презентація до уроку з української мови для учнів 6 класу на тему"" Узагальнення та систематизація знань з теми «Прикметник»

Опис документу:
Презентація до уроку української мови у 6 класі на тему: "Узагальнення та систематизація знань з теми «Прикметник». Матеріал до уроку з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів для учнів 6 класу дає можливість розвивати творчі вміння здобувачів освіти; виробляти навички культури мовлення. Розробка містить інтерактивні методи, які розвивають креативне мислення дітей. Презентація дає змогу творчо і фахово підготуватися до уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Вправа «Зроби комплімент» Завдання для хлопців: продовжити речення “Наші дівчата…” Завдання для дівчат: продовжити речення “Наші хлопці…”
Слайд № 1

Вправа «Зроби комплімент» Завдання для хлопців: продовжити речення “Наші дівчата…” Завдання для дівчат: продовжити речення “Наші хлопці…”

Тема ця хоч не проста, та для вас цікава, Є у ній нові слова, є у ній й забава. І в скарбничку мовну цю, поки вивчим тему, Мовних скарбів пребагато...
Слайд № 2

Тема ця хоч не проста, та для вас цікава, Є у ній нові слова, є у ній й забава. І в скарбничку мовну цю, поки вивчим тему, Мовних скарбів пребагато ми з вами зберемо. Будуть в ній знання й уміння, правила й завдання, Думки вашої творіння й оповідання, І пісні й загадки ваші, й власна ваша казка. Тему нашого уроку запишіть , будь ласка!

ТЕМА УРОКУ: Прикметник. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
Слайд № 3

ТЕМА УРОКУ: Прикметник. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

Навчальна мета: закріпити, поглибити та узагальнити знання про прикметник як частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль, ступені порі...
Слайд № 4

Навчальна мета: закріпити, поглибити та узагальнити знання про прикметник як частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль, ступені порівняння прикметників, визначення розрядів Розвивальна мета: розвивати усне та писемне мовлення, уміння виділяти головне в навчальному матеріалі, розвивати самостійне мислення. Виховна мета: цінувати роль прикметників у мовленні, правильність,виразність мовлення, професіоналізм (на прикладі виконання ролей ведучого, кореспондента, журналіста)дібраним дидактичним матеріалом виховувати любов до природи

Правила роботи на уроці Ми поважаємо права власні й інших. Ми не сміємося над чужими помилками, Ми маємо право на помилку, бо вчимося. Ми ділимося ...
Слайд № 5

Правила роботи на уроці Ми поважаємо права власні й інших. Ми не сміємося над чужими помилками, Ми маємо право на помилку, бо вчимося. Ми ділимося напрацьованими матеріалами та думками. Ми завжди допомагаємо один одному. Ми слухаємо, що нам хочуть сказати інші, якщо треба, запитуємо. Ми цінуємо здобутки інших. Ми намагаємося виконати роботу якнайкраще.

Якщо ви все зрозуміли , все запам’ятали і можете відтворити, поставте букву А. Якщо ви все зрозуміли добре, але не все можете повторити, пояснити, ...
Слайд № 6

Якщо ви все зрозуміли , все запам’ятали і можете відтворити, поставте букву А. Якщо ви все зрозуміли добре, але не все можете повторити, пояснити, то поставте букву Б. Якщо ви дещо не зрозуміли і потребуєте допомоги вчителя, товариша,то поставте букву В.

Бліц-турнір 1) Скільки всього частин мови в українській мові ? 2) До якої з них належить прикметник?  3) На що вказує прикметник?  4) На які питанн...
Слайд № 7

Бліц-турнір 1) Скільки всього частин мови в українській мові ? 2) До якої з них належить прикметник?  3) На що вказує прикметник?  4) На які питання відповідає прикметник?  5) Прикметники змінюються за ... ?  6) Яку частину мови треба знайти в реченні, щоб визначити рід, число, відмінок ? 7) Назвіть розряди прикметників  8) Який розряд прикметників має ступінь порівняння  9) За допомогою яких суфіксів твориться проста форма порівняння вищого ступеня.  10)Яка синтаксична роль прикметника у реченні? 

САМОПЕРЕВІРКА 1) 10 частин мови 2) до самостійних частин мови 3) вказує на ознаку предмета 4) відповідає на питання Який? Чий? 5) змінюється за род...
Слайд № 8

САМОПЕРЕВІРКА 1) 10 частин мови 2) до самостійних частин мови 3) вказує на ознаку предмета 4) відповідає на питання Який? Чий? 5) змінюється за родами, числами, відмінками 6) іменник 7) якісні, відносні, присвійні 8) якісні 9) суфікси ш, іш 10) означення, присудок

Зручний, новий, дерев’яний, шкільний Гумовий, шкіряний, круглий, футбольний Заячий, вовчий, ведмежий, довгий, сірий
Слайд № 9

Зручний, новий, дерев’яний, шкільний Гумовий, шкіряний, круглий, футбольний Заячий, вовчий, ведмежий, довгий, сірий

Зручний (якісн.), новий (якісн.), дерев’яний (відносн.), шкільний (відносн.) Гумовий (відносн.), шкіряний (відносн.), круглий (якісн.), футбольний ...
Слайд № 10

Зручний (якісн.), новий (якісн.), дерев’яний (відносн.), шкільний (відносн.) Гумовий (відносн.), шкіряний (відносн.), круглий (якісн.), футбольний (відносн.) Заячий (присвійн.), вовчий (присвійн.), довгий (якісн.), сірий (якісн.) САМОПЕРЕВІРКА

Розподілити прикметники за групами (записати у дві колонки) Твердий, сусідній, середня, велична, справжнє, електрична, радісна, ближній, довгий, ал...
Слайд № 11

Розподілити прикметники за групами (записати у дві колонки) Твердий, сусідній, середня, велична, справжнє, електрична, радісна, ближній, довгий, алюмінієва, братня, зимній

Самоперевірка Тверда група М’яка група Твердий велична електрична радісна довгий алюмінієва Сусідній середня справжнє ближній братня зимній
Слайд № 12

Самоперевірка Тверда група М’яка група Твердий велична електрична радісна довгий алюмінієва Сусідній середня справжнє ближній братня зимній

Робота з підручником Виконати вправу 380 – с. 158-159 (Завдання: випишіть прикметники. Утворіть складену форму вищого й найвищого ступенів порівняння)
Слайд № 13

Робота з підручником Виконати вправу 380 – с. 158-159 (Завдання: випишіть прикметники. Утворіть складену форму вищого й найвищого ступенів порівняння)

Записати речення, і визначити, яким членом речення є прикметник? Вечір був зоряний. Зоряний вечір спустився на землю.
Слайд № 14

Записати речення, і визначити, яким членом речення є прикметник? Вечір був зоряний. Зоряний вечір спустився на землю.

Записати словосполучення. Визначити рід, число, відмінок Широким степом, широку річку, широкого поля, на широких ланах.
Слайд № 15

Записати словосполучення. Визначити рід, число, відмінок Широким степом, широку річку, широкого поля, на широких ланах.

САМОПЕРЕВІРКА Широким степом – с.р., однина, О.в. Широку річку – ж.р., однина, З.в. Широкого поля – с.р.,однина, Р.в. На широких ланах – множина, М.в.
Слайд № 16

САМОПЕРЕВІРКА Широким степом – с.р., однина, О.в. Широку річку – ж.р., однина, З.в. Широкого поля – с.р.,однина, Р.в. На широких ланах – множина, М.в.

Рефлексія Чого ви сьогодні навчилися на уроці? Про що ви хотіли б дізнатися більше? Які, можливо, запитання у вас виникли з даної теми? Що сьогодні...
Слайд № 17

Рефлексія Чого ви сьогодні навчилися на уроці? Про що ви хотіли б дізнатися більше? Які, можливо, запитання у вас виникли з даної теми? Що сьогодні на уроці для вас було важко? Як ви будете використовувати той матеріал, що вивчили?

Скоро пролуна дзвінок. Закінчиться наш урок. За роботу по заслузі Щиро дякую вам, друзі!
Слайд № 18

Скоро пролуна дзвінок. Закінчиться наш урок. За роботу по заслузі Щиро дякую вам, друзі!

Домашнє завдання Всім учням: 1. Випереджальні завдання: знайти і записати прислів’я, приказки, загадки з числівниками. 2. За малюнком записати 10 с...
Слайд № 19

Домашнє завдання Всім учням: 1. Випереджальні завдання: знайти і записати прислів’я, приказки, загадки з числівниками. 2. За малюнком записати 10 складних прикметників та пояснити їх правопис. Додатково: 3.Скласти лінгвістичну казку «Якби з мови зникли прикметники».

Дайте оцінку своїй роботі на уроці Працював активно, старанно. Працював добре, але не в повну силу. Погано працював.
Слайд № 20

Дайте оцінку своїй роботі на уроці Працював активно, старанно. Працював добре, але не в повну силу. Погано працював.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
2
8
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!