення. розвивати зв’язне мовлення; розвивати фонематичні процеси розв. загальні мовні навички

Основна мета фізкультхвилинок 1. Профілактика втоми, порушення постави, зору та психоемо-ційна розрядка. 2. Сприяння подоланню бар’єрів у спілкуван...
Слайд № 8

Основна мета фізкультхвилинок 1. Профілактика втоми, порушення постави, зору та психоемо-ційна розрядка. 2. Сприяння подоланню бар’єрів у спілкуванні. 3. Подолання мовленнєвого недорозвинення і зміцнення психо-фізичного здоров'я дітей. 4. Зняття психічного і фізичного напруження. 5. Розвиток координаційних здібностей. 6. Створення можливостей для самовираження.

Форми проведення фізкультхвилинок Віршовані тексти Рухливі ігри Чистомовки Пальчикові ігри Вправи, що наслідують рух і стан різних тварин Вправи на...
Слайд № 9

Форми проведення фізкультхвилинок Віршовані тексти Рухливі ігри Чистомовки Пальчикові ігри Вправи, що наслідують рух і стан різних тварин Вправи на імітацію трудових дій Вправи з елементами логоритмики Принципи проведення фізкультхвилинок Доступність Демократичність і гуманізм Науковість «Від простого до складного» Методи проведення фізкультхвилинок Словесний Наочний Практичний Ігровий

Основні вимоги до вибору вправ для фізкультхвилинок 1.Вправи мають бути простими за структурою, цікавими, зручними для виконання на обмеженій площі...
Слайд № 10

Основні вимоги до вибору вправ для фізкультхвилинок 1.Вправи мають бути простими за структурою, цікавими, зручними для виконання на обмеженій площі. 2.Мати ігровий характер, емоційними й досить інтенсивними. 3.Рухи і тексти мають бути доступними дітям (з урахуванням їх віку і можливостям). 4.Пов’язаними зі змістом занять (робота над певною лексичною темою) 5.Включати рухи, що залучають великі групи м’язів і дрібну моторику. 6.Проводити на 12-й хвилині заняття. 7.Не мають тривати понад 4 хвилини.

Висновок Проведення мовленнєвих фізкультхвилинок
Слайд № 11

Висновок Проведення мовленнєвих фізкультхвилинок

Слайд № 12

Приклад фізхвилинки 4-го року життя «Весна» Сонечко прокинулося, потягнулось, Пальчикова вправа «Сонечко» Руки в боки, повороти Потім весело всміхн...
Слайд № 13

Приклад фізхвилинки 4-го року життя «Весна» Сонечко прокинулося, потягнулось, Пальчикова вправа «Сонечко» Руки в боки, повороти Потім весело всміхнулось, Посміхаються один одному Кругом себе обернулось. Крутяться довкола себе. Стали квіти оживати. Пальчикова вправа «Квітка» Пташки пісеньки співати. Розводять руки в сторони Діти стали танцювати, Виконують танцювальні рухи Миле сонечко вітати.

Приклад фізхвилинки 4-го року життя «Котик» Діти імітують рухи котика, виконуючи відповідні дії. Котик зранку прокидався, Зранку лапкою вмивався, В...
Слайд № 14

Приклад фізхвилинки 4-го року життя «Котик» Діти імітують рухи котика, виконуючи відповідні дії. Котик зранку прокидався, Зранку лапкою вмивався, Вуса гребінцем чесав Та навколо поглядав. Ось присів і – зирк під ліжко: Кіт почув сіреньку мишку! І навшпиньках – полювати! Не втече хвостата с хати!

Приклад фізхвилинки 4-го року життя «У дорозі» А тепер ми у дорозі, Нам шляхи годяться всі: Розкривають руки Погойдаємось на возі, Нахили тулуба пр...
Слайд № 15

Приклад фізхвилинки 4-го року життя «У дорозі» А тепер ми у дорозі, Нам шляхи годяться всі: Розкривають руки Погойдаємось на возі, Нахили тулуба праворуч-ліворуч Промчимося на таксі. Обертання тулубом з імітацією Потім – мандри літаками, Обертання з імітацією Кораблем удалині. «Гребки» руками І повернемось до мами «Пірнання» На підводному човні!

Література 1. Книщук Т. І. Фізкультхвилинка як один із різновидів здров’язбере-жувальних технологій у корекційній роботі з дітьми ППР та ЗНМ з подо...
Слайд № 16

Література 1. Книщук Т. І. Фізкультхвилинка як один із різновидів здров’язбере-жувальних технологій у корекційній роботі з дітьми ППР та ЗНМ з подолання мовленнєвих вад//Логопед. – 2016. - №6 (66). – С. 22 – 28. Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн