Презентація "Енергозбереження і економне природокористування"

Екологія

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки)

03.03.2021

153

4

0

Опис документу:
Презентація містить анімовані елементи та розкриває питання необхідності ознайомлення дошкільнят з економним природокористуванням та енергозбереженням, містить завдання роботи з навчання дошкільників енергоощадливості.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Енергозбереження і економне природокористування
Слайд № 1

Енергозбереження і економне природокористування

На теперішній час в усьому світі відбулося загострення екологічної ситуації, багато в чому обумовленої збільшенням енергоспоживання, виснаженням не...
Слайд № 2

На теперішній час в усьому світі відбулося загострення екологічної ситуації, багато в чому обумовленої збільшенням енергоспоживання, виснаженням невідновлюваних природних ресурсів і забрудненням навколишнього середовища відходами енергетичних виробництв. У зв’язку з цим виникла необхідність раціонального і економного та відповідального використання природних ресурсів в економіці країни.

Проблема розумного використання енергії є однією з головних проблем людства. Енергозбереження – це важливий фактор життя, тому що нам жити на цій П...
Слайд № 3

Проблема розумного використання енергії є однією з головних проблем людства. Енергозбереження – це важливий фактор життя, тому що нам жити на цій Планеті і жити нашим нащадкам; це не тільки економія особистих благ: гроші, одяг, матеріальні цінності, а й турбота про Планету в цілому. Кожен з нас є частиною Планети, тому будь-яка наша дія або бездіяльність здатна вплинути на розвиток подій. В цивілізованому суспільстві бережливість цінується як одна з рис особистості і вкрай важливо формувати її як внутрішню моральну потребу, що визначає спосіб життя людини. Педагоги, соціологи, економісти визначають бережливість як важливу якість людини. ЇЇ трактують як ощадливе витрачання, використання чогось, економність.

Оскільки будь-які ресурси завжди обмежені, бережливе ставлення до довкілля – головна умова задоволення потреб людей. Тож, завдання педагога виховув...
Слайд № 4

Оскільки будь-які ресурси завжди обмежені, бережливе ставлення до довкілля – головна умова задоволення потреб людей. Тож, завдання педагога виховувати дитину так, щоб бережливість стала її внутрішньою потребою, формувати людину – господаря. Сучасний стан нашого суспільства з особливою гостротою висуває проблему виховання у людей бережливого ставлення до народного надбання, матеріальних цінностей; навчання економного, раціонального використання природних багатств. Тому сучасні дослідники Н.Г. Грама, А.Д. Шатова, І.А. Стасова та інші вважають такі базисні характеристики особистості, як бережливість, економність, працелюбність звичайним стилем, манерою поведінки і ставлення до предметного світу. Якщо їх своєчасно не сформувати, в поведінці дітей можуть проявитися негативні якості: недбальство, неохайність, байдужість до пошкоджених речей, книжок, іграшок, матеріалів до ігор та занять, розвинутися марнотратство.

Коли слід починати знайомство дітей з економікою? З якого віку дитина може й повинна дізнатися про світ економічних відносин? Важливий аспект життє...
Слайд № 5

Коли слід починати знайомство дітей з економікою? З якого віку дитина може й повинна дізнатися про світ економічних відносин? Важливий аспект життєвої компетентності – вміння розпоряджатися ресурсами, як особистими, так і суспільними. Це запорука життєвого успіху людини.

Для того, щоб в майбутньому кожен громадянин України свідомо проникся ідеями енергозбереження і економного природокористування, педагоги зрозуміли,...
Слайд № 6

Для того, щоб в майбутньому кожен громадянин України свідомо проникся ідеями енергозбереження і економного природокористування, педагоги зрозуміли, що починати роз’яснювати їх поступово, послідовно необхідно вже з дошкільного віку. Дослідження науковців свідчать про необхідність впровадження економічної освіти саме з дошкільного віку. Кандидат педагогічних наук, творчий педагог Л.Б.Фесюкова зазначає, що « у мінливих умовах сучасного суспільного й родинного життя дуже важливо починати економічну освіту дитини зі старшого дошкільного віку. Для цього не потрібні спеціальні економічні заняття, які, до речі, програмою й не передбачені. Йдеться перед усім про збагачення різних видів дитячої діяльності.

Цілком зрозуміло: чим раніше ми розпочнемо економічну освіту дітей, тим усвідомленішими і раціональнішими будуть їх вчинки та дії, адже саме в цьом...
Слайд № 7

Цілком зрозуміло: чим раніше ми розпочнемо економічну освіту дітей, тим усвідомленішими і раціональнішими будуть їх вчинки та дії, адже саме в цьому віці діти опановують первісний досвід елементарних економічних відносин. Чим старші діти, тим активніші вони у вирішенні багатьох економічних питань: розподіл сімейного бюджету, складання заходів економії, обладнання квартири відповідно правил енергозбереження тощо. Головним завданням є прищепити дитині навички діяльності в реальному житті, навчити її мислити і діяти за законами економіки. Успіху в економічній освіті може досягти тільки компетентний у питаннях економіки вихователь. Тому важливо аналізувати своє особисте ставлення до економіки в цілому, доходів і витрат зокрема.

Тільки цілеспрямована робота по вихованню у дошкільнят культури ресурсо- та енергозбереження принесе свої плоди в дорослому житті сьогоднішніх малю...
Слайд № 8

Тільки цілеспрямована робота по вихованню у дошкільнят культури ресурсо- та енергозбереження принесе свої плоди в дорослому житті сьогоднішніх малюків, вони не будуть марнотратними, стануть активними помічниками громадських ініціатив, спрямованих на збереження і примноження ресурсів нашої країни Основні завдання і напрямки роботи з навчання дошкільників енергоощадливості:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.