і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Презентація досвіду роботи класного керівника

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

ОПИС ДОСВІДУ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА МАНГУСЬКОЇ ЗОШ I-III СТУПЕНІВ №2 ТЕРСТУЯХ СВІТЛАНИ ІВАНІВНИ

Слайд № 2

«Виховання дітей є лише самовдосконаленням вихователів». Проблема, над якою я працюю Формування виховного простору, як засобу для особистісного зростання кожного вихованця. Створення і набуття практичних навичок, необхідних для особистісної гармонізації. Моє педагогічне кредо Вміння знаходити обдарованних та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!

Слайд № 3

Основне призначення класного керівника, на мою думку, - це максимальний розвиток кожної дитини, збереження його неповторної особистості, розкриття потенційних талантів. Мета сучасного освітнього процесу - не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина, патріота; інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.

Слайд № 4

Цілі моєї виховної діяльності: Виховування та розвиток вільної, талановитої, фізично здорової особистості, збагаченої науковими знаннями, яка готова до творчої праці та моральної, етичної поведінки у суспільстві. Головні задачі виховної роботи: здійснення спостереження за особистим розвитком дитини, сприяння створенню оптимальних умов для формування його особистості, морального та духовного розвитку; організація співпраці усіх виховуючих дорослих; виховання доброго відношення до життя, до оточуючих, уміння знаходити у ньому радість та бажання творити добро; створювати умови для збереження та зміцнення здоров’я; допомагати учням та їх батькам знаходити шлях до серця один одного, не губити душевний контакт та віру у близьких людей; стимулювати зацікавленість до розвитку творчих,інтелектуальних та фізичних можливостей та здібностей у кожному вихованці.

Слайд № 5

Форми та методи виховної роботи Колективні форми: поїздки у музеї, храми, історичні місця, суспільно вагомі проекти ( зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни,воїнами-інтернаціоналістами), професійно-орієнтовні семінари-зустрічі з працівниками Першотравневого районного Центру зайнятості, художньо-естетична діяльність(конкурс малюнка), участь у шкільних та районних конкурсах, класних та шкільних святах, спортивних змаганнях, колективна творча справа (КТС) (жива газета, випуск газети, свято-презентація, усний журнал та інше), школа етикету,виставка-конкурс, ведення літопису класного колективу, колективне ігрове спілкування, похід, спартакіада, трудовий десант. Активні та групові форми: диспути, моніторингові практикуми, інтелектуальні ігри (шкільна команда «знавців»), тренінги, «мозковий штурм». Індивідуальні форми: бесіди, консультації, самотестування, зустрічі з батьками при розв’язуванні важких життєвих ситуацій, спільні бесіди з вчителями - предметниками.

Слайд № 6

«Колектив, який здатен виховувати особистість, складається із особистостей.» Для мене це один з найважливіших принципів виховання, який неможливо реалізувати без створення виховного простору. Виховний простір, на мою думку, — це не тільки середовище, а й духовний простір учня і педагога, це простір культури, що впливає на розвиток особистості. У ньому має бути представлений весь спектр цінностей культури і культурних форм життя. Це простір соціальних, культурних, життєвих виборів особистості.

Слайд № 7

Основні напрямки моєї виховної роботи Ціннісне ставлення вихованців до себе. Виховними досягненнями цього напрямку є: - усвідомлення власної індивідуальності, неповторності; - виховання самоповаги; - формування емоційної культури; - навичок самотворення, життєтворення; - стремління до ідеалу.

Слайд № 8

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. Метою є засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей: здоров’я – найвища цінність; ціннісне ставлення до оточуючих людей; культура спілкування і мовленнєвий етикет; повага до батьків, сім’ї, родини; цінність здорового способу життя; формувати навички співжиття у колективі; готовність нести відповідальність за свої вчинки. неприйняття агресії і насильства

Слайд № 9

Ціннісне ставлення до праці. Під пильним наглядом класного керівника учні роблять перші кроки на шляху до професійного самовизначення: - активно-позитивне ставлення до праці; - сформованість таких якостей як цілеспрямованість, організованість, працьовитість та наполегливість у подоланні труднощів у всіх видах діяльності; - значущість суспільнокорисної праці; - уявлення про сучасний ринок праці.

Слайд № 10

Ціннісне ставлення до природи. Виховними досягненнями цього напрямку я вважаю: відповідальне ставлення до природних ресурсів і багатств; ощадливе використання енергоносіїв; формування екологічної культури; навички безпечної поведінки в природі; потреба в оздоровленні довкілля та участь у природоохоронній діяльності; навички життєдіяльності в умовах екологічної кризи.

Слайд № 11

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. Формування у учнів : потреби у спілкуванні з мистецтвом, як з основою естетичного виховання і художнього сприйняття дійсності. пізнавального інтересу до мистецтва; здатності до творчої діяльності у мистецькій сфері; художньо-естетичних смаків, емоцій, почуттів і культури мислення та поведінки.

Слайд № 12

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави Воно виражається у сформованості потреби у збереженні та примноженні духовного й матеріального багатств українського народу: відповідальності, як важливої риси особистості, за долю Батьківщини; розуміння особистістю своїх прав, свобод, обов'язків; громадянської життєвої позиції, участь в учнівському самоврядуванні, житті школи та громади; власної віри у духовні сили народу, його майбутнє; усвідомлення себе патріотом і громадянином України; потреби у полікультурному спілкуванні на основі взаєморозуміння та поваги.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація досвіду роботи класного керівника
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    166
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    QK250610
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання