Презентація до виступу на засіданні МО.

Опис документу:
«Формування в учнях обізнаності і самовираження у сфері культури, як однієї із ключових компетентностей, на уроках трудового навчання».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Формування в учнів обізнаності і самовираження у сфері культури, як однієї із ключових компетентностей, на уроках трудового навчання
Слайд № 1

Формування в учнів обізнаності і самовираження у сфері культури, як однієї із ключових компетентностей, на уроках трудового навчання

Уміння: - виражати власні ідеї, досвід і почуття за допомогою виготовлених виробів, зокрема творів декоративно-ужиткового мистецтва, популяризувати...
Слайд № 2

Уміння: - виражати власні ідеї, досвід і почуття за допомогою виготовлених виробів, зокрема творів декоративно-ужиткового мистецтва, популяризувати декоративно-ужиткове мистецтво та майстрів своєї громади, рідного краю; - досліджувати технології виготовлення таких виробів.

Ставлення: - шанобливе ставлення до народних звичаїв, традицій, готовність зберігати і розвивати традиційні технології виготовлення виробів декорат...
Слайд № 3

Ставлення: - шанобливе ставлення до народних звичаїв, традицій, готовність зберігати і розвивати традиційні технології виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва.

Навчальні ресурси: - відвідування виставок творів декоративно-ужиткового мистецтва, майстрів декоративно-ужиткового мистецтва; - майстер-класи у ма...
Слайд № 4

Навчальні ресурси: - відвідування виставок творів декоративно-ужиткового мистецтва, майстрів декоративно-ужиткового мистецтва; - майстер-класи у майстрів декоративно-ужиткового мистецтва; - участь у соціальних проектах.

формування у школярів знань з історії декоративно-ужиткового мистецтва; розкриття ролі декоративно-ужиткового мистецтва у духовному і матеріальному...
Слайд № 5

формування у школярів знань з історії декоративно-ужиткового мистецтва; розкриття ролі декоративно-ужиткового мистецтва у духовному і матеріальному житті українського народу; Шляхи розвитку даної компетентності

практичне ознайомлення з локальними особливостями,традиційними орнаментами, колористикою; формування початкових умінь та навичок оволодіння техніка...
Слайд № 6

практичне ознайомлення з локальними особливостями,традиційними орнаментами, колористикою; формування початкових умінь та навичок оволодіння техніками декорування, складання орнаментальних композицій; розвиток умінь та навичок самостійно створювати декоративні вироби ужиткового призначення.

Умови ефективного формування компетенції: при визначенні змісту художньо-трудової діяльності учнів спиратися на народні мистецькі традиції; залучат...
Слайд № 7

Умови ефективного формування компетенції: при визначенні змісту художньо-трудової діяльності учнів спиратися на народні мистецькі традиції; залучати учнів до пошуково-дослідної діяльності; стимулювати учнів до участі у соціальних проектах. 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
4
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!