• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Зарубіжна література
  • Презентація до відкритого уроку з зарубіжної літератури для 7 класу з теми"Образи Івана Терешка та Джулії. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства" (за повістю В.Бикова "Альпійська балада)

Презентація до відкритого уроку з зарубіжної літератури для 7 класу з теми"Образи Івана Терешка та Джулії. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства" (за повістю В.Бикова "Альпійська балада)

Опис документу:
В презентації відображені всі етапи уроку. На знання сюжету твору учням пропонується виконати бліц-опитування, на повторення елементів сюжету необхідно увідповіднити їх, представлена вправа"Асоціативний кущ" на початку та в кінці уроку, лінгвістичний аналіз тексту, дослідницька робота над почуттями головного героя, символічні образи повісті.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Повість Василя Бикова “Альпійська балада”
Слайд № 1

Повість Василя Бикова “Альпійська балада”

Перевірка бліц - опитування 1. Австрійські Альпи 2. Військовополонений 3. Білорусія 4. Джулія 5. Італійка 6. Три 7. Підірвали в цеху бомбу, яка не ...
Слайд № 2

Перевірка бліц - опитування 1. Австрійські Альпи 2. Військовополонений 3. Білорусія 4. Джулія 5. Італійка 6. Три 7. Підірвали в цеху бомбу, яка не розірвалася під час авіанальоту 8. Розправився з гітлерівцем, який над ним знущався 9. Поніс на руках 10. На альпійських луках, укритих маками 11. Вона врятувалася 12. Штовхнув у прірву

Увідповідніть елементи сюжету повісті “Альпійська балада” Зав’язка Розвиток дії Кульмінація 4. Розв’язка 5. Епілог А) Кохання Івана та Джулії Б) Ли...
Слайд № 3

Увідповідніть елементи сюжету повісті “Альпійська балада” Зав’язка Розвиток дії Кульмінація 4. Розв’язка 5. Епілог А) Кохання Івана та Джулії Б) Лист Джулії до рідних Івана В) Сутичка героя із Зендлером, втеча із табору г) Нелегкий шлях Івана та Джулії у горах Д) Порятунок Джулії та загибель Івана

Вправа “Асоціативний кущ”. Які асоціації виникають у вас при слові “війна”?
Слайд № 4

Вправа “Асоціативний кущ”. Які асоціації виникають у вас при слові “війна”?

Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства ( за повістю В.Бикова “Альпійська балада”).
Слайд № 5

Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства ( за повістю В.Бикова “Альпійська балада”).

Добро пребуде, Зло не вічне, Майбутнє наше не для плах. Та треба знати героїчне І по трагічних письменах. С.Стриженюк Епіграф
Слайд № 6

Добро пребуде, Зло не вічне, Майбутнє наше не для плах. Та треба знати героїчне І по трагічних письменах. С.Стриженюк Епіграф

Лінгвістичний аналіз – поєдинок із собакою при втечі.
Слайд № 7

Лінгвістичний аналіз – поєдинок із собакою при втечі.

Створення ланцюжка змін почуттів героїв Почуття Цитата Злість   «нестримавшинапруженняйгніву,ляснувїїпощоці» Байдужість     «Іваннамагавсябутибайду...
Слайд № 8

Створення ланцюжка змін почуттів героїв Почуття Цитата Злість   «нестримавшинапруженняйгніву,ляснувїїпощоці» Байдужість     «Іваннамагавсябутибайдужимдонеї» Приязнь   «Тодівінужезбільшоюприязню,ніждосі,подививсянадівчину,наїїмокре,смуглявеізновурадіснеобличчя»                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Страхвтратити                                           «Іван боявся тепер втратити супутницю» Щосьнезнайоме                                       ...
Слайд № 9

Страхвтратити                                           «Іван боявся тепер втратити супутницю» Щосьнезнайоме                                        «Це не був ані жаль, ані співчуття — так щось пригнічувало його сумління»                                                                       Новепочуття                                             «Їїприсутністьтутвженездаваласяйомунебажаноючиобтяжуючою»   «Йогодушуопанувалоновепочуттядонеї,читобратнє,читобатьківське»                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Людське диво «Іван, нерухаючись, як начарівнутаємницюприроди,дививсяйдививсянанеї—маленькелюдськедиво, такпізнойрадісновідкритеним ужитті»                                                                                                                   

Символічні образи 1. На Україні мак - символ кохання, в Білорусі збережений обряд на весіллі роздають кашу з пшона і маків, яка приносить щастя. В ...
Слайд № 10

Символічні образи 1. На Україні мак - символ кохання, в Білорусі збережений обряд на весіллі роздають кашу з пшона і маків, яка приносить щастя. В Німеччині є повір’я, ніби мак завжди росте на полях минулих битв. 2. Небо – символ Бога , провидіння, сили, що керує світом, справедливість, вічність, краще, що є в душі людини. 3. Імена: Джулія (Джульєтта)- кучерява, пишна; Іван – божа милість. 4. Образ провалля – символ смерті, що перекреслює усі надії і сподівання.

Символічні образи
Слайд № 11

Символічні образи

Символічні образи
Слайд № 12

Символічні образи

Символічні образи
Слайд № 13

Символічні образи

Символічні образи
Слайд № 14

Символічні образи

Символічні образи
Слайд № 15

Символічні образи

Складання асоціативного куща до слова «мир»
Слайд № 16

Складання асоціативного куща до слова «мир»

Домашнє завдання. 1. Прочитати розділ підручника, дати відповіді на питання. 2.Знайти і виписати крилаті вислови про сенс життя людини. 3. Творча р...
Слайд № 17

Домашнє завдання. 1. Прочитати розділ підручника, дати відповіді на питання. 2.Знайти і виписати крилаті вислови про сенс життя людини. 3. Творча робота. Написати листа до Джулії.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
8
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!