Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Презентація досвіду роботи класного керівника

Виховна робота

Для кого: 5 Клас

05.04.2021

160

2

0

Опис документу:
Презентація містить матеріал з досвіду роботи класного керівника, де особливу увагу акцентовано на формах і методах роботи, напрямках її реалізації. Розрахована ще й для допомоги колегам як зразок під час формування звіту у роботі класного керівника.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА 5 КЛАСУ СЛОУТСЬКОГО НВК ГЛУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЛИХОШАПКИ ОКСАНИ ПЕТРІВНИ
Слайд № 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА 5 КЛАСУ СЛОУТСЬКОГО НВК ГЛУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЛИХОШАПКИ ОКСАНИ ПЕТРІВНИ

Переді мною висока гора. Це - мета мого професійного життя. Я бачу її; думаю про неї; хочу досягти її; але зійти на цю вершину хочу самостійно. Я в...
Слайд № 2

Переді мною висока гора. Це - мета мого професійного життя. Я бачу її; думаю про неї; хочу досягти її; але зійти на цю вершину хочу самостійно. Я вже піднімаюсь і, чим вище ступає моя нога, тим ширший виднокруг відкривається переді мною. Кожен мій крок – це маленький спектакль, який зворушує струни дитячих душ. Я класний керівник, що творчо реалізовується і зворушує дитячі серця.

ПІП: Лихошапка Оксана Петрівна ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 05.10.1988 ВУЗ, ЯКИЙ ЗАКІНЧИЛА, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЗА ДИПЛОМОМ: ГНПУ ім. О.Довженка за спеціальністю: «П...
Слайд № 3

ПІП: Лихошапка Оксана Петрівна ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 05.10.1988 ВУЗ, ЯКИЙ ЗАКІНЧИЛА, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ ЗА ДИПЛОМОМ: ГНПУ ім. О.Довженка за спеціальністю: «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська) та українська мова і література» , 2011 рік (диплом спеціаліста); СумДПУ ім. А.С.Макаренка за спеціальністю «Українська мова та література», 2012 рік (диплом магістра) МІСЦЕ РОБОТИ: Слоутський НВК: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, дошкільний навчальний заклад «Волошка» Глухівської районної ради Сумської області ПОСАДА: вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, російської мови СТАЖ РОБОТИ: педагогічний: 3 роки, у тому числі класним керівником – 3 роки КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ: спеціаліст

У СВОЇЙ ДІЯЛЬНОСТІ Я ВПЕВНЕНО ДОТРИМУЮСЬ ЗАПОВІДЕЙ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА:
Слайд № 4

У СВОЇЙ ДІЯЛЬНОСТІ Я ВПЕВНЕНО ДОТРИМУЮСЬ ЗАПОВІДЕЙ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА:

ВИХОВНУ РОБОТУ В КЛАСІ ПРОВОДЖУ ЗА СИСТЕМОЮ ЦІННОСТЕЙ:
Слайд № 5

ВИХОВНУ РОБОТУ В КЛАСІ ПРОВОДЖУ ЗА СИСТЕМОЮ ЦІННОСТЕЙ:

  МЕТА: формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості, поняття професійного самовизначення, ціннісного ставлення до праці. ...
Слайд № 6

  МЕТА: формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості, поняття професійного самовизначення, ціннісного ставлення до праці. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: рольові ігри, диспути, дискусії, тематичні зустрічі, трудові десанти, спортивні змагання, психологічні практикуми, Дні іменинника, анкети думок. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «Пізнай себе – і ти пізнаєш світ»; «Світ моїх захоплень»; «Мої права та права інших»; «Ким бути і яким бути?»; «Кроки до успіху»; «Шлях до себе»; «Права дитини – мої права»; «Моє здоров’я»; «Хочеш бути щасливим – будь ним».

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ (моральне виховання)   МЕТА: формування активної моральної життєвої позиції, моральної культури особистості. ФО...
Слайд № 7

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ (моральне виховання)   МЕТА: формування активної моральної життєвої позиції, моральної культури особистості. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: родинні свята, «вечірній чай», концерти, прогулянки, «розмови при свічках», відверті розмови, родинні вітальні. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «Берегиня», «Собори наших душ», «Цінності моєї родини», «Мій родовід», «Сімейні реліквії», «Рушник моєї бабусі», «Люба моя ненька», «Найкращі дні для наших матерів – це ті, коли щасливі їхні діти», «Цілую бабусі не втомлені руки», «Розкажи мені про мене», «Твій справжній друг», «Пісні моєї бабусі».

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НАРОДУ І ДЕРЖАВИ (громадянське виховання) Мета: формування активної громадянської позиції, почуття патріотизму, національної ...
Слайд № 8

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НАРОДУ І ДЕРЖАВИ (громадянське виховання) Мета: формування активної громадянської позиції, почуття патріотизму, національної свідомості. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: уроки громадянськості, уроки мужності, літературно-музичні композиції, заочні подорожі, краєзнавчі експедиції, відвідування театрів і музеїв, виступи агітбригади. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «Безсмертним подвигом своїм вони прославили Вітчизну», «Минуть роки, минуть віки, а подвиг житиме завжди», «Поспішаємо до оселі ветерана», «Я – син своєї землі», «Люби і знай свій рідний край», «Моя земля – земля моїх батьків», «Традиції мого народу», «Видатні люди мого краю», «Моя мала Батьківщина», «Я – громадянин України і пишаюсь цим», «Символи моєї держави», «Легенди мого краю»

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО КУЛЬТУРНИХ НАДБАНЬ ЛЮДСТВА (духовно-етичне, естетичне виховання)    МЕТА: усвідомлення загальнолюдських цінностей, формування...
Слайд № 9

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО КУЛЬТУРНИХ НАДБАНЬ ЛЮДСТВА (духовно-етичне, естетичне виховання)    МЕТА: усвідомлення загальнолюдських цінностей, формування духовно-етичної та естетичної культури особистості. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: «сократівські бесіди», години поезії, години музики, літературно-музичні композиції, конкурси творчих робіт, малюнків, акції милосердя. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «Даруйте радість людям», «Що таке людське серце», «Ти живеш серед людей», «Ти знаєш, що ти людина?», «Естетика поведінки та етикет», «Вічні цінності сьогодні», «Духовність особистості і мистецтво», «Уроки шляхетності», «Духовна краса врятує світ», «Поезія кохання», «театральна палітра», «Перлини живопису».

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ (екологічне виховання)   МЕТА: формування екологічної культури особистості, моральної відповідальності за збереження ...
Слайд № 10

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ (екологічне виховання)   МЕТА: формування екологічної культури особистості, моральної відповідальності за збереження Природи. ФОРМИ РОБОТИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ: Круглі столи, філософські столи, усні журнали, прес-діалоги, дискусії, конференції, захист проектів, презентації, екскурсії. ЗАХОДИ, ЩО ПРОВОДЖУ: «На цій землі ми спадкоємці, чи вандали?», «Я – частинка Всесвіту», «Екологічний бумеранг», «Брати наші менші», «Земля – наш дім», «Ми на варті природи», «Екологічна етика», «Книга скарг Природи», «Біль твоєї землі, Україно!», «Екологія природи – екологія душі», «У пошуках гармонії», «Що ми залишимо нащадкам?».

ДІЯЛЬНІСТЬ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ СПРЯМОВУЮ ЗА ТАКИМИ НАПРЯМКАМИ РОБОТИ:
Слайд № 11

ДІЯЛЬНІСТЬ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ СПРЯМОВУЮ ЗА ТАКИМИ НАПРЯМКАМИ РОБОТИ:

ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ВИКОРИСТОВУЮ ТАКІ МЕТОДИ ТА ФОРМИ:
Слайд № 12

ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ВИКОРИСТОВУЮ ТАКІ МЕТОДИ ТА ФОРМИ:

  1 ВЕРЕСНЯ 2015 РОКУ РАЗОМ З УЧНЯМИ 5 КЛАСУ МИ ПОЧАЛИ РОЗБУДОВУВАТИ СВІЙ ДІМ, В ЯКОМУ КОЛЕКТИВНО ТВОРИМО І ПРАЦЮЄМО, ДОПОМАГАЄМО І ВІДПОЧИВАЄМО. Ц...
Слайд № 13

  1 ВЕРЕСНЯ 2015 РОКУ РАЗОМ З УЧНЯМИ 5 КЛАСУ МИ ПОЧАЛИ РОЗБУДОВУВАТИ СВІЙ ДІМ, В ЯКОМУ КОЛЕКТИВНО ТВОРИМО І ПРАЦЮЄМО, ДОПОМАГАЄМО І ВІДПОЧИВАЄМО. ЦЕ НАШЕ КЛАСНЕ ОБ'ЄДНАННЯ.

НАЗВАЛИ МИ ЙОГО «ШКОЛА ГІДНОСТІ», А ДЕВІЗОМ ОБРАЛИ ТАКІ СЛОВА: «ТРИМАЙМОСЯ РАЗОМ, БО МИ - МАЙБУТНЄ ТВОЄ, УКРАЇНО!!!»
Слайд № 14

НАЗВАЛИ МИ ЙОГО «ШКОЛА ГІДНОСТІ», А ДЕВІЗОМ ОБРАЛИ ТАКІ СЛОВА: «ТРИМАЙМОСЯ РАЗОМ, БО МИ - МАЙБУТНЄ ТВОЄ, УКРАЇНО!!!»

Слайд № 15

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.