Презентація до уроку за темою "Квадрат і куб числа"

Опис документу:
Даний матеріал допоможе вчителю провести цікавий і продуктивний урок, ввести нову арифметичну дію: піднесення до степеня та порядок її використання під час обчислень; Розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Квадрат і куб натурального числа Підготувала Вчитель математики Вороненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сіренко Вікторія Володимирівна
Слайд № 1

Квадрат і куб натурального числа Підготувала Вчитель математики Вороненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сіренко Вікторія Володимирівна

Мета уроку: Перевірити та закріпити знання учнів з теми: Види трикутників; Вчити знаходити квадрат та куб чисел; Ввести нову арифметичну дію: підне...
Слайд № 2

Мета уроку: Перевірити та закріпити знання учнів з теми: Види трикутників; Вчити знаходити квадрат та куб чисел; Ввести нову арифметичну дію: піднесення до степеня та порядок її використання під час обчислень; Розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення; Виховувати інтерес до предмету та бажання вчитися.

Постановка проблеми Суму кількох рівних доданків записують у вигляді добутку 6 + 6 + 6 + 6 + 6 = 6 • 5 = 30 А як записати добуток рівних множників?...
Слайд № 3

Постановка проблеми Суму кількох рівних доданків записують у вигляді добутку 6 + 6 + 6 + 6 + 6 = 6 • 5 = 30 А як записати добуток рівних множників? 6 • 6 • 6 • 6 • 6 = ?

Пояснення нового матеріалу Вираз 6 • 6 • 6 • 6 • 6 = 65. Вираз 65 називають степенем і читають “ шість у п'ятому степені ” або “ шість в степені п'...
Слайд № 4

Пояснення нового матеріалу Вираз 6 • 6 • 6 • 6 • 6 = 65. Вираз 65 називають степенем і читають “ шість у п'ятому степені ” або “ шість в степені п'ять ”. Другий степінь називають квадратом, а третій – кубом числа

Зверни увагу! Піднесення числа до степеня – це нова, п'ята, арифметична дія. Якщо у числовий вираз входить степінь, то спочатку виконується піднесе...
Слайд № 5

Зверни увагу! Піднесення числа до степеня – це нова, п'ята, арифметична дія. Якщо у числовий вираз входить степінь, то спочатку виконується піднесення до степеня, а потім інші дії. Наприклад, 6 • 3 2 = 6 • 9 = 54 6 + 3 2 = 6 + 9 = 15

Термін “ показник степеня ” ввів німецький математик Михаель Штіфель (1486 - 1567) Сучасну форму запису а 2 ввів французький вчений Рене Декарт у 1...
Слайд № 6

Термін “ показник степеня ” ввів німецький математик Михаель Штіфель (1486 - 1567) Сучасну форму запису а 2 ввів французький вчений Рене Декарт у 1637 році, який систематично застосовував її у своїй книзі “ Геометрія ”

Усна вправа Спрости вираз, замінивши добуток однакових множників степенем: 7 • 7; 10 • 10 •10; а • а • а • а; х • х • х • х • х • х • х; 4 •4 • 4 •...
Слайд № 7

Усна вправа Спрости вираз, замінивши добуток однакових множників степенем: 7 • 7; 10 • 10 •10; а • а • а • а; х • х • х • х • х • х • х; 4 •4 • 4 • 4 • 4;

Тест Заповни пропуски. Вираз виду______ називається степенем, де ____________- це основа степеня, а _____________- це показник степеня. Основа степ...
Слайд № 8

Тест Заповни пропуски. Вираз виду______ називається степенем, де ____________- це основа степеня, а _____________- це показник степеня. Основа степеня – це _____________________________, а показник дорівнює __________________________________. Приклади: 1.  У виразі 74 число __________ основа степеня, число ___________________ - показник степеня. 2.  У степеня _____________ основа дорівнює 3, а показник дорівнює 4.

Закріплення матеріалу На закріплення термінології можна запропонувати усно: Назвіть основу і показник степеня: 1) 48; 2) 1310; 3) а9; 4) 239; 5) 93...
Слайд № 9

Закріплення матеріалу На закріплення термінології можна запропонувати усно: Назвіть основу і показник степеня: 1) 48; 2) 1310; 3) а9; 4) 239; 5) 931. Який із записів неправильний? Чому? 1) 9 · 9 = 29; 2) 10 · 10 · 10 = 103; 3) b · b = b2; 4) ; 5) 5 · 6 · 6 · 6 = 64. Прочитайте вираз і знайдіть його значення: 1) 31; 2) 110; 3) 025; 4) 52; 5) 23; 6) 34. Чому дорівнюють: квадрати одноцифрових натуральних чисел; кути натуральних чисел, менших від 4?

Підсумок уроку Гра “ 3:2:1” Назви три факти, які зацікавили на уроці; Назви два повідомлення, про які хотілося б дізнатися більше; Назви одну власт...
Слайд № 10

Підсумок уроку Гра “ 3:2:1” Назви три факти, які зацікавили на уроці; Назви два повідомлення, про які хотілося б дізнатися більше; Назви одну властивість, яку будеш використовувати під час розв'язування домашніх завдань

Рефлексія «Сьогодні на уроці я повторив…» «Сьогодні на уроці я дізнався…» «Сьогодні на уроці я навчився…»
Слайд № 11

Рефлексія «Сьогодні на уроці я повторив…» «Сьогодні на уроці я дізнався…» «Сьогодні на уроці я навчився…»

Література: Бевз Г.П., Бевз В. Г. Математика : Підруч. Для 5 кл. загальноосвіт. Навч. Закл.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005. -352 с.:іл. Математика: підруч. Дл...
Слайд № 12

Література: Бевз Г.П., Бевз В. Г. Математика : Підруч. Для 5 кл. загальноосвіт. Навч. Закл.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005. -352 с.:іл. Математика: підруч. Для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – К. : Генеза, 2013. – 368 с. : іл. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. (М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номіровський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис,М. С. Якір) Інтернет-ресурси: http://radikal.ua/data/upload/49112/4efc3/3bd0a3d6bb.jpg https://th.pngtree.com/freepng/milky-way-galaxy_3357710.html

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.